Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво дитячого майданчика по вул. Сергія Зулінського,49а в м. Вінниці
Очікувана вартість
388 927,00 UAH
UA-2020-09-17-003301-b 8243ab3ccd9044bfa84dfc7f4d0f4288
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шестопал В'ячеслав Леонідович

380432595012 ShestopalVL@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Шестопал В'ячеслав Леонідович
380432595012
ShestopalVL@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 388 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 889,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво дитячого майданчика по вул. Сергія Зулінського,49а в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (згідно документації спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво дитячого майданчика по вул. Сергія Зулінського,49а в м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Сергія Зулінського, 49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в документації про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (загружається окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Місцезнаходження замовника:вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 13:00
пд.docx
17 вересня 2020 13:00
Документація (будівництво дитячого майданчика)_ДМГ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" 385 404,00
UAH з ПДВ
385 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 10:13
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:12
технічне завдання.pdf
29 вересня 2020 10:12
проект договору.pdf
29 вересня 2020 10:12
позитивний в..pdf
29 вересня 2020 10:12
паспорт директора.pdf
29 вересня 2020 10:12
обладнання.pdf
29 вересня 2020 10:12
наявність працівників.pdf
29 вересня 2020 10:12
лист-згода.pdf
29 вересня 2020 10:12
копія ліцензії.PDF
29 вересня 2020 10:12
інформаційний лист.pdf
29 вересня 2020 10:12
договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 10:12
довідка податкова.pdf
29 вересня 2020 10:12
довідка платника ПДВ.PDF
29 вересня 2020 10:12
довідка зі статистики.pdf
29 вересня 2020 10:12
довідка банк.pdf
29 вересня 2020 10:12
гарантыйний лист аванс.pdf
29 вересня 2020 10:12
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ"
#34886958
Переможець 385 404,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ"
#34886958
385 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:36
Додаткова угода 1 (5).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:15
Договір (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55
Кошторис (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55
КПВК (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55
КПГВР (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 22.10.2020р. (внесення змін до календарного план-графіку виконання робіт, календарного плану використання коштів та до строку дії договору)
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 385 404,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 234,00 UAH)