Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла театральні)
Очікувана вартість
85 500,00 UAH
UA-2020-09-17-002982-a ● 058f490837154d4fb3c44dac5bce2d82
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40767807 |
Місцезнаходження: | 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський р-н., с. Красносілка, вул. Шкільна, буд. 1В |
Контактна особа: |
Лідія Борщевська +380679206841 borshevskaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 13:49 |
Очікувана вартість: | 85 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 427,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла театральні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67561, Україна, Одеська область, Лиманський р-н, с.Кубанка, вул. Шевченка, 59б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 10:53 |
Оголошення культура крісла.docx | |
17 вересня 2020 10:53 |
проєкт договору крісла.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-17-002982-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943716677
Дата подання: 01 жовтня 2020 10:49
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Детальний опис Вимоги у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 15:47
Розглянувши вимогу № UA-2020-09-17-002982-a.a1 учасника спрощеної закупівлі - ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ за предметом закупівлі код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла театральні) прийнято рішення про її відхилення з наступних підстав:
Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Проте отримана вимога не містить запиту щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а натомість містить посилання на невірне тлумачення замовником законодавства щодо комерційної таємниці та застосування положень ч. 2 ст. 28 Закону. Згідно п. 1 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі виробництво крісел має відповідати Системі управління якістю та Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT). Крісла повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. На підтвердження цього учасник повинен надати сканований оригінал ТУ, розроблених саме виробником. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України» та погоджені з ГУ ДСНС України та мати Висновок Санітарно-Епідеміологічної експертизи на ТУ. Отже, замовник вимагав надати скан ТУ повністю, а не лише титульного аркушу. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, зазначене питання учаснику належало оприлюднити у період уточнення інформації, чого ним зроблено не було.
Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно зі ст. 14 Закону.
Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Проте отримана вимога не містить запиту щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а натомість містить посилання на невірне тлумачення замовником законодавства щодо комерційної таємниці та застосування положень ч. 2 ст. 28 Закону. Згідно п. 1 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі виробництво крісел має відповідати Системі управління якістю та Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT). Крісла повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. На підтвердження цього учасник повинен надати сканований оригінал ТУ, розроблених саме виробником. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України» та погоджені з ГУ ДСНС України та мати Висновок Санітарно-Епідеміологічної експертизи на ТУ. Отже, замовник вимагав надати скан ТУ повністю, а не лише титульного аркушу. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, зазначене питання учаснику належало оприлюднити у період уточнення інформації, чого ним зроблено не було.
Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно зі ст. 14 Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЗАДЕСЕНЕЦЬ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ #2943716677 |
Відхилено |
79 920,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 15:29
|
ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" #2322017947 |
Переможець |
83 196,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 17:30
|
дог 83196.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 17:29
|