Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них у селі Чукалівка Тисменицького району Івано-Франківської області (коригування кошторисної частини) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
13 102 812,00 UAH
UA-2020-09-17-003321-b ca22314292a340e39d6d95fb83850174
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 13:07
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:38
Очікувана вартість: 13 102 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131 028,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них у селі Чукалівка Тисменицького району Івано-Франківської області (коригування кошторисної частини) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77458, Україна, Івано-Франківська область, Тисменицького району, с. Чукалівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 07:41
Оголошення.pdf
17 вересня 2020 13:03
ТД Чукалівка.pdf
17 вересня 2020 13:03
Договір Чукалівка каналізац.doc
17 вересня 2020 13:03
ВОР Чукалівка каналізація.pdf
22 вересня 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 07:41
Оголошення.pdf
17 вересня 2020 13:03
Оголошеня Чукалівка.pdf
17 вересня 2020 13:03
ТД Чукалівка.pdf
17 вересня 2020 13:03
Договір Чукалівка каналізац.doc
17 вересня 2020 13:03
ВОР Чукалівка каналізація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання (ТЗ)
Дата подання: 21 вересня 2020 13:39
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:08
1.Просимо вказати Sn каналізаційних труб. 2. Просимо вказати марку чавуну люків.
Відповідь: Робочим проектом "Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них у селі Чукалівка Тисменицького району Івано-Франківської області (коригування кошторисної частини)" передбачено використання двошарових профільованих розтрубних труб каналізаційних SN8 діам. 200/176 мм, SN8 діам. 250/216 мм та SN8 діам. 400/343 мм.
Проектом передбачено використання люків чавунних, тип “Т”
Уточнення кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 21 вересня 2020 19:35
Дата відповіді: 23 вересня 2020 09:29
Документ "Оголошення про проведення відкритих торгів", п. 13, визначає, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 02.10.2020 р., при цьому електронна система закупівель відображає, що таким строком є 03.10.2020. Просимо усунути невідповідність. Просимо чітко вказати кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідь: Документ "Оголошення про проведення відкритих торгів", п. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.10.2020 р.
Уточнення вимог стосовно надання довідок про додержання вимог закону України "Про захист персональних даних"
Дата подання: 21 вересня 2020 21:00
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:10
Тендерна документація містить вимогу стосовно надання довідок встановленої форми про додержання вимог закону України "Про захист персональних даних" вiдповiдно до додатків 8,9 до тендерної документації. Просимо уточнити, стосовно кого конкретно повинні бути надані вказані довідки: стосовно підписанта документів тендерної пропозиції чи стосовно будь-яких інших осіб, чиї персональні дані розкриваються в документах поданої пропозиції, наприклад, підписанта банківської гарантії, бенефіціара тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» до розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасники торгів повинні надати:
«- довідки про додержання вимог Закону України “Про захист персональних даних” відповідно Додатку 8 до тендерної документації;
- довідка про згоду учасника – фізичної особи на збір та обробку персональних даних відповідно Додатку 9 до тендерної документації».
Уточнення вимог стосовно учасників-переможців
Дата подання: 21 вересня 2020 22:08
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:11
Стор. 40 тендерної документації містить вимогу, передбачену стосовно учасників - переможців, щодо надання документального підтвердження відсутності підстав відповідно до п.6 ч.1 ст.17 Закону. При цьому замовник зазначає: "Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини з дня кінцевого термiну подання тендерних пропозицій..". Водночас на стор.16 Замовник зазначає вимогу: "Довідка, видана департаментом інформатизації МВС України.... що містить iнформацію станом на дату, не раніше оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупiвлю в електроннiй сисьемі закупiвель". Просимо чітко уточнити вимоги стосовно дати видачі довідки МВС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 4 «ІІ. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦІВ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» зазначено: «Електронна довідка або довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини з дня кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, зазначеного в тендерній документації або на більш пізню дату»
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-17-003321-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 12 листопада 2020 17:17
Скарга на дії замовника в порядку ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Детальний опис скарги міститься у файлах, що додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 11:00
рішення від 16.11.2020 №21198 + лист Замовнику.docx.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 11:00
рішення від 25.11.2020 №21882.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 19:28

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 16:30
Скарга.pdf
12 листопада 2020 16:30
Висновок спеціаліста.pdf
12 листопада 2020 16:30
Скарга.doc
12 листопада 2020 16:32
Скарга.doc.p7s

Документи подані замовником

20 листопада 2020 15:58
Відповідь скан
20 листопада 2020 15:58
Відповідь ворд
20 листопада 2020 15:59
Дод 6 ТД Чукалівка
20 листопада 2020 15:59
Додаток 1
20 листопада 2020 15:59
Додаток 2
20 листопада 2020 15:59
Додаток 3
20 листопада 2020 15:59
Додаток 4
20 листопада 2020 15:59
Додаток 5

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 19:28
рішення від 25.11.2020 №21882.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000039 ● 3aabb5d9164c4de7b1a93a93341c06a0
  • Статус: завершено ● Дата: 18 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 13:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.12.2020 №88

Івано-Франківськ



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.12.2020 № 88

Перелік процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-09-17-003321-b 17.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Інформація отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення 8 465 596,00
UAH з ПДВ
8 334 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 9 609 002,40
UAH з ПДВ
9 609 002,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" 10 569 533,00
UAH з ПДВ
10 438 504,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 11 290 343,00
UAH з ПДВ
11 290 343,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2020 12:40
Електронний підпис
03 жовтня 2020 12:37
Додаток _9.pdf
03 жовтня 2020 12:37
Додаток _8.pdf
03 жовтня 2020 12:37
Додаток _7 субпідряд.pdf
03 жовтня 2020 12:37
Додаток _6 Договір.pdf
03 жовтня 2020 12:36
Додаток _5.pdf
03 жовтня 2020 12:36
Додаток _4 ст.17.pdf
03 жовтня 2020 12:36
Кошторис.rar
03 жовтня 2020 12:36
Банківська гарантія.rar
03 жовтня 2020 12:36
скани.rar
03 жовтня 2020 12:36
_21_22Статут Витяг.pdf
03 жовтня 2020 12:36
_19 Ліцензія Декларація.pdf
03 жовтня 2020 12:36
_18 санкції -1.pdf
03 жовтня 2020 12:36
_17 Довідка екологія 17.pdf
03 жовтня 2020 12:36
_14 графік виконання.pdf
03 жовтня 2020 12:36
_24 План фінансування.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:35
13 Інші документи.pdf
02 жовтня 2020 12:35
11 Згоди ПД.pdf
02 жовтня 2020 12:35
10 Субпідряд.pdf
02 жовтня 2020 12:35
09 Договір.pdf
02 жовтня 2020 12:35
08 Забезпечення ТП.rar
02 жовтня 2020 12:35
07 Повноваження.pdf
02 жовтня 2020 12:35
06 Теххарактеристики.pdf
02 жовтня 2020 12:35
06 Розрахунок ДЦ3.bdcu
02 жовтня 2020 12:35
06 Розрахунок ДЦ2.pdf
02 жовтня 2020 12:35
06 Розрахунок ДЦ1.rar
02 жовтня 2020 12:35
05 Стаття 17.pdf
02 жовтня 2020 12:35
03 Пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 12:35
02 Заява.pdf
02 жовтня 2020 12:35
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:21
Відгук 3
22 жовтня 2020 11:21
Відгук 1
22 жовтня 2020 11:21
Відгук 2
22 жовтня 2020 11:21
Аналогічний договір 3
02 жовтня 2020 21:53
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:51
Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 21:51
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 21:51
Статут.pdf
02 жовтня 2020 21:51
Заява учасника.pdf
02 жовтня 2020 21:51
Паспорт керівника.PDF
02 жовтня 2020 21:51
Наказ на директора.pdf
02 жовтня 2020 21:51
Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Договір оренди складу.PDF
02 жовтня 2020 21:50
Договір оренди офісу.PDF
02 жовтня 2020 21:50
Лiцензiя_скан.zip
02 жовтня 2020 21:50
Договір Міцкевича.PDF
02 жовтня 2020 21:50
Договір Л.Українки.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Календарний графік.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Гарантия_7052.zip
02 жовтня 2020 21:50
Довідка покриття (2).pdf
02 жовтня 2020 21:50
Відгук Міцкевича.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Відгук Лесі Українки.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Довiренiсть_скан.zip
02 жовтня 2020 21:50
Витяг платника ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 21:50
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:27
Довідка ст. 17 окремо.PDF
04 листопада 2020 13:10
Довідка ст. 17 окремо.PDF
04 листопада 2020 13:10
Довідка з МВС.PDF
29 жовтня 2020 01:26
Електронний підпис
03 жовтня 2020 02:17
Електронний підпис
03 жовтня 2020 02:13
Розрахунки .PDF
03 жовтня 2020 02:13
Працівники.zip
03 жовтня 2020 02:13
Обладнання.zip
03 жовтня 2020 02:13
Досвід.zip
03 жовтня 2020 02:12
Довідки ст.17.PDF
03 жовтня 2020 02:12
Гарантійні листи.PDF
03 жовтня 2020 02:06
Електронний підпис
03 жовтня 2020 02:05
довідка до заяви 11.pdf
03 жовтня 2020 02:05
Махно_E.А.,_довiренiст_.7z
03 жовтня 2020 02:05
лицензия_ТАСКОМБАНК.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА"

ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення
#38162044
Відхилено 8 334 564,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 09:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 14:24
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Відхилено 9 609 002,40
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 20:41
ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА"
#38331926
Відхилено 10 438 504,87
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 08:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
Переможець 11 290 343,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 09:37

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Лист-відгук ТзОВ «ЖЕБВП» МЖК Експрес-24» № 70/20 від 07.08.2020 р., Лист-відгук Хриплинська сільська рада Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області № 304/02.2-27 від 21.07.2020 року, Лист-відгук ТзОВ «ЖЕБВП» МЖК Експрес-24» № 66/20 від 21.07.2020 р., Лист-відгук Виконавчий комітет Микитинецької сільської ради Івано-Франківської міської ради № 02.1-09/208 від 14.08.2020 р. 2) Контракт підряду № 01/09-16М «Влаштування дощової каналізації для групи житлових будинків (№39-45 по генплану) з приміщеннями громадського призначення в мікрорайоні, в межах вулиць Національної Гвардії-Є.Коновальця-О.Сорохтея)» від 04.10.2016 року, Договір № 1 «Нове будівництво мереж водопостачання та каналізування по вул. Тихій в с. Хриплин Івано-Франківської міської ради» від 07.02.2019 р., Контракт підряду № 02/09-16М «Влаштування водопостачання для групи житлових будинків (№39-45 по генплану) з приміщеннями громадського призначення в мікрорайоні, в межах вулиць Національної Гвардії-Є. Коновальця-О. Сорохтея» від 04.10.2016 р., Договір №11/Л-В «Будівництво зовнішніх мереж водопостачання по вул. Юності в с. Микитинці (від житлового будинку № 2 до житлового будинку № 26) Івано-Франківської області) нове будівництво) від 25.11.2019 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2) п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», та ДОДАТОК 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції. 2) 1.3.2. Копія (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів), що наведені в довідці про виконання аналогічного договору (без додатків).

Документи

12 жовтня 2020 09:53
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:46
Протокол
12 жовтня 2020 09:46
Протокол розгляду

Документи

20 жовтня 2020 20:41
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:10
Протокол розгляду
20 жовтня 2020 17:10
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) ДОВІДКА про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору № 194 від 02 жовтня 2020 р: - ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт проїжджої частини та тротуару на площі Міцкевича в м. Івано-Франківську (CPV ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт; - ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт вул. Лесі Українки в Івано-Франківську (CPV ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт. 2) Відгук про виконані будівельні роботи «Івано-Франківська міська рада Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою № 393/24-13/18в від 19.09.2019 р., Відгук про виконані будівельні роботи «Івано-Франківська міська рада Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою № 393/24-13/18в від 19.09.2019 р. 3) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 193 від 02 жовтня 2020 р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3) п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», та ДОДАТОК 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з будівництва, реконструкції об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Клас наслідків (відповідальності) СС -2 2) Документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції. 3) Учасник повинен підтвердити 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній тендерній документації. Вказати основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт. Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази - форму власності обладнання, машин, механізмів (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, тощо). - 1.1 Екскаватор –навантажувач JCB 3 CX SITEMASTER – 1 шт. – власний – Справний; - 1.2 Автомобіль RENAULT TRAFIC - 1 шт. – власний – Справний; - 1.3 Вантажний автомобіль RENAULT MASTR - 1 шт. – власний – Справний; - 1.6 Нівелір оптичний Vega L 30 з рейкою - 1 шт. – власний – Справний; - 1.7 Бетономішалка - - 1 шт. – власний – Справний; - 1.8 Генератор бензиновий Dnapro – M GX-30 - 1 шт. – власний – Справний; - 1.9 Кутова шліфмашинка - 1 шт. – власний – Справний; - 1.10 Перфератор - 1 шт. – власний – Справний.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" #38331926

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

27 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:55
Протокол
27 жовтня 2020 11:55
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Інформаційна довідка яка містить відомості про виконання аналогічного договору № 210 від 02.10.2020 р. та Довідка відгук від 04.09.2020 р. № 651: - «Капітальний ремонт будівель Гаврилівського ліцею (енергозберігаючі заходи – утеплення фасадів, ремонт даху, заміна вікон, дверей та підлоги) на вул. Українська, 78 в с. Гаврилівка Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та ДОДАТОК 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 1) Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з будівництва, реконструкції об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Клас наслідків (відповідальності) СС -2

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
11 290 343,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:10
210/д.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 08:55
Договір 87т укладений
03 грудня 2020 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 87т
Договір:
Номер додаткової угоди: 210/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML