Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV) - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (комунальні послуги з вивезення твердих побутових відходів та їх утилізація)
Очікувана вартість
17 927,04 UAH
UA-2020-09-17-003003-c c7ec1ea1dd5f459b991ef62ec13d2a92
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столяренко Сергій Анатолійович

+380614541347 glpinternat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20515410
Вебсайт: http://www.glp-internat.zp.ua/
Місцезнаходження: 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2
Контактна особа: Столяренко Сергій Анатолійович
+380614541347
glpinternat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 15:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 15:39
Очікувана вартість: 17 927,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Місцезнаходження Замовника: 70231, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2. Категорія Замовника: юридична особа, одержувач бюджетних коштів (п.3 ч.1 статті 2 Закону) Дана спрощена процедура закупівель здійснюється відповідно до отриманих додаткових коштів, які Замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року. Предмет закупівлі по коду ДК 021:2015 – «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (комунальні послуги з вивезення твердих побутових відходів та їх утилізація) вважається новим, так як не був передбачений при укладені договору на початку бюджетного року. Підстава: роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 та Довідка ДОН Запорізької обласної державної адміністрації про зміни до кошторису на 2020 р від 13.08.2020 № 595.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 м.куб
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (комунальні послуги з вивезення твердих побутових відходів та їх утилізація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:35
оголошення (вивіз ТПВ).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ 17 927,04
UAH з ПДВ
17 927,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 08:44
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:43
Untitled.pdf
25 вересня 2020 08:36
Документи.pdf
25 вересня 2020 08:36
Уставні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
#35235989
Переможець 17 927,04
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:34

Документи

30 вересня 2020 15:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНСЕРВІС" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
#35235989
17 927,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 15:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:04
Дод.угода 01 утил.сміття.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:46
Договір укладений
05 жовтня 2020 11:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2020 12:11
5 602,16 UAH UA588201720344240004099048889
Гуляйпільська спец. школа-інтернат
UA953133990000026007060729220
КП"Комунсервiс"
Оплачений
25 листопада 2020 11:29
2 240,87 UAH UA588201720344240004099048889
Гуляйпільська спец. школа-інтернат
UA793139570000000260083011565
КП "Комунсервiс"
Оплачений
28 грудня 2020 11:51
7 002,74 UAH UA588201720344240004099048889
Гуляйпільська спец. школа-інтернат
UA793139570000000260083011565
КП "Комунсервiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з наявною потребою у Замовника, кінцем бюджетного року та з метою упорядкування документів в органах Державної казначейської служби України, на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», на підставі п. 7.4 основного договору
Номер договору про закупівлю: 228/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 845,77
UAH (в тому числі ПДВ 2 474,29 UAH)