Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: (CPV) - 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (комунальні послуги з вивезення та розміщення рідких нечистот з вигрібних ям)
Очікувана вартість
72 073,12 UAH
UA-2020-09-17-003272-c 4cbc67bdf6c24eccaf28b6107eb8d4c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столяренко Сергій Анатолійович

+380614541347 glpinternat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20515410
Вебсайт: http://www.glp-internat.zp.ua/
Місцезнаходження: 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2
Контактна особа: Столяренко Сергій Анатолійович
+380614541347
glpinternat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 16:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 16:11
Очікувана вартість: 72 073,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків


Місцезнаходження Замовника: 70231, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2. Категорія Замовника: юридична особа, одержувач бюджетних коштів (п.3 ч.1 статті 2 Закону), Дана спрощена процедура закупівель здійснюється відповідно до отриманих додаткових коштів, які Замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року. Предмет закупівлі по коду ДК 021:2015 – 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (комунальні послуги з вивезення та розміщення рідких нечистот з вигрібних ям) вважається новим, так як не був передбачений при проведені відкритих торгів на початку бюджетного году. Підстава: роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 та Довідка ДОН Запорізької обласної державної адміністрації про зміни до кошторису на 2020 р від 13.08.2020 № 595.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
812 м.куб
Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (комунальні послуги з вивезення та розміщення рідких нечистот з вигрібних ям)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:07
оголошення (вивіз рідких нечистот).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ 72 073,12
UAH з ПДВ
72 073,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 08:42
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:41
Untitled.pdf
25 вересня 2020 08:37
Документи.pdf
25 вересня 2020 08:37
Уставні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
#35235989
Переможець 72 073,12
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:52

Документи

30 вересня 2020 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
#35235989
72 073,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:49
Дод.угода 01 нечистоти.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:32
Договір укладений
05 жовтня 2020 11:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2020 11:51
17 176,09 UAH UA588201720344240004099048889
Гуляйпільська спец. школа-інтернат
UA793139570000000260083011565
КП "Комунсервiс"
Оплачений
30 грудня 2020 10:10
19 346,13 UAH UA328201720344200004000048889
Гуляйпільська спец. школа-інтернат
UA793139570000000260083011565
КП "Комунсервiс"
Оплачений
30 грудня 2020 16:28
35 320,45 UAH UA328201720344200004000048889
Гуляйпільська спец. школа-інтернат
UA793139570000000260083011565
КП "Комунсервiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з наявною потребою у Замовника, кінцем бюджетного року та з метою упорядкування документів в органах Державної казначейської служби України, на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», п. 6.2.3 основного договору
Номер договору про закупівлю: 227/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 842,67
UAH (в тому числі ПДВ 11 973,78 UAH)