Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Електрична енергія
Очікувана вартість
349 280,60 UAH
UA-2020-09-17-003244-c 480f376e951d4225a4df74d4736505da
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мукаєлянц Ірина Миколаївна

+380950813360 kultura@ivanivka.odessa.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молодіжної політики та спорту Іванівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33468178
Місцезнаходження: 67200, Україна , Одеська обл., селище міського типу Іванівка, вулиця Центральна 95
Контактна особа: Мукаєлянц Ірина Миколаївна
+380950813360
kultura@ivanivka.odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 349 280,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 746,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Більш детально викладено у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130320 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівський район, смт. Іванівка, вул. Центральна, буд. 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 вересня 2020 16:15
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2020 16:06
тендерна документація .docx
17 вересня 2020 16:06
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
17 вересня 2020 16:06
Додаток 5 ДОГОВІРпроект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 22 вересня 2020 13:55
Дата відповіді: 24 вересня 2020 11:29
Шановний Замовник, просимо Вас надати роз’яснення щодо формування очікуваної вартості закупівлі. На даний момент тарифи на послуги з розподілу електричної енергії, що діють з 01 серпня 2020 року згідно постанови НКРЕКП № 1343 оператору системи розподілу АТ «ОДЕСАОБЛЕНЕРГО» складають 0, 69246 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, тариф на послугу з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» складає 0,24023 грн. за 1 кВт*год без ПДВ (Постанова НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020 року). Згідно інформації розміщеної на офіційному веб-сайті «Оператор ринку» середньозважена ціна за 10 днів вересня 2020 року електричної енергії по ОЕС України складає 1,51325 грн./кВт*год без ПДВ. Згідно розрахунку середньозважена ціна з урахуванням вартості тарифу на послуги з передачі, вартості тарифу на послуги з розподілу електричної енергії та без врахування вартості тарифу на послуги Постачальника складає 2,935128 грн. за 1 кВт*год з ПДВ. Вказана Вами ціна (2,680177 грн. з ПДВ) є не конкурентоспроможною, що може привести до ведення не точних та не прозорих розрахунків із споживачем або укладення додаткових угод для підвищення ціни. Просимо Вас переглянути Очікувану вартість ( загальну кількість кВт*год) електричної енергії та привести її до дійсної середньозваженої ціни по Україні, у зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2. ст. 56 розділу XI Закону України Про ринок електричної енергії, п. 3.1.1 гл. 3.1 розділу ІІІ ПРРЕЕ постачання електричної енергії споживачу здійснюється за договором про постачання електричної енергії споживачу за вільними цінами.
Відповідно до ч. 5. ст. 56 розділу XI Закону України Про ринок електричної енергії для забезпечення постачання електричної енергії споживачам електропостачальники здійснюють купівлю-продаж електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на ринку "на добу наперед", внутрішньодобовому ринку і на балансуючому ринку, а також шляхом імпорту.
Згідно із частиною шостою статті 67 Закону України Про ринок електричної енергії відповідно до Правил РДН/ВДР за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладання правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії.
Оприлюднення результатів торгів на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону України Про ринок електричної енергії забезпечує ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua/).

За даними ДП «Оператор ринку» обсяги торгів у червні, липні 2020 року на РДН та ВДР складали 22,64 %, 24,69% відповідно від споживання по ОЕС України.
Відповідно до абзацу 2 ч. 4 ст. 66 Закону України Про ринок електричної енергії сторони двостороннього договору відповідно до правил ринку інформують про договірні обсяги купівлі-продажу електричної енергії за укладеним договором. Сторони двостороннього договору відповідно до глави 2.2. Розділу ІІ Правил ринку інформують про договірні обсяги купівлі-продажу електричної енергії за укладеним договором самостійно, тобто дані по ціні на ринку двосторонніх договорів у вільних джерелах доступу відсутні, а це більш ніж половина обсягу електроенергії купується/продається на ринку двосторонніх договорів від загального споживання в ОЕС України.
Окрім того, повідомляємо що при визначенні очікуваної вартості Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
З огляду на зазначене, Замовник не вбачає за необхідне переглядати очікувану вартість закупівлі у бік збільшення, тому пропозиції Учасника відхилені.
Разом з тим, просимо Учасників передбачити усі витрати, необхідні для належної поставки електричної енергії.
Щодо групи площадок вимірювання
Дата подання: 22 вересня 2020 14:14
Дата відповіді: 24 вересня 2020 11:31
Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ)? Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваш запит повідомляємо, що ми як Замовник відносимося до групи Б без АСКОЕ.
щодо надання документів учасником, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
Дата подання: 22 вересня 2020 15:58
Дата відповіді: 24 вересня 2020 14:05
Шановний замовник, відповідно до п. 3.4 розділу V тендерної документації, наявна наступна вимога до тендерної пропозиції учасника, а саме: «3.4. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.» Згідно частини 3 статі 22 Закону «Про публічні закупівлі», зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає необхідне включити до ТД. - Просимо надати роз’яснення щодо наявності законодавчих підстав вимагати надати учасником у складі своєї пропозиції документів, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. - Просимо надати посилання, в якому нормативному документі наявна саме така вимога до учасника, бо роз’яснення Мінекономрозвитку мають виключно рекомендаційний характер, що жодним чином не прирівнюється до законодавчих актів. - Просимо відповісти, в іншому випадку просимо внести відповідні зміни до ТД шляхом виключення п.3.4. з тендерної документації. Сподіваємось на розуміння! Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що на даному етапі відбувається реформування сфери публічних закупівель, що було розпочато з метою створення умов для її ефективного функціонування. Так в рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. Зазначаємо, що на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель («дорожня карта») та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині правила поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель. В рамках опрацювання питання етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель Мінекономрозвитку було здійснено он-лайн опитування серед замовників та учасників, проведено ряд зустрічей з представниками Проекту технічної допомоги ЄС «Підтримка впровадження Стратегії реформування публічних закупівель/ Дорожньої карти для гармонізації законодавства в Україні» (далі - Проект ЄС), Центру зі зниження ризиків корупції в оборонному секторі (CIDS) щодо міжнародних підходів, ролі кодексу етики, корупційних ризиків у державних закупівлях. Варто зазначити, що одним з пріоритетних напрямків діяльності Мінекономрозвитку як Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель є підвищення рівня прозорості дій замовників. Так за результатами проведеної роботи Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (далі – Настанови). Крім того, Проектом ЄС додатково було проведено аналітичний огляд Кодексів етики публічних закупівель, що діють в країнах – членах ЄС та підготовлено звіт «Кодекси поведінки щодо публічних закупівель». Незважаючи на відмінності у підходах різних країн до формування Кодексів етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, незмінним є його мета - забезпечення якісного, прозорого й безконфліктного здійснення процесу закупівель та запобігання можливим зловживанням і порушенням законодавства у цій сфері. Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови.
Таким чином, враховуючи вище наведене, необхідність надання наказу підприємства-учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства, щодо виконання вказаної політики, не суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), а саме принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а також ніяким чином не обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі.
Беручи до уваги все вище зазначене, оскільки встановлена вимога не є дискримінаційною за своєю суттю, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до вимог тендерної документації у цій частині. Окрім цього, у своєму зверненні Учасником не доведено неможливість виконання вказаної вимоги за тендерною документацією, а також не надано доказів неможливості запровадження відповідної політики.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-003244-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ, Код ЄДРПОУ:42093239
Дата подання: 22 вересня 2020 17:13
вимога щодо внесення зміни до тендерної документації
Відповідно до п. 3.5 розділу V тендерної документації, наявна вимога до тендерної пропозиції учасника, а саме надати « Довідку від Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго»), що учасник не перебував в статусі «дефолтний».
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Інформація щодо електропостачальників, яким присвоєно статус «дефолтний» розміщено на сайті НЕК «Укренерго» за посиланням
https://ua.energy/uchasnikam_rinku/administrator-rozrahunkiv/perelik-uchasnykiv-rynku-yakym-nadano-status-pereddefoltnyj/.
Дана вимога про надання саме довідки НЕК «Укренерго» що учасник не перебував в статусі «дефолтний», ставить в нерівні умови учасників закупівлі, оскільки для НЕК «Укренерго» нормативно не встановлено ні чітків строків, ні самого обов’язку НЕК «Укренерго» надавати такі довідки.

А тому відсутні рівні можливості для всіх учасників щодо отримання зазначеної інформації від третьої сторони. В такій ситуації, частина учасників закупівлі, з незалежних від них причин, не зможуть виконати вимоги тендерної документації, що ставить їх в нерівні умови, обмежує конкуренцію та призведе, відповідно, до дискримінації учасників, що суперечить ст.5 та ст.22 Закону України «Про тендерні закупівлі».

На підставі ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наведену нами інформацію, просимо виключити з тендерної документації п.3.5. розділу щодо надання учасником довідки від Адміністратора розрахунків (НЕК «Укренерго»), що учасник не перебував в статусі «дефолтний», а саме , просимо внести зміни до ТД шляхом виключення п.3.5. з тендерної документації закупівлі- UA-2020-09-17-003244-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 11:27
Шановний Учасник!
Відповідно до п. 1.7.5 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 307, на період існування статусу «Дефолтний» АР вживає до такого учасника ринку такі заходи:
1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Дефолтний»;
2) публікує на офіційному вебсайті АР повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Дефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу;
3) зупиняє майбутні та скасовує діючі реєстрації ДД щодо продажу електричної енергії учасникам ринку;
4) установлює нульовий обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку;
5) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку;
6) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Дефолтний» кожного банківського дня о 12:00 направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець) та кінцевий розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.
Учасник ринку втрачає статус «Дефолтний» після припинення дії договору про врегулювання небалансів електричної енергії, що укладений між ним та ОСП.
Таким чином, після втрати статусу «Дефолтний» учасник ринку втрачає можливість повноцінно вести діяльність на ринку електричної енергії, а для здійснення такої діяльності необхідно укласти новий договір про врегулювання небалансів електричної енергії.
Слід зазначити, що Адміністратор розрахунків – НЕК «Укренерго» публікує інформацію на офіційному сайті ua.energy щодо учасників ринку, яким надано статус преддефолтний/дефолтний згідно з п.1.7.4 та п.1.7.1 Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 тільки на поточну дату, що унеможливлює перевірити надійність постачальника електричної енергії шляхом перевірки відомостей про те, що учасника ринку не перебував у статусі «Дефолтний» раніше.
З метою забезпечення гарантованого та безперебійного постачання електричної енергії Замовнику у визначений тендерною документацією строк, Замовник зацікавлений в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльності сумлінно виконує свої зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 307. Учасник, який набував статус «Дефолтний», але був його позбавлений на момент проведення закупівлі, має право брати участь у відкритих торгах на рівних умовах. Вимога щодо довідки НЕК «Укренерго» у складі тендерної пропозиції Учасника не є дискримінаційною, оскільки Замовник не обмежує конкуренції та участі у відкритих торгах Учасника, який перебував у статусі "Дефолтний", а лише вимагає надати відповідну інформацію у вигляді довідки уповноваженого органу. Таке право Замовника визначено у абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Запитувана Замовником інформація шляхом надання довідки НЕК «Укренерго» про те, що Учасник не перебував раніше у статусі «Дефолтний» відсутня у публічному доступі у жодній формі, отже Ваше посилання на порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними.

Документи

24 вересня 2020 11:27
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:46
sign.p7s
01 жовтня 2020 15:44
довідки банк 08.09.2020.7z
01 жовтня 2020 15:43
тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 15:43
Додаток 6 Технічні х-ки.pdf
01 жовтня 2020 15:43
довідка ст 17..pdf
01 жовтня 2020 15:43
довідка кол-центр.pdf
01 жовтня 2020 15:43
гарантійний лист ціна.pdf
01 жовтня 2020 15:43
аплікаційна форма.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
03 жовтня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку