Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
2 674 647,00 UAH
UA-2020-09-17-002792-c ● 993a56be329643f084543ad9f97bf745
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Остерська квартирно-експлуатаційна частина району |
Код ЄДРПОУ: | 07807645 |
Місцезнаходження: | 17024, Україна , Чернігівська обл., селище Десна, вулиця Ювілейна, 3, Козелецький район, Чернігівська область |
Контактна особа: |
Жеведь Тетяна Миколаївна +380464646216 nfyz0220@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 2 674 647,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт будівлі №1/668 (склад) 169 НЦ в смт Десна, Чернігівська обл., військове містечко№1"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна, вул. Паркова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт і реставрація | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 15:06 |
_ТД 668 _.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо нумерації сторінок
Дата подання: 21 вересня 2020 12:09
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:23
В розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.3 зазначено, що Усі сторінки тендерної пропозиції учасника закупівлі повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису та печатку (за наявності). Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника.
Яким чином повинні бути пронумеровані сторінки нотаріально завірених документів, оригіналів документів виданих іншими установами, банківської гарантії, яка містить кваліфікований електронний підпис(КЕП)/електронний цифровий підпис (ЕЦП) уповноваженої особи банку-гаранта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника та не потребують нумерації. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції.
щодо дати документів
Дата подання: 21 вересня 2020 12:10
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:24
В додатку 6 до тендерної документації в примітці п. г) зазначено, що Усі довідки, витяги, відомості, висновки, протоколи, відгуки, реєстри, які містяться в складі тендерної пропозиції та видані учаснику процедури закупівлі іншими організаціями (органами, підприємствами, установами), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (вимога не стосується установчих документів). Чи стосується це будівельної ліцензії, витягу з реєстру платників податку на додану вартість, дозволу держпраці, декларації відповідності матерально-технічної бази?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Це не стосується будівельної ліцензії, витягу з реєстру платників податку на додану вартість, дозволу держпраці, декларації відповідності матерально-технічної бази.
щодо обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 21 вересня 2020 12:11
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:29
В додатку 3 до тендерної документації, а саме довідка про наявність основного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника для виконання замовлення стовпчик 4 (Власна, орендується,лізинг (уcього)) не вказано можливості залучення надавачів послуг, хоча для підтвердження дана можливість зазначена (надання послуг чи лізингу), просимо внести зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Можете заначити замість лізингу надання послуг. Вам надано можливість "надання послуг чи лізингу"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Рембуд-2603" #37632919 |
Рішення скасоване |
2 310 179,98
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 10:18
|
ПП "Рембуд-2603" #37632919 |
Відхилено |
2 310 179,98
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 10:45
|
ТОВ ВНВ 2000 #35583357 |
Переможець |
2 541 219,26
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 10:40
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 17:15
|
Договір | укладений |
09 листопада 2020 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |