Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи «Монтаж та пусконаладка системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Будівля за адресою: Луганська обл., м. Кремінна, вул. Побєди, 1А» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-09-17-004209-a ● 5d2e378b35fd4c0cb3742803765fe976
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кремінська багатопрофільна лікарня Кремінської районної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 25356637 |
Місцезнаходження: | 92900, Україна , Луганська обл., м. Кремінна, вул. Побєди, 1А |
Контактна особа: |
Ганна Клочан +380990262737 birulya-ivanova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи «Монтаж та пусконаладка системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Будівля за адресою: Луганська обл., м. Кремінна, вул. Побєди, 1А» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92900, Україна, Луганська область, Кремінна, вул. Побєди,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 11:42 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
17 вересня 2020 11:42 |
ОГОЛОШЕННЯ .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-17-004209-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:38188041
Дата подання: 18 вересня 2020 11:12
Вимога до тендерної документації
Згідно тендерного оголошення «Інші документи» п.6, Ви встановлюєте вимогу: надати документи що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015.) Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Отримання такого Сертифікату не є обов’язковим для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Передбачаючи Вашу відповідь про п. 3 ст. 22 Закона України "Про публічні закупівлі": тендерна документація може містити також іншу інформацію , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, дійсно, в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включати в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне. Але, в нормі частини 3 статті 22 Закону вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 22 містить норму, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. Тому, ВИМАГАЄМО виключити з тендерного оголошення «Інші документи» п.6 як такий, що немає обґрунтування та законних підстав, порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 10:24
Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник медична установа, з масовим перебуванням людей, тому, з метою отримання якісних послуг, висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 вказана по причині того, що цей сертифікат є додатковим підтвердженням якості продукції/послуг.
Просимо звернути увагу на те, що в пункті 1. Сфера застосування, вказано наступне «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовані законодавчі і регламентовані вимоги;
б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшення системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним виконавчим і регламентувальним вимогам.»
На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Просимо звернути увагу на те, що в пункті 1. Сфера застосування, вказано наступне «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовані законодавчі і регламентовані вимоги;
б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшення системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним виконавчим і регламентувальним вимогам.»
На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
189 813,60
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 10:21
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій