Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по заміні ліфтів КНП КОР «Київський обласний перинатальний центр» за адресою: м.Київ, вул.Багговутівська, буд.1, корп.14 (Реєстраційні номери 16201, 16202, 16205)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2020-09-17-003882-c 074f57f2c1d742fe9039ce74680683aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна

0444831469 oblroddom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП КОР "Київський обласний перинатальний центр"
Код ЄДРПОУ: 24920550
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, вул.Багговутівська, буд.1
Контактна особа: Олена Миколаївна
0444831469
oblroddom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 20:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:33
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:33
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


45310000-3 Електромонтажні роботи; 45313100-5 Монтаж ліфтів; Предмет закупівлі за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

45310000-3 Електромонтажні роботи; 45313100-5 Монтаж ліфтів; Предмет закупівлі за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Роботи з капітального ремонту по заміні ліфтів КНП КОР «Київський обласний перинатальний центр» за адресою: м.Київ, вул.Багговутівська, буд.1, корп.14 (Реєстраційні номери 16201, 16202, 16205)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 23:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 23:12
Тендерна документація заміна Ліфтів зі змін.24.09.20.docx
24 вересня 2020 23:11
Прот.змін у ТД ліфти 24.09.20.doc
21 вересня 2020 20:21
Протокол тендерного ком..pdf
21 вересня 2020 16:49
Тендерна документація заміна Ліфтів зі змінами.docx
21 вересня 2020 16:49
Прот.змін у ТД ліфти 21.09.20.doc
17 вересня 2020 20:44
Тендерна документація заміна Ліфтів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 18 вересня 2020 09:15
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:19
Яка з закупівель все таки актуальна: https://e-tender.biz/tender/budivelni-roboti/UA-2020-09-17-003858-c-roboty-z-kapitalnoho-remontu-po-zamini-liftiv-knp-kor-kyyivskyj-oblasnyj чи https://e-tender.biz/tender/budivelni-roboti/UA-2020-09-17-003882-c-roboty-z-kapitalnoho-remontu-po-zamini-liftiv-knp-kor-kyyivskyj-oblasnyj?
Відповідь: Закупівлю UA-2020-09-17-003858-c скасовано з технічних причин!
Оголошеня про закупівлю містить інформацію про відміну торгів!
Сертифікат
Дата подання: 18 вересня 2020 11:12
Дата відповіді: 21 вересня 2020 16:48
16. Учасник планує встановлювати на даному об’єкті. Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством із наданням відповідного оригіналу документу про акредитацію органу з оцінки відповідності. Документи мають бути в повному обсязі та чинними на момент подачі пропозиції. Про що саме йде мова? Який серифікат учасник повинен надати? Що учасник планує встановлювати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто на засіданні тендерного комітету та прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації, а саме, Пункт 16 Додатку №5 викладено у новій редакції:


«На підтвердження застосування системи управління якістю стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів, учасник подає у складі пропозиції оригінал Сертифікату (Модуль Н1), який видано відповідному виробнику, ліфти якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті. Сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством із наданням відповідного оригіналу документу про акредитацію органу з оцінки відповідності. Документи мають бути надані у повному обсязі та чинними на момент подачі пропозиції.».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-003882-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 13 жовтня 2020 17:40
Вимога про надання додаткової інформації щодо причин невідповідності пропозиції
ВИМОГА
про надання додаткової інформації щодо причин невідповідності пропозиції


ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» вважає рішення Комунального некомерційного підприємства Київської обласної Ради «Київський обласний перинатальний центр» (надалі – Замовник), відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.10.2020р. (надалі - Протокол) не обґрунтованим та безпідставним.
Керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» даною вимогою звертається до Замовника про надання додаткової інформації щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до протоколу, замовник відхилив пропозицію учасника на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 у зв’язку із не виправленням учасником усіх виявлених замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідностей в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Як вибачається зі змісту Протоколу, підставою для відхилення нашої пропозиції стала відсутність інформації про Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на сайті Держпраці.
По-перше, відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
На виконання вимог ст. 16 Закону, Замовник у Додатку 2 до тендерної документації визначив вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, у якому відсутня будь-яка вимога щодо надання діючої ліцензії на право здійснення робіт та додатку до неї (якщо таке ліцензування встановлено чинним законодавством України) та діючого дозволу ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на проведення робіт підвищеної небезпеки. Зазначена вимога міститься у Додатку 5 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Отже, Замовник не мав підстав вимагати усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п. 16 ст. 29 Закону та, відповідно, законного права відхилити пропозицію учасника на підставі п.1 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: у зв’язку із не виправленням учасником усіх виявлених замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідностей в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.

По-друге, відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник не скористався своїм правом звернення (у протоколі відсутня будь-яка інформація про офіційне звернення), а здійснив пошук інформації на сайті ГУ Держпраці у Київській області. При цьому, як здійснювався пошук інформації, які критерії пошуку застосовано нам незрозуміло.
Хочемо зазначити, що на сайті http://kiev.dsp.gov.ua/ Головного управління Держпраці у Київській області в наявності інформація про зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (http://kiev.dsp.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/32-20-5012.05.10.2020.40240550.pdf), що підтверджує достовірність (справжність) наданої учасником в складі пропозиції декларації (витяг та копія декларації з сайту ГУ Держпраці у Київській області надається).
Отже, Учасник виконав усі умови замовника, зазначені в Тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі».

Враховуючи вищевикладене, прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» умовам тендерної документації.
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» залишає за собою право звернутися до органу оскарження та/або суду. Також, нагадуємо, що статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність уповноважених осіб та керівника замовника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 18:34
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради „Київський обласний перинатальний центр”, далі за текстом Замовник, на Вашу Вимогу про надання додаткової інформації щодо причин невідповідності пропозиції від 13.10.2020 року № 63 повідомляє наступне.
12 жовтня 2020 року на засіданні тендерного комітету Замовника було одноголосно прийнято рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції на підставі підпункту 1, пункту 1, статті 31 у зв’язку із не виправленням Учасником усіх виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником, насамперед, вимагалося надання підтвердження достовірності (справжності) Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, не у зв’язку із відсутністю Вашої Декларації на сайті Держпраці, а на предмет дати реєстрації у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, а саме, 05.10.2020р., у той час коли сам документ учасником у складі його пропозиції фактично завантажено до електронної системи закупівель 04 жовтня 2020 року.
Наголошуємо! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій сплинув 05.10.2020 року об 0.00годин. Тобто, Учасник не пояснює Замовнику, яким чином розміщений у електронній системі закупівель документ містить майбутню дату реєстрації!
Натомість, Вами, було запропоновано скористатися правом, визначеним у пункті 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а саме до ГУ Держпраці у Київської області, сайт http://kiev.dsp.gov.ua/.
Замовник, дійсно, провів моніторинг даних сайту http://kiev.dsp.gov.ua/ та стверджуємо, що Декларація Вашої компанії з’явилася на ньому лише 13 жовтня 2020 року, вже після публікації рішення Замовника про відхилення Вашої тендерної пропозиції та визнання переможцем іншого учасника торгів!
На підтвердження викладеного надаємо знімки екрану з сайту http://kiev.dsp.gov.ua/. Останній з них зроблено 12.10.2020 року об 19.29год, з якого видно, що вже після прийняття рішення Замовником, інформація про Вашу Декларації була ще відсутня на зазначеному сайті, а з’явилася там лише наступного робочого дня. (Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено системою 12.10.2020р. об 17.23год).
З викладеного вище спливає, що на момент прийняття рішення Замовником щодо визначення переможця даних торгів та оприлюднення цього рішення в електронній системі закупівель, Замовник не мав ні жодних пояснень щодо майбутньої дати реєстрації, ні жодних підтверджень щодо справжності Вашої Декларації.
А, отже, Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", помилково вважає, що виконав усі вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тому, що така тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, відповідно, і була відхилена Замовником!

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-17-003882-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 21 жовтня 2020 18:07
СКАРГА що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» (надалі - Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю: Робіт з капітального ремонту по заміні ліфтів КНП КОР «Київський обласний перинатальний центр» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, буд.1, корп.14 (Р.№№ 16201, 16202, 16205) ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45310000-3 Електромонтажні роботи; 45313100-5 Монтаж ліфтів; Предмет закупівлі за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної Ради «Київський обласний перинатальний центр» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу згідно оголошення № UA-2020-09-17-003882-c від 17.09.2020 Очікувана вартість предмета закупівлі складала 5 000 000,00 грн. Для участі у Процедурі закупівлі були подані тендерні пропозиції трьох наступних учасників: 1. Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» (код за ЄДРПОУ 40240550). 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 39839574) 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «СКАЙЛІФТ ІНЖИНІРИНГ» (код за ЄДРПОУ 42447132) Підстава подання скарги. 12 жовтня 2020 року, Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету (засідання проведено в режимі online-конференції) від 12.10.2020 року (далі – Протокол від 12.10.2020 р., додається), згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно із підпунктом 1, пункту 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (надалі - Закон). Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, тому як дане рішення є упередженим, дискримінаційним і таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені ст. 5 Закону, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. 05 жовтня 2020 року о 13:00 год. відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій у Процедурі закупівлі. За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Скаржника з ціною 4 296 269,76 грн. з ПДВ. Після опрацювання, в порядку ст. 29 Закону, тендерних пропозицій на предмет відповідності вимогам, встановлених у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розмістив повідомлення від 07 жовтня 2020 року з вимогою про усунення невідповідностей, зазначивши наступний перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»): 1. «на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям подати учаснику Акт прийому-передачі обладнання у оренду, з моменту підписання якого обладнання вважається переданим»; 2. «на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям подати учаснику Сканкопії цивільно-правових договорів із працівниками, зазначених у наданій довідці про наявність в Учасника робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт та Копію посвідчення працівника Колошеєва Олександра Олександровича, яким підтверджується його кваліфікація при виконанні робіт підвищеної небезпеки, оформлена належним чином»; 3. «на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасник ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції, відповідно до умов тендерної документації, надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що містить дату реєстрації у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органу Держпраці 05.10.2020р. (надалі – Декларація). При цьому усі файли тендерної пропозиції Учасника завантажені до електронної системи закупівель 04 жовтня 2020 року. Даний факт ставить під сумнів справжність наданого документу. Замовник, керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагав учасника підтвердити достовірність (справжність наданої декларації)». Скаржник, згідно частини 9 статті 26 Закону протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправив невідповідності в інформації та документах. Але, Замовником вирішено відхилити пропозицію Скаржника на підставі підпункту 1, пункту 1, статті 31 Закону, мотивуючи своє рішення відсутністю інформації про Декларацію на сайті http://kiev.dsp.gov.ua/ Головного управління Держпраці у Київській області Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» вважає рішення Замовника, викладене у Протоколі від 12.10.2020 р., упередженим, дискримінаційним і таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель виходячи з наступного. По-перше, відповідно до п. 16 статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На виконання вимог ст. 16 Закону, Замовник у Додатку 2 до тендерної документації визначив вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, у якому відсутня будь-яка вимога щодо надання діючої ліцензії на право здійснення робіт та додатку до неї (якщо таке ліцензування встановлено чинним законодавством України) та діючого дозволу ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на проведення робіт підвищеної небезпеки. Зазначена вимога міститься лише у Додатку 5 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Отже, Замовник не мав підстав вимагати усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п. 16 ст. 29 Закону та, відповідно, законного права відхилити пропозицію учасника на підставі п.1 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: у зв’язку із невиправленням учасником усіх виявлених замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідностей в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. По-друге, відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник не скористався своїм правом звернення (у протоколі відсутня будь-яка інформація про офіційне звернення), а здійснив пошук інформації на сайті ГУ Держпраці у Київській області. При цьому, як здійснювався пошук інформації, які критерії пошуку застосовано нам незрозуміло. Хочемо зазначити, що на сайті http://kiev.dsp.gov.ua/ Головного управління Держпраці у Київській області в наявності інформація про зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (http://kiev.dsp.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/32-20-5012.05.10.2020.40240550.pdf) (далі – Декларація відповідності), що підтверджує достовірність (справжність) наданої учасником в складі пропозиції декларації (витяг з сайту та копія декларації з сайту ГУ Держпраці у Київській області надається). Відповідно до умов Тендерної документації Замовника, усі документи повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій, а саме 05.10.2020р. Декларація зареєстрована у територіальному органу Держпраці 05 жовтня 2020р. Отже, Декларація відповідає вимогам тендерної документації Замовника. З метою підтвердження дійсності нашої Декларації відповідності, ми звернулися зі зверненням до ГУ Держпраці у Київській області на яке отримали офіційну відповідь від 20.10.2020 р. № 11/3/20/16440 (додається), де ГУ Держпраці у Київській області підтверджує реєстрацію Декларації відповідності ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД». Окрім того, у своєму листі від 20.10.2020 р. № 11/3/20/16440, ГУ Держпраці у Київській області повідомило, що будь-якого офіційного звернення від Комунального некомерційного підприємства Київської обласної Ради «Київський обласний перинатальний центр» (Замовник) щодо підтвердження дійсності та дати реєстрації Декларації відповідності до них не надходило. Отже, Замовник не скористався наданим йому ч. 15 ст. 29 Закону правом звернення за підтвердженням інформації та безпідставно відхилив тендерну документацію ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД». Виходячи з вищевикладеного, відхилення пропозиції Скаржника з підстав, що зазначені у Протоколі від 12.10.2020 р., а саме невідповідність в інформації та/або документах, про підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, визначених замовником у Додатку 2 до тендерної документації, вважаємо необ’єктивними та упередженими, адже пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника. Окрім вищезазначеного, Протоколом від 12.10.2020 р. було визначено переможця відкритих торгів наступного за ціною учасника Процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ЛІФТ» та прийнято рішення про намір укладання з останнім договору. Ціна тендерної пропозиції переможця склала – 4 887 309,60 грн з ПДВ, що значно вище ніж ціна пропозиції Скаржника, а саме: на 591 039,84 грн з ПДВ. При цьому, Замовник, який так «прискіпливо» здійснив оцінку тендерної пропозиції Скаржника та відхилив її на підставі власного умисного чи з необачності рішення, не звернув увагу на те, що в складі тендерної пропозиції переможця (ТОВ «СП ЛІФТ») відсутні документи, визначені Додатком 5 до тендерної документації (додається), а саме: 1. розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) додатково подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни; 2. окремого розрахунку розміру кошторисної заробітної плати; 3. оригіналу документу про акредитацію органу з оцінки відповідності. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо пропозицію ТОВ «СП ЛІФТ» такою, що не відповідає умовам Тендерної документації Замовника Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, чим були порушені майнові права Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Більш того, незаконне відхилення Замовником пропозиції Скаржника призвело, як наслідок, до незаконного визначення переможцем Процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «СП ЛІФТ» та рішення про намір укладення з останнім договору. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник вважає що незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення його пропозиції, претендує і має усі законні підстави для визнання його переможцем та, відповідно, на укладення у майбутньому договору з Замовником. Зважаючи на вищезазначене вважаємо за необхідне просити у Органу оскарження зобов’язати Замовника відмінити його дискримінаційне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, тим самим відновити порушені права та охоронювані законом інтереси Скаржника. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 5, 7, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати ухвалу тендерного комітету про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету від 12.10.2020 щодо розгляду тендерної пропозиції Скаржника та всі наступні ухвали Замовника, включаючи ухвалу тендерного комітету про визначення переможцем відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «СП ЛІФТ» та про намір укладення з останнім договору, що зазначені у протоколі від 12.10.2020. 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету (засідання проведено в режимі online-конференції) від 12.10.2020 року на 4 арк. 2. Витяг з сайту та копія декларації Скаржника (інформація з сайту http://kiev.dsp.gov.ua/ Головного управління Держпраці у Київській області) на 6 арк.; 3. Додаток 5 до Тендерної документації Замовника на 2 арк. 4. Лист ГУ Держпраці у Київській області від 20.10.2020 р. № 11/3/20/16440 на 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2020 20:33
рішення від 23.10.2020 №19752+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 20:33
рішення від 13.11.2020№21148.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: УХВАЛИЛИ: 1.Відмінити рішення тендерного комітету КНП КОР «КОПЦ» щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" та визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "СП ЛІФТ", ухвалених на засіданні тендерного комітету від 12 жовтня 2020 року. 2. За результатами повторної оцінки пропозиційвизнати переможцем торгів ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", пропозиція якого становить 4 296 269,76грн. з ПДВ.
Дата виконання рішення замовником: 24 листопада 2020 13:15

Документи подані скаржником

21 жовтня 2020 17:44
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

27 жовтня 2020 18:13
Скрин шот Держпраці.docx
23 листопада 2020 19:06
Протокол 23.11.20р..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 4 296 269,76
UAH з ПДВ
4 296 269,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СП ЛІФТ" 4 887 309,60
UAH з ПДВ
4 887 309,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙЛІФТ ІНЖИНІРИНГ" 4 893 913,20
UAH з ПДВ
4 893 913,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 11:41
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
03 грудня 2020 11:33
ст.17.pdf
08 жовтня 2020 20:24
Електронний підпис
04 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис
04 жовтня 2020 13:17
11.imd
04 жовтня 2020 13:17
Кошторис.pdf
04 жовтня 2020 13:17
Інші документи.pdf
04 жовтня 2020 13:17
Відповідність.pdf
04 жовтня 2020 13:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:08
ст 17 .pdf
20 жовтня 2020 17:08
Ліцензія .pdf
20 жовтня 2020 17:08
Довідка МВС.pdf
20 жовтня 2020 17:08
Довідка ГУ ДПС .pdf
20 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:19
ЗАГАЛЬНІ.rar
03 жовтня 2020 14:19
КВАЛІФІКАЦІЙНІ.rar
03 жовтня 2020 14:19
КОШТОРИСНІ.rar
03 жовтня 2020 14:19
ТЕХНІЧНІ.rar

Публічні документи

04 жовтня 2020 17:05
17 п 6.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Таблиці 456.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Таблиці 123.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Санкції.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Працівники.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Персональні дані.pdf
04 жовтня 2020 17:05
об`єм робіт.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Мат.тех.база.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Кошторис.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Істотні умови.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Інженерні працівники.pdf
04 жовтня 2020 17:05
Графік робіт.pdf
04 жовтня 2020 17:05
17 п 5.pdf
04 жовтня 2020 17:05
17 л 13.pdf
04 жовтня 2020 17:05
17 загальна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

ТОВ "СП ЛІФТ"

ТОВ "СКАЙЛІФТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
Рішення скасоване 4 296 269,76
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 12:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 23:52
ТОВ "СП ЛІФТ"
#39839574
Рішення скасоване 4 887 309,60
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 12:58
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
Переможець 4 296 269,76
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:13

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»). ЗАКУПІВЛЯ: Роботи з капітального ремонту по заміні ліфтів КНП КОР «Київський обласний перинатальний центр» за адресою: м.Київ, вул.Багговутівська, буд.1, корп.14, (Реєстраційні номери 16201, 16202, 16205), ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45310000-3 Електромонтажні роботи; 45313100-5 Монтаж ліфтів; Предмет закупівлі за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 № з/п Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Закупівлі учасник ТОВ «ВК «Інтербуд» в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору з переліком обладнання, яке орендується. Також, надано Договір оренди машин та механізмів, укладеного від 20.01.2020 року із орендодавцем ТОВ «Будівельна компанія «Еверест-М». Пунктом 2 зазначеного договору передбачено, що передача та прийом обладнання оформлюється актом прийому-передачі (надалі – Акт). Обладнання вважається переданим з моменту підписання Сторонами Акту. Обчислення строку Договору починається з моменту підписання Сторонами Акту. Учасник не надав у складі своєї пропозиції Акт прийому-передачі обладнання у оренду, з моменту підписання якого обладнання вважається переданим, а, отже, не підтвердив наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази. Пункт 1 Додатку 2 до Тендерної документації Акт прийому-передачі обладнання у оренду, з моменту підписання якого обладнання вважається переданим 2 На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Закупівлі учасник ТОВ «ВК «Інтербуд» в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність в Учасника робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, визначених учасником у тендерній пропозиції, у якій зазначено перелік працівників, зайнятих за формою зайнятості, за цивільно-правовими договорами. Учасник не надав, у підтвердження даної інформації, Сканкопії цивільно-правових договорів із зазначеними працівниками. Крім того, посвідчення працівника Колошеєва Олександра Олександровича, яким підтверджується його кваліфікація при виконанні робіт підвищеної небезпеки, не містить відбитка печатки, що ставить під сумнів справжність наданого документу Підпункт 2.3 Пункт 2 Додатку 2 до Тендерної документації Підпункт 2.1.1 Пункт 2 Додатку 2 до Тендерної документації Сканкопії цивільно-правових договорів із працівниками, зазначеними у наданій довідці Копія посвідчення працівника Колошеєва Олександра Олександровича, яким підтверджується його кваліфікація при виконанні робіт підвищеної небезпеки, оформлена належним чином 3 На підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасник ТОВ «ВК «Інтербуд» в складі тендерної пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що містить дату реєстрації у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 05.10.2020р. При цьому усі файли тендерної пропозиції Учасника завантажені до електронної системи закупівель 04 жовтня 2020 року. Даний факт ставить під сумнів справжність наданого документу Пункт 2 ( у частині надання документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі) Додатку 5 до Тендерної документації Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, оформлена належним чином

Документи

12 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
4 296 269,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:04
Договір ліфти 09.12.20.pdf укладений
09 грудня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 13:16