Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для початкових класів
Очікувана вартість
1 115 796,00 UAH
UA-2020-09-17-002646-a a3d8f17e50184467963245fc49daa562
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:12
Очікувана вартість: 1 115 796,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 578,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Усі документи, що мають відношення до пропозиції відкритих торгів та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт.
Сучасні меблі для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Танкопія, 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 11:48
ТД зі змінами меблі 23.10.2020.doc
25 вересня 2020 08:35
ТД зі змінами меблі 25.09.2020.doc
24 вересня 2020 08:43
ТД зі змінами меблі 24.09.2020.doc
17 вересня 2020 10:42
ТД меблі 17.09.2020.doc
23 жовтня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 11:48
ТД зі змінами меблі 23.10.2020.doc
25 вересня 2020 08:35
ТД зі змінами меблі 25.09.2020.doc
24 вересня 2020 08:43
ТД зі змінами меблі 24.09.2020.doc
17 вересня 2020 10:42
ТД меблі 17.09.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 21 вересня 2020 13:13
Дата відповіді: 24 вересня 2020 08:24
Добрий день. Внесіть уточнення до тендерної документації. Габаритні розміри,ростову групу т анаявність регулювання куту нахилу стільниці. Розмір труби та стільниці,товщина стінки металу,товщина стільниці.
Відповідь: Доброго дня, будут внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-002646-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 22 вересня 2020 17:33
Програмне забезпечення!
Шановний замовнику! Відповідно до п.3 Додатку 6 до тендерної документації все програмне забезпечення повинно бути попередньо інстальованим та мати активовану ліцензію. Звертаємо Вашу увагу, що у вас предмет закупівлі - МЕБЛІ! Вони не передбачають навяність будь якого програмного забезпечення. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та виправити помилку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 08:30
Дякуємо будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-09-17-002646-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 22 вересня 2020 17:46
Знову дискримінаційні вимоги
Відповідно до п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
а) інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність автотранспорту  із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля у кількості 4 одиниць;
Також відповідно до цього ж пункту: Всі повідомлені Учасником працівники повинні мати стаж роботи за вказаними спеціальностями (професіями) не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи.
Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, окрім комплектувальників (комплектувальників у кількості одного працівника);
б) медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом, та особисті медичні книжки для усіх працівників.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що зазначені вимоги є дискримінаційними! Вони вже були предметом оскарження у Вашій закупівлі UA-2020-05-25-005568-b та рішенням АМК № 12111-р/пк-пз від 18.06.2020 Вас було зобов'язано внести зміни до тендерної документації! І Ви знову пишете ті самі вимоги, які знову дисркимінують учасників! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині, інакше ми вимушені будено знову оскаржувати зазначені вимоги тендерної документації до АМК!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 08:31
Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши дане питання повідомляємо, що при підготовці тендерної документації тендерний комітет керувався умовами Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими підзаконними актами.
Що стосується наявності у тендерній документації нібито дискримінаційних вимог повідомляємо, що тендерний комітет, також як і Уповноважений орган Антимонопольного комітету України з питань розгляду скаргу у сфері публічних закупівель розглядає кожен випадок окремо. Якщо ви дійсно є потенційним учасником, а не будь-яка інша організація (хочемо наголосити, що питання та вимоги до закупівлі, згідно діючого законодавства, подаються виключно потенційними учасниками, не зважаючи на те, що технічно це може зробити будь-яка особа зареєстрована на майданчику) то пропонуємо вам надати підтверджуючі документи, які б підтверджували вказане вами вище: що ви не в змозі укласти Договори на надання вам транспортних послуг, або узяти в оренди автомобілі, або у вас відсутній власний автомобіль. Також це стосується наявності і працівників, пропонуємо вам надати такі документи, що будуть підтверджувати дану вимоги тендерної документації, що саме вона дискримінує вас, як потенційного учасника.
Також звертаємо вашу вагу, що у відповідності до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». А частиною 2 статті 16 вище згаданого Закону передбачено:
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.».
Якщо ви є потенційним учасником і вище викладені вимоги є по відношенню до вас дискримінаційною пропонуємо вам подати вимогу з підтверджуючими документами, а не голослівно звинувачувати Замовника у дискримінації вас.
Підсумовуючи вище вказане ми вимушені вам відмовити у задоволенні вашої вимоги так, як вказані вами вимоги не можуть вважатись дискримінаційними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-17-002646-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 28 вересня 2020 17:22
Скарга на умови закупівлі
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2020 21:50
рішення від 01.10.2020 № 18431 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 21:49
рішення від 09.10.2020 №19070 .pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Були внесенні відповідні зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2020 11:47

Документи подані скаржником

28 вересня 2020 16:38
1. Аналог.договір ч.1 ДНЗ.pdf
28 вересня 2020 16:38
1. Аналог.договір ч.2 ДНЗ.pdf
28 вересня 2020 16:38
2. Штатний розпис.PDF
28 вересня 2020 16:38
Відмова Балахнін.PDF
28 вересня 2020 16:38
Відмова Гребенюк.PDF
28 вересня 2020 16:38
Відмова Гусєв.PDF
28 вересня 2020 16:38
Відмова Ірха.PDF
28 вересня 2020 16:38
Відмова Приходько.PDF
28 вересня 2020 16:38
Відмова Савченко.PDF
28 вересня 2020 16:38
Рішення від 18.06.2020 № 12111.pdf
28 вересня 2020 16:38
Скарга Немилшянський.pdf

Документи подані замовником

06 жовтня 2020 12:33
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 050 000,00
UAH з ПДВ
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕНЕТА ОРЕСТ ВАСИЛЬОВИЧ 1 036 000,00
UAH з ПДВ
1 036 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 1 115 793,00
UAH з ПДВ
1 115 793,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 16:50
Стаття 17.pdf
10 листопада 2020 16:50
МВД.pdf
10 листопада 2020 16:50
Довідка.pdf.p7s
10 листопада 2020 16:50
Довідка.pdf
10 листопада 2020 16:50
Довідка.pdf.p7s
10 листопада 2020 16:50
Довідка.pdf
10 листопада 2020 16:50
public_doc.pdf
10 листопада 2020 16:50
public_doc.p7s
10 листопада 2020 16:50
Довідка Банкрутство.pdf
09 листопада 2020 17:24
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:36
3. Тех. як. кіл хар-ки.pdf
30 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:15
4. Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:15
1. Інф. довідка.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Статут.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Паспорт.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Накази та протоколи.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Медичні довідки.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Документи авто.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Відомості з ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Висновок СЕС.pdf
30 жовтня 2020 15:15
Аналогічні договори.pdf
30 жовтня 2020 15:15
3. Тех. як. кіл хар-ки.pdf
30 жовтня 2020 15:15
1ДФ.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис
31 жовтня 2020 10:54
пас2.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
пас2.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
пас1.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
пас1.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
дов.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
дов.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
вип2.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
вип2.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
вип1.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
вип1.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
9.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
9.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
8.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
8.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
7.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
7.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
6.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
6.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
5.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
5.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
4.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
4.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
3.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
3.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
2.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
2.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
16.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
16.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
15.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
15.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
14.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
14.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
13.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
13.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
12.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
12.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
11.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
11.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
10.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
10.jpeg
31 жовтня 2020 10:54
1.jpeg.p7s
31 жовтня 2020 10:54
1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕНЕТА ОРЕСТ ВАСИЛЬОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 1 035 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 10:36
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:26
Дод.угода № 1, 213 (1).docx зміни до договору
20 листопада 2020 14:26
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 14:09
Договір № 213.docx укладений
20 листопада 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів поставки, зменшення ціни за єдиницю товару
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 034 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 172 498,67 UAH)