Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення їдальні Буської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 в м.Буськ по вул.Шкільна,15 Львівсьої області
Очікувана вартість
471 162,00 UAH
UA-2020-09-17-004968-b 18a5347d5fae4441a7504758f518168f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Галина Михайлівна

380326430079
380326421130
osvita-busk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02144559
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Є. Петрушевича, 27
Контактна особа: Олійник Галина Михайлівна
380326430079,380326421130
osvita-busk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 15:38
Очікувана вартість: 471 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 355,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення їдальні Буської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 в м.Буськ по вул.Шкільна,15 Львівсьої області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, Буськ, вул.Шкільна,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:22
Додаток № 1 Пропозиція.docx
17 вересня 2020 15:22
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
17 вересня 2020 15:21
Додаток №4 Проект договору.docx
17 вересня 2020 15:21
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
17 вересня 2020 15:20
Оголошення на спрощену закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 21 вересня 2020 11:23
п5.Додотку №2 "5) Довідку довільної форми, видану замовником, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Сектором освіти Буської районної державної адміністрації." Дана вимога є абсурдною і порушує право учасників залишатися конфеденційними до оголошення результатів торгів, тим самим порушуючи основні умови системи прозоро.Учасник не зобовязаний зустрічатися з Замовником безпосередньо для отримання довідок, тощо до оголошення його переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо вам про те, що Вимогами оголошення не передбачено ніякої необхідності учаснику зустрічатися з замовником особисто. В оголошенні міститься електронна пошта Замовника, відтак всі бажаючі можуть направити на дану пошті відповідне звернення і Замовник надасть відповідний документ. Крім того, таке звернення можна направити поштою чи кур'єром , чи в будь-який інший зручний для вас спосіб. Те що учасник бере такий лист зовсім не гарантує того що він братиме чи не братиме участі в закупівлі. Відтак ваша вимога відхилена.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 вересня 2020 16:17
Дата відповіді: 21 вересня 2020 17:25
п5.Додотку №2 "5) Довідку довільної форми, видану замовником, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Сектором освіти Буської районної державної адміністрації." Дана вимога є абсурдною і порушує право учасників залишатися конфеденційними до оголошення результатів торгів, тим самим порушуючи основні умови системи прозоро Окрім того, Замовник сам повинен знати, чи є має учасник негативний досвід чи ні, і зможе САМОСТІЙНО перевірити дану інформацію ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ АУКЦІОНУ і РОЗКРИТТЯ ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ і САМИХ УЧАСНИКІВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник , що бере такий лист зовсім не гарантує того що він братиме чи не братиме участі в закупівлі. Крім того, даний лист може взяти будь-хто з учасників. Відтак ваша вимога відхилена.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 вересня 2020 11:42
п5.Додотку №2 "5) Довідку довільної форми, видану замовником, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Сектором освіти Буської районної державної адміністрації." Дана вимога є абсурдною і порушує право учасників залишатися КОНФІДЕНЦІЙНИМИ до оголошення результатів торгів, тим самим порушуючи основні умови системи прозоро Виглядає на те, що Замовник збирає інформацію, хто може прийти до нього на закупівлю з корупційними мотивами. Просимо замінити вимогу надання довідки від Замовника на просто надання довідки. Замовник зможе підтвердити чи заперечити подані дані в довідці піс розкриття проаозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС СЕРВІС" 374 720,00
UAH з ПДВ
374 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 454 583,00
UAH з ПДВ
454 583,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:35
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ (1).PDF
28 вересня 2020 16:35
Технічна специфікація.PDF
28 вересня 2020 16:35
СТАТУТ БС.rar
28 вересня 2020 16:35
Пропозиція.PDF
28 вересня 2020 16:35
Проект договору.PDF
28 вересня 2020 16:35
ПРАВО ВЛАСНОСТІ МАЙНА.PDF
28 вересня 2020 16:35
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
28 вересня 2020 16:35
ДОДАТОК ДО ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
28 вересня 2020 16:35
Договорна ціна.PDF
28 вересня 2020 16:35
ДОГОВІР НА ПОСЛУГИ.rar
28 вересня 2020 16:35
Довідка з податкової.pdf
28 вересня 2020 16:35
Відомості учасника.PDF
28 вересня 2020 16:35
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.rar

Публічні документи

28 вересня 2020 13:57
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:57
Фінзвітність.7z
28 вересня 2020 13:57
Установчі_докум.7z
28 вересня 2020 13:57
Техспецифікація.pdf
28 вересня 2020 13:57
Пропозиція.pdf
28 вересня 2020 13:57
проєкт_договору.pdf
28 вересня 2020 13:57
Працівники.7z
28 вересня 2020 13:57
повноваження.7z
28 вересня 2020 13:57
Кошторис Їдальня.7z
28 вересня 2020 13:57
згода_умови договору.pdf
28 вересня 2020 13:57
згода на обробку даних.pdf
28 вересня 2020 13:57
Досвід.7z
28 вересня 2020 13:57
дозвільні документи.7z
28 вересня 2020 13:57
дов_субпідряд.pdf
28 вересня 2020 13:57
дов_СО_2020-09-28_001.pdf
28 вересня 2020 13:57
дов_МТБ.pdf
28 вересня 2020 13:57
графік фінансування.pdf
28 вересня 2020 13:57
графік виконання робіт.pdf
28 вересня 2020 13:57
гарантія_термін.pdf
28 вересня 2020 13:57
гарантія якість.pdf
28 вересня 2020 13:57
гарант_демпінг.pdf
28 вересня 2020 13:57
відомості_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС СЕРВІС"

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС СЕРВІС"
#33071466
Відхилено 374 720,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:19
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Переможець 454 583,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:21

Документи

Документи

05 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
454 583,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ їдальня.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 14:47
Договір їдальня Б2.pdf укладений
21 жовтня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2020
Номер договору про закупівлю: 21/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 454 583,00
UAH