Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об'єктів)
Очікувана вартість
1 359 163,00 UAH
UA-2020-09-17-004746-a 348f7e118d2a44d1be27de96b5ad4d26
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ігорівна Затирач

+380664217596 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Ірина Ігорівна Затирач
+380664217596
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 1 359 163,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 591,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41622592.
4. Місцезнаходження замовника: 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Затирач Ірина Ігорівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури та сорту Виноградівської сільської ради, 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А, телефон +380664217596, e-mail: bych.osvita@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об'єктів.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об'єктів).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Херсонська обл., Олешківський район, село Виноградове, вул. Суворова, 12.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.11.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 359 163,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят дев’ять тисяч сто шістдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 591,63 грн. (тринадцять тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн. 63 коп.) - 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «23» вересня 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «28» вересня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається.
24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
___________________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:

Документація – Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об'єктів) та додатки до неї:
Додаток 1 «Відомість обсягу робіт».
Додаток 2 «Проект договору».
Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Додаток 4 «Інформаційна довідка».
Додаток 5 «Пропозиція».
Додаток 6 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Україна, Херсонська область, с. Виноградове, Олешківський р-н, вул. Суворова, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Грасс юг 1 245 327,00
UAH з ПДВ
1 194 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітіна Дар`я Аркадіївна 1 214 644,00
UAH з ПДВ
1 214 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:35
44. Виписка Грасс юг.pdf
25 вересня 2020 15:35
42. Копії техпаспортів.pdf
25 вересня 2020 15:34
38. Довідка з банку.pdf
25 вересня 2020 15:34
32 . Довідка про санкції.pdf
25 вересня 2020 15:34
30. Додаток 5 Пропозиція.pdf
25 вересня 2020 15:34
28. План фінансування.pdf
25 вересня 2020 15:34
27. Календарний графік.pdf
25 вересня 2020 15:34
20. Відгук ЗОШ 41.pdf
25 вересня 2020 15:34
18. Договір ЗОШ _41.pdf
25 вересня 2020 15:34
17. Відгук ЗОШ 12.pdf
25 вересня 2020 15:34
14. Договір ЗОШ _ 12.pdf
25 вересня 2020 15:34
11.Договір оренди офісу.pdf
25 вересня 2020 15:34
10. Договір оренди складу.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 23:51
Електронний підпис
27 вересня 2020 23:48
довідки4.pdf
27 вересня 2020 23:48
довідки3.pdf
27 вересня 2020 23:29
довідки2.pdf
27 вересня 2020 23:29
пояснення ліцензія.pdf
27 вересня 2020 23:29
паспорт код.pdf
27 вересня 2020 23:29
кошторис.zip
27 вересня 2020 23:29
довідки1.pdf
27 вересня 2020 23:29
відгук.pdf
27 вересня 2020 23:29
виписка.pdf
27 вересня 2020 23:29
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Грасс юг

ФОП Нікітіна Дар`я Аркадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Грасс юг
#42152346
Переможець 1 194 444,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:41

Документи

30 вересня 2020 15:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Грасс юг
#42152346
1 194 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 15:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 13:35
Звіт про виконання договору.pdf укладений
30 серпня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 10:03
ДУ4.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:36
ДУ3 № 643.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 19:10
ДУ 2 продовження на 2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 19:00
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 15:27
ДУ№1 до договору №643.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:23
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:41
договір.pdf укладений
09 жовтня 2020 15:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 листопада 2020 10:33
581 096,00 UAH UA188201720344201024102028197
Відділ освіти, культури та спорту
UA673808050000000026002604833
ТОВ "Грасс юг"
Оплачений
09 грудня 2020 10:14
554 975,00 UAH UA188201720344201024102028197
Відділ освіти, культури та спорту
UA673808050000000026002604833
ТОВ "Грасс юг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку несприятливими погодними умовами для виконання будівельних робіт та монтажу штучної трави Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 643
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку несприятливими погодними умовами для виконання будівельних робіт та монтажу штучної трави,спираючись на технологію укладки штучної трави , викладену у проекті ( лист 13, п. 4.3.3. Технологія монтажу синтетичного покриття), беручи до уваги, що продовження робіт по укладанню штучної трави неможливо виконати з дотриманням всіх технологічних норм, Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти пп.18.2 п. 18. «Строк дії договору» в наступній редакції:«18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов'язань щодо будівництва Об'єкта діє до 30.06.2021 р., у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по договору до 31.12.2021 року.».
Номер договору про закупівлю: 643
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти пп.18.2 п. 18. «Строк дії договору» в наступній редакції:«18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов'язань щодо будівництва Об'єкта діє до 30.06.2021 р., у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по договору до 31.12.2021 року.» та пп.3.1 п.3. " Договірна ціна" в наступній редакції: "Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід'ємною частиною Договору ( Додаток 1 ). і складає 1 194, 444 тис. грн. ( Один мільйон сто дев'яносто чотири тисячі грн. 00 коп.) без ПДВ та включає завдання по рокам: Перша черга в 2020 році - 1136.071 тис. грн. ( сума прописом Один мільйон сто тридцять шість тисяч сімдесят одна грн. 00 коп.) без ПДВ; Друга черга в 2021 році - 58.373 тис. грн. (П'ятдесят вісім тисяч триста сімдесят грн. 00 коп.)".
Номер договору про закупівлю: 643
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку несприятливими погодними умовами для виконання будівельних робіт та монтажу штучної трави,спираючись на технологію укладки штучної трави , викладену у проекті ( лист 13, п. 4.3.3. Технологія монтажу синтетичного покриття), беручи до уваги, що продовження робіт по укладанню штучної трави неможливо виконати з дотриманням всіх технологічних норм, Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти пп.18.2 п. 18. «Строк дії договору» в наступній редакції:«18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов'язань щодо будівництва Об'єкта діє до 31.12.2021 р., у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань по договору до 31.12.2021 року.».
Номер договору про закупівлю: 643
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 194 444,00
UAH