Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" |
Код ЄДРПОУ: | 37906491 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 20-А |
Контактна особа: |
Аліна Безцінна +380675685368 tender.pz22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 564 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 20:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 20:53 |
Тендерна документація реактиви (зі змінами 28.09.).doc | |
28 вересня 2020 20:52 |
проект договору реактиви 3 центр.doc | |
28 вересня 2020 20:52 |
протокол 05-09-20 про внесення змін.doc |
28 вересня 2020 20:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2020 20:53 |
Тендерна документація реактиви (зі змінами 28.09.).doc
|
|||
28 вересня 2020 20:52 |
проект договору реактиви 3 центр.doc
|
|||
28 вересня 2020 20:52 |
протокол 05-09-20 про внесення змін.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000008 ● 01f79f65e6a04d2d925777564acfc780
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 15:02 |
20.01.2021 № 3
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2021 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-09-17-004403-a
17.09.2020 Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" (код за ЄДРПОУ 37906491) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-04 10:42:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 33690000-3 – Лікарські засоби різні (реактиви та контрастні речовини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-17-004403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-09-17-004403-a Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не оприлюднено річний план закупівель?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-09 21:37:43
Щодо надання пояснення закупівлі UA-2020-09-17-004403-a
На Ваш запит, щодо надання пояснення відсутності плану до процедури закупівлі UA-2020-09-17-004403-a, інформуємо, що план до данної процедури закупівлі є, який висвітлений у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі». На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель є ID номер з посиланням до даного плану: UA-P-2020-09-17-004650-a
Публічна закупівля Відкриті торги Опублікована на ЦБД з КЕП
ДК 021:2015 - 33690000-3 – Лікарські засоби різні (реактиви та контрастні речовини)
Прийом пропозицій18 днів
від 17.09.2020 11:50
до 06.10.2020 00:00
Аукціон21 хвилина
від 06.10.2020 13:55
до 06.10.2020 14:16
Кваліфікація1 день
від 06.10.2020 14:16
до 07.10.2020 19:14
Пропозиції розглянуті19 днів
від 07.10.2020 19:14
до 27.10.2020 14:58
Інформація про замовника
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" Код ЄДРПОУ: 37906491 Веб-сайт: — Адреса: 51931УкраїнаДніпропетровська областьмісто Кам’янськеПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 20-А
Про компанію
Про закупівлю
Очікувана вартість:
1 564 000 грн з ПДВ
Вид предмета закупівлі:товариРозмір мінімального кроку пониження ціни:7 820 грнПублічне посилання на закупівлю:
https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-09-17-004403-a
Натисніть, щоб скопіювати посилання
ID:9be47d25263544958a950dd111374bb1Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-09-17-004403-a Закупівля на prozorro.gov.uaІдентифікатор плану закупівлі:UA-P-2020-09-17-004650-a
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-16 00:08:46
Щодо висновку
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) 04.02.2021 р. було надано "Запит замовнику на пояснення", а саме: У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 33690000-3 – Лікарські засоби різні (реактиви та контрастні речовини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-17-004403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень. 1. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-09-17-004403-a Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не оприлюднено річний план закупівель? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Замовником було надано пояснення, щодо даного запиту, але у висновку, щодо порушення Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) надало про зовсім інше, без змоги Замовнику надати будь які пояснення. Просимо переглянути наданий Вами висновок. Дякуємо.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МОШНИК ДАРІЯ ОЛЕГІВНА" #3560604381 |
Переможець |
1 563 398,62
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 19:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:58
|
ДОДАТКОВА 3 ДО ДОГ. 184 відь27.10.2020.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:49
|
ДОДАТКОВА 2 ДО ДОГ. 184 від 27.10.2020.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:44
|
Додат №1 до дог № 184 від 27.10.20.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 14:58
|
№184 реактивы.PDF | укладений |
27 жовтня 2020 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |