Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом)
Очікувана вартість
370 781,00 UAH
UA-2020-09-17-003097-b 336f8f8c681d4fe0b4eb616432e4fc20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Лиса Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15
Контактна особа: Юлія Лиса Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 13:24
Очікувана вартість: 370 781,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 707,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської РДА Волинської області (категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основ, Код ЄДРПОУ 02141710, місцезнаходження Замовника: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15). Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою.
Закупівля проводиться повторно.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Код ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45700, Україна, Волинська область, Горохів, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 12:42
ТД проектори.docx
17 вересня 2020 12:40
ДОГОВІР проект.doc
17 вересня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 12:42
ТД проектори.docx
17 вересня 2020 12:40
ТД проектори.docx
17 вересня 2020 12:40
ДОГОВІР проект.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 22 вересня 2020 17:52
Дата відповіді: 23 вересня 2020 15:15
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п. 6.1 розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням тендерного комітету згідно протоколу № 2 від 17 вересня 2020 р., всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». 2)Додатком 1 до Тендерної документації на закупівлю передбачено, що вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 266 175,72
UAH з ПДВ
254 199,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 266 220,00
UAH з ПДВ
254 214,07
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" 364 500,00
UAH з ПДВ
364 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:01
01. Цінова пропозиція..pdf
09 жовтня 2020 16:01
12. Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 16:01
07. Витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 16:01
03. Статут.pdf
09 жовтня 2020 16:01
01. Довідка МВС 09.09.2020.zip
02 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:57
17. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 15:57
13.Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 15:57
07.Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 15:57
06. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 15:57
03. Статут.pdf
02 жовтня 2020 15:57
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:45
Установчі документи.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Уповноважена особа.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Згода на обробку ПД.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Довідка стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Довідка працівники.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Довідка МТБ.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Довідка ліцензування.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Довідка досвід.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Довідка довкілля.pdf
05 жовтня 2020 14:45
Довідка довкілля 2.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:11
Авторизаційний лист.pdf
01 жовтня 2020 13:11
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 13:11
Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 254 199,60
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
254 199,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 10:07
д.у. 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 10:07
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 11:24
676.pdf укладений
22 жовтня 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.1. Договору № 676 від 22.10.2020 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 676
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 254 199,60
UAH (в тому числі ПДВ 42 366,60 UAH)