Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку(Режимний корпус№2)Державної установи”Житомирська установа виконання покарань(№8)
Очікувана вартість
1 277 178,00 UAH
UA-2020-09-17-003283-b 6671cb47542144e19ba2020548f42e46
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпінська Олена Олександрівна

+380675862669 ustanova8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Житомирська установа виконання покарань (№8)”
Код ЄДРПОУ: 08563369
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, просп. Незалежності, 172
Контактна особа: Карпінська Олена Олександрівна
+380675862669
ustanova8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 15:07
Очікувана вартість: 1 277 178,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 771,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
865 м.кв
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку(Режимний корпус№2)Державної установи”Житомирська установа виконання покарань(№8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Незалежності 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку(Режимний корпус№2)Державної установи”Житомирська установа виконання покарань(№8) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:49
ДОГОВIР.docx
17 вересня 2020 12:58
Тендерна документація.doc
17 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx
17 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx
17 вересня 2020 12:58
Додаток 4 Інфо про Учасника.docx
17 вересня 2020 12:58
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
17 вересня 2020 12:58
Додаток_2 Технічне завдання.rtf
17 вересня 2020 12:58
Додаток_1.doc
18 вересня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:49
ДОГОВIР.docx
17 вересня 2020 12:58
ДОГОВIР.docx
17 вересня 2020 12:58
Тендерна документація.doc
17 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx
17 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx
17 вересня 2020 12:58
Додаток 4 Інфо про Учасника.docx
17 вересня 2020 12:58
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
17 вересня 2020 12:58
Додаток_2 Технічне завдання.rtf
17 вересня 2020 12:58
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 22 вересня 2020 23:24
Дата відповіді: 23 вересня 2020 12:34
17.09.2020 року, державною установою «Житомирська установа виконання покарань (№8)» (далі – Замовник) оголошено спрощену закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку (Режимний корпус№2) Державної установи ”Житомирська установа виконання покарань(№8)» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-17-003283-b). Ознайомившись з документацією закупівлі, встановлено, що Замовником включено ряд дискримінаційних вимог які не піддаються будь-якій критиці, а саме: 1. «Обов’язкова наявність інженера-кошторисника з підтвердженням кваліфікаційного сертифікату; інженера-проектувальника з підтвердженням кваліфікаційного сертифікату; із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, щодо кожного з таких працівників». На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі не є проектування, розроблення документації, а лише виконання робіт відповідно до проектної документації, розроблену сертифікованим виконавцем (інженером-кошторисником тощо) яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний висновок. Предметом даної закупівлі є виконання робіт з «Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку (Режимний корпус№2) Державної установи ”Житомирська установа виконання покарань(№8)». Крім того, жоден нормативний документ у галузі будівництва не містить вимог, що Підрядна організація повинна мати у штаті працівників вказаних кваліфікацій для виконання тих чи інших робіт. Тому вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з документації закупівлі як таку, що порушує норми, принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. 2. «сканкопію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів з бюджетними установами» Просимо надати посилання на нормативний документ, яким керувався Замовник, коли включав дану дискримінаційну (виконання договорів саме з бюджетними установами) вимогу до документації торгів, адже дана вимога обмежує конкуренцію, адже батато будівельних компаній не працюють з бюджетними установами, попри це, реалізовують масштабні комерційні об’єкти будівництва різних категорій складності. Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з документації закупівлі як таку, що порушує норми, принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. 3. В «Оголошенні» п. 15 Цінова пропозиція зазначено – «Якщо пропозиція буде з трьома знаками після коми вона автоматично не буде розглядатись Замовником.». Просимо пояснити, що мав на увазі Замовник. 4. «Учасник процедури повинен займатися будівництвом не менше десяти років.» Просимо надати посилання на нормативний документ, яким керувався Замовник, коли включав дану дискримінаційну (Учасник процедури повинен займатися будівництвом не менше десяти років) вимогу до документації торгів, адже дана вимога обмежує конкуренцію, адже жодним нормативним документом (в т.ч. про Ліцензування) не передбачено, що будівельною діяльність можуть займатися лише суб’єкти господарювання з певним досвідом роботи. Дані дії Замовника порушують норми, принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, в зв’язку з чим вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1.Вимагаємо присутність спеціалістів: інженера-кошторисника та інженера-проектуальника, для контролювання робіт (Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку(Режимний корпус№2)Державної установи”Житомирська установа виконання покарань(№8)) згідно проекту та локального кошторису ,так як в подальшому буде проводитись перевірка Міністерством Юстиції тому є необхідність для залучення даних спеціалістів.
2.та 4. Вимагаємо сканкопію документів, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів з бюджетними установами та стаж роботи учасників не меньше 10 років, для забезпечення якісного,відповідно проекту робіт та своєчасного виконання капітального ремонту покрівлі установи,враховуючи значні обсяги робіт будівлі в якій проживають люди,тому були встановленні такі критерії ,що не заперечує ст.14 Закон України «Про публічні закупівлі»
3.Тому ,що сама система Державні онлайн закупівлі - вимагає двох значні цифри після коми,в іншому разі ми не зможено додати договір в якому буде зазначатись сума з 3-ма знаками після коми.
Обґрунтувавши відповіді на ваші вимоги, замовник не вбачає дискримінацію та необхідність вносити зміни до Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку(Режимний корпус№2)Державної установи”Житомирська установа виконання покарань(№8) згідно того, що Спрощена закупівля керується ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі», отже в спрощеній закупівлі -це Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно документації оголошення, а саме Розділу 14 «Інша інформація» п.14.2. -Вимоги до учасника, то замовник згідно ст.14 може зазначати і іншу інформацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук М.І 1 277 178,00
UAH з ПДВ
1 264 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 277 178,00
UAH з ПДВ
1 277 178,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 12:56
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:53
Довідка рахунок.pdf
27 вересня 2020 15:00
Електронний підпис
27 вересня 2020 14:38
Установчі документи.pdf
27 вересня 2020 14:38
Аналогічний договір 1.pdf
27 вересня 2020 14:38
Аналогічний договір 3.pdf
27 вересня 2020 14:38
Паспорт.pdf
27 вересня 2020 14:38
Аналогічний договір 2(1).pdf
27 вересня 2020 14:38
Торчин.pdf
27 вересня 2020 14:38
Проект договору.pdf
27 вересня 2020 14:38
Аналогічний договір 2(2).pdf
27 вересня 2020 14:37
Виписка ЄДР.pdf
27 вересня 2020 14:37
Сертифікати.pdf
27 вересня 2020 14:37
Ст.17.pdf
27 вересня 2020 14:37
Пропозиція.pdf
27 вересня 2020 14:37
Листи відгуки.pdf
27 вересня 2020 14:37
Кваліфікація.pdf
27 вересня 2020 14:37
Додатки.pdf
27 вересня 2020 14:37
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2020 14:37
Код.pdf
27 вересня 2020 14:37
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 15:00
Електронний підпис
27 вересня 2020 14:59
цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2020 14:59
сеттифікати Маєвська.pdf
27 вересня 2020 14:59
ліцензія дозвіл.pdf
27 вересня 2020 14:59
Додаток 3. Лист-згода ОПД.pdf
27 вересня 2020 14:59
ДОГОВIР.pdf
27 вересня 2020 14:59
довідка працівники.pdf
27 вересня 2020 14:59
витяг.pdf
27 вересня 2020 14:59
витяг єдиний податок.pdf
27 вересня 2020 14:59
аналог.дог. Левків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук М.І

ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук М.І
#2065319058
Переможець 1 264 400,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 11:08

Документи

01 жовтня 2020 11:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковальчук М.І
#2065319058
1 264 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 11:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:13
ду .pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:38
криша.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:37
Додаткова угода 1 зміни до договору
13 жовтня 2020 11:26
договір укладений
07 жовтня 2020 14:57
договір укладений
07 жовтня 2020 14:57
договір укладений
07 жовтня 2020 14:57
договір укладений
07 жовтня 2020 14:57
договір зміни до договору
07 жовтня 2020 14:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 грудня 2020 11:26
137 761,63 UAH UA498201720343160001000010184
Держустанова "Житомирська УВП (№8)"
UA523117440000026003055906422
ФОП Ковальчук М.I.
Оплачений
23 грудня 2020 11:53
609 594,88 UAH UA498201720343160001000010184
Держустанова "Житомирська УВП (№8)"
UA523117440000026003055906422
ФОП Ковальчук М.I.
Оплачений
28 грудня 2020 11:39
456 564,43 UAH UA498201720343160001000010184
Держустанова "Житомирська УВП (№8)"
UA523117440000026003055906422
ФОП Ковальчук М.I.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка назви предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: Г-370
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: Г-370
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Г-370
Договір:
Номер додаткової угоди: №2а
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 203 920,94
UAH (в тому числі ПДВ 200 653,49 UAH)