Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
2 674 647,00 UAH
UA-2020-09-17-002792-c 993a56be329643f084543ad9f97bf745
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жеведь Тетяна Миколаївна

+380464646216 nfyz0220@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Остерська квартирно-експлуатаційна частина району
Код ЄДРПОУ: 07807645
Місцезнаходження: 17024, Україна , Чернігівська обл., селище Десна, вулиця Ювілейна, 3, Козелецький район, Чернігівська область
Контактна особа: Жеведь Тетяна Миколаївна
+380464646216
nfyz0220@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:56
Очікувана вартість: 2 674 647,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт будівлі №1/668 (склад) 169 НЦ в смт Десна, Чернігівська обл., військове містечко№1"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна, вул. Паркова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт і реставрація Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:06
_ТД 668 _.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо нумерації сторінок
Дата подання: 21 вересня 2020 12:09
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:23
В розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.3 зазначено, що Усі сторінки тендерної пропозиції учасника закупівлі повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису та печатку (за наявності). Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника. Яким чином повинні бути пронумеровані сторінки нотаріально завірених документів, оригіналів документів виданих іншими установами, банківської гарантії, яка містить кваліфікований електронний підпис(КЕП)/електронний цифровий підпис (ЕЦП) уповноваженої особи банку-гаранта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника та не потребують нумерації. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції.
щодо дати документів
Дата подання: 21 вересня 2020 12:10
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:24
В додатку 6 до тендерної документації в примітці п. г) зазначено, що Усі довідки, витяги, відомості, висновки, протоколи, відгуки, реєстри, які містяться в складі тендерної пропозиції та видані учаснику процедури закупівлі іншими організаціями (органами, підприємствами, установами), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (вимога не стосується установчих документів). Чи стосується це будівельної ліцензії, витягу з реєстру платників податку на додану вартість, дозволу держпраці, декларації відповідності матерально-технічної бази?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Це не стосується будівельної ліцензії, витягу з реєстру платників податку на додану вартість, дозволу держпраці, декларації відповідності матерально-технічної бази.
щодо обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 21 вересня 2020 12:11
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:29
В додатку 3 до тендерної документації, а саме довідка про наявність основного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника для виконання замовлення стовпчик 4 (Власна, орендується,лізинг (уcього)) не вказано можливості залучення надавачів послуг, хоча для підтвердження дана можливість зазначена (надання послуг чи лізингу), просимо внести зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Можете заначити замість лізингу надання послуг. Вам надано можливість "надання послуг чи лізингу"
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603" 2 310 179,98
UAH з ПДВ
2 310 179,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВНВ 2000 2 541 219,26
UAH з ПДВ
2 541 219,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:55
Ліцензія_копия.pdf
03 жовтня 2020 13:55
G0920-4023-GL_tender.pdf
03 жовтня 2020 13:55
30.imd
03 жовтня 2020 13:55
29. Витяг ПДВ.PDF
03 жовтня 2020 13:55
27. ДОЗВІЛ держпраці.pdf
03 жовтня 2020 13:55
24. Проект Договору.pdf
03 жовтня 2020 13:55
9. Цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2020 13:55
4. Інформація щодо ст.17.pdf
03 жовтня 2020 13:55
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:55
гарантія
06 листопада 2020 12:53
гарантія
06 листопада 2020 12:53
гарантія
06 листопада 2020 12:53
гарантія
28 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:56
п.13ч.1ст.17
28 жовтня 2020 12:56
п.12ч.1ст.17
28 жовтня 2020 12:56
п.6ч.1 ст.17
01 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:07
ст. 178-180 ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 11:07
ст. 154-175 статут.pdf
01 жовтня 2020 11:07
ст. 133-143 довідки ст.17.pdf
01 жовтня 2020 11:07
ст. 50 відгук.pdf
01 жовтня 2020 11:07
Підписаний_Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 11:07
Підписаний_G0920-3693-GL_tender.pdf
01 жовтня 2020 11:06
ст. 244-254 кошторис ч.2.pdf
01 жовтня 2020 11:06
ст. 225-243 кошторис ч.1.pdf
01 жовтня 2020 11:06
ст. 223-224 договірна ціна.pdf
01 жовтня 2020 11:06
63392561670526.pdf
01 жовтня 2020 11:06
6339241251676X.pdf
01 жовтня 2020 11:06
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
01 жовтня 2020 11:06
ст. 181-200 копії дозволів.pdf
01 жовтня 2020 11:06
35.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Рембуд-2603"

ТОВ ВНВ 2000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
Рішення скасоване 2 310 179,98
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:18
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
Відхилено 2 310 179,98
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:45
ТОВ ВНВ 2000
#35583357
Переможець 2 541 219,26
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 18:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВНВ 2000
#35583357
2 541 219,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 10:40
ДУ1.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:37
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 17:15
Договір укладений
09 листопада 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 340
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 514 851,57
UAH (в тому числі ПДВ 419 141,93 UAH)