Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла театральні)
Очікувана вартість
85 500,00 UAH
UA-2020-09-17-002982-a 058f490837154d4fb3c44dac5bce2d82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Борщевська

+380679206841 borshevskaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40767807
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський р-н., с. Красносілка, вул. Шкільна, буд. 1В
Контактна особа: Лідія Борщевська
+380679206841
borshevskaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:49
Очікувана вартість: 85 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла театральні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67561, Україна, Одеська область, Лиманський р-н, с.Кубанка, вул. Шевченка, 59б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 10:53
Оголошення культура крісла.docx
17 вересня 2020 10:53
проєкт договору крісла.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-002982-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943716677
Дата подання: 01 жовтня 2020 10:49
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Детальний опис Вимоги у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 15:47
Розглянувши вимогу № UA-2020-09-17-002982-a.a1 учасника спрощеної закупівлі - ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ за предметом закупівлі код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла театральні) прийнято рішення про її відхилення з наступних підстав:
Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Проте отримана вимога не містить запиту щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а натомість містить посилання на невірне тлумачення замовником законодавства щодо комерційної таємниці та застосування положень ч. 2 ст. 28 Закону. Згідно п. 1 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі виробництво крісел має відповідати Системі управління якістю та Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT). Крісла повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. На підтвердження цього учасник повинен надати сканований оригінал ТУ, розроблених саме виробником. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України» та погоджені з ГУ ДСНС України та мати Висновок Санітарно-Епідеміологічної експертизи на ТУ. Отже, замовник вимагав надати скан ТУ повністю, а не лише титульного аркушу. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, зазначене питання учаснику належало оприлюднити у період уточнення інформації, чого ним зроблено не було.
Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно зі ст. 14 Закону.

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 10:49
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ 79 920,00
UAH з ПДВ
79 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 83 196,00
UAH з ПДВ
83 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 10:12
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:08
4.Технічні вимоги.pdf
25 вересня 2020 10:08
3.Проект договору.pdf
25 вересня 2020 10:08
1.Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 17:27
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:25
4 Проект договору.pdf
23 вересня 2020 17:25
3 Пропозиція.pdf
23 вересня 2020 17:25
2 Кваліфікаційні вимоги.pdf
23 вересня 2020 17:25
1 Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ
#2943716677
Відхилено 79 920,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:29
ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#2322017947
Переможець 83 196,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#2322017947
83 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 17:26
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 17:30
дог 83196.pdf укладений
09 жовтня 2020 17:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 196,00
UAH