Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція (термомодернізація) навчально-виховного комплексу “Маневицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-гімназія ім. А.П.Бринського Маневицького району Волинської області“(трудовий комплекс) (коригування)
Очікувана вартість
2 942 450,00 UAH
UA-2020-09-17-002187-b 4a49c842ba2147ba843beabb57efe542
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380965176087 manevtender2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43486963
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380965176087
manevtender2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:36
Очікувана вартість: 2 942 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 424,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція (термомодернізація) навчально-виховного комплексу “Маневицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-гімназія ім. А.П.Бринського Маневицького району Волинської області“(трудовий комплекс) (коригування) - код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. 100-річчя Маневич, 59а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Придбання матеріалів для виконання робіт по об’єкту: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція (термомодернізація) навчально-виховного комплексу “Маневицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-гімназія ім. А.П.Бринського Маневицького району Волинської області“(трудовий комплекс) (коригування) Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція (термомодернізація) навчально-виховного комплексу “Маневицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-гімназія ім. А.П.Бринського Маневицького району Волинської області“(трудовий комплекс) (коригування) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000033 ● 9501c6fc58844eb095bf92b1de83fab8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 № 50-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.11.2020 № 50-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-17-002187-b від 17.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських обʾєднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону та інформація.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументована відповідь щодо висновку про результати моніторингу закупівлі 1. Щодо порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: відсутність в Оголошенні на проведення відкритих торгів (UA-2020-09-03-007295-b) інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, повідомляємо наступне: 1.1. Встановлене порушення не відповідає дійсності, оскільки у частині 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І Тендерної документації на проведення відкритих торгів із закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Реконструкція (термомодернізація) навчально-виховного комплексу “Маневицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-гімназія ім. А.П.Бринського Маневицького району Волинської області“(трудовий комплекс) (коригування) - код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-17-002187-b, вказано, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (пп.7.1. ч.7 розділу І). 1.2. В Оголошенні про проведення відкритих торгів у пункті 18 (див. скрін.) зазначено: “Мова, якою повинна готуватись тендерна пропозиція: українська“ 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТзОВ «Західатомбудмонтаж» тендерній документації в частині пункту 1.2 додатку 3 тендерної документації, а саме: не підтвердження апарату для стикового зварювання поліетиленових труб, що не відповідає пункту 1 додатку 3 тендерної документації, повідомляємо наступне: Дійсно у довідці №472 від 30.09.2020р. ТзОВ «Західатомбудмонтаж» зазначений апарат для стикового зварювання поліетиленових труб, а також вказано, що даний апарат залучається учасником на умовах договору про надання послуг. З даного приводу повідомляємо наступне: По-перше: Зідно п.1.2. додатку 3 тендерної документації зазначається, що якщо в учасника закупівлі є орендована техніка, складські приміщення, або інший інвентар, мають бути завантажені договори оренди з усіма додатками та додатковими угодами до них. Згідно довідки учасника №472 від 30.09.2020р. в ТзОВ «Західатомбудмонтаж» немає орендованої техніки. Є лише власна і та, яка залучена за договором про надання послуг. Вимогами тендерної документації, а саме пп.1.2. додатку 3 тендерної документації, не передбачено завантаження інших договорів окрім договорів оренди. Повідомляємо, що загальними положеннями про найм (оренду) передбачено, що за такими договорами наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 Цивільного кодексу України); а відповідно до ст. 901 зазначеного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем без передавання техніки Замовнику. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті. Отже, не надання учасником договору про надання послуг апаратом для стикового зварювання поліетиленових труб не є порушенням пункту пп.1.2. п.1 додатку 3 тендерної документації, а тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Західатомбудмонтаж не є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника, оскільки вимогами тендерної документації замовника не передбачено надання інших договорів, окрім договорів оренди. 3. Щодо недотримання учасником ТзОВ «Західатомбудмонтаж» вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Західатомбудмонтаж» декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо експлуатації приватним підприємством «Половля» автомобільних кранів КС-3575 та КАТО NK – 45 OS, повідомляємо наступне: Надання зазначеного документу не передбачене вимогами тендерної документації. Оскільки згідно пп.1.1 п.1 розділу ІІІ тендерної документації, - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації у тому числі сканованої копії з оригіналу дозволу та/або ліцензії (з додатком) субпідрядної організації (у разі залучення до виконання робіт), отримання яких передбачене чинним законодавством України». Так, згідно довідки №473 від 30.09.2020р., наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Західатомбудмонтаж», відповідно до вимог пп.1.1 п.1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі, що перевищує 20% від вартості договору про закупівлю; та згідно довідки №474 від 30.09.2020р. наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Західатомбудмонтаж», відповідно до вимог пп.1.1 п.1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі, що не перевищує 20% від вартості договору про закупівлю, а саме: для виконання робіт з влаштування блискавкозахисту буде залучено субпідрядника фізичну особу-підприємця Катеринича Віктора Михайловича (Ідентиф. №2408106555, місце проживання: 34510, Рівненська обл., Сарненський р-н, с. Любиковичі, вул. Київська), який має ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за №184122, видану 30.11.2012р, строк дії – необмежений. Також на виконання вимог пп.1.1 п.1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником надано скановану копію з оригіналу ліцензії субпідрядника Катеринича Віктора Михайловича. Повідомляємо, що згідно із ст.837 Цивільного кодексу України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові. А відповідно до ч.1 ст.901 Цивільного кодексу України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності. Тобто, договір підряду і договір про надання послуг – це два різні види договорів. Виходячи з вище викладеного, ПП «Половля» не є субпідрядною організацією по відношенню до ТзОВ «Західатомбудмонтаж», а лише надає послуги згідно договору про надання послуг механізмами №20-01/2020-ПМ від 20.01.2020р., який наданий у складі тендерної пропозиції учасником ТзОВ «Західатомбудмонтаж», та який не є договором субпідряду. Отже, учасник ТзОВ «Західатомбудмонтаж» не порушив вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, не надавши декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо експлуатації приватним підприємством «Половля» автомобільних кранів КС-3575 та КАТО NK – 45 OS, оскільки надання зазначених документів не передбачене вимогами тендерної документації. З урахуванням вищевикладеного, Замовник вважає, що ним не допущено жодних порушень під час проведення Процедури закупівлі, зокрема, під час оприлюднення інформації щодо закупівлі, в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції, встановлення відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. З повагою, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації В.Козачук

2020-12-02 12:45:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західатомбудмонтаж 2 104 579,20
UAH з ПДВ
2 075 154,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД" 2 170 885,27
UAH з ПДВ
2 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 2 195 407,87
UAH з ПДВ
2 165 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 2 352 802,81
UAH з ПДВ
2 352 802,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж 2 665 002,00
UAH з ПДВ
2 665 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:27
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:03
Відсутність підстав ст.17
19 жовтня 2020 10:03
ліцензія
19 жовтня 2020 10:03
Повноваження директора
19 жовтня 2020 10:03
Цінова пропозиція
08 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:30
Цінова пропозиція ТК.pdf
02 жовтня 2020 14:30
Фіннсова звітність.pdf
02 жовтня 2020 14:30
Листи_довідки.rar
02 жовтня 2020 14:30
календарний графік ТК.pdf
02 жовтня 2020 14:30
Договір ТК.pdf
02 жовтня 2020 14:30
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 19:47
Електронний підпис
02 жовтня 2020 19:41
кв до 1.pdf
02 жовтня 2020 19:41
виписка ЄДР.PDF.p7s
02 жовтня 2020 19:41
локальний кошторис 2-1-3.pdf
02 жовтня 2020 19:41
10 проект договору.pdf
02 жовтня 2020 19:41
кв до 2.pdf
02 жовтня 2020 19:41
пояснювальна записка.pdf
02 жовтня 2020 19:41
розрахунок машин 1.pdf
02 жовтня 2020 19:41
ліцензія _оригінал_.PDF.p7s
02 жовтня 2020 19:41
фінзвітність.PDF
02 жовтня 2020 19:41
протокол до статуту.PDF
02 жовтня 2020 19:41
розрахунок ЗВВ.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
квитанція.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
сканкопія статуту.PDF
02 жовтня 2020 19:41
технічні паспорти.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
протокол до статуту.PDF.p7s
02 жовтня 2020 19:41
розрахунок машин 1.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
14 згода на звернення.pdf
02 жовтня 2020 19:41
довідка платника ПДВ.PDF
02 жовтня 2020 19:41
договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 19:41
локальний кошторис 2-1-2.pdf
02 жовтня 2020 19:41
ліцензія _копія_.PDF
02 жовтня 2020 19:41
локальний кошторис 2-1-1.pdf
02 жовтня 2020 19:41
договірна ціна.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
15 довіреність.pdf
02 жовтня 2020 19:41
витяг ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 19:41
розрахунок ЗВВ.pdf
02 жовтня 2020 19:41
розрахунок машин 2.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
кв до 1.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
розрахунок машин 2.pdf
02 жовтня 2020 19:41
10 проект договору.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
ліцензія _оригінал_.PDF
02 жовтня 2020 19:41
витяг ЄДР.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
ліцензія _копія_.PDF.p7s
02 жовтня 2020 19:41
4 тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 19:41
15 довіреність.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
фінзвітність.PDF.p7s
02 жовтня 2020 19:41
14 згода на звернення.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
квитанція.pdf
02 жовтня 2020 19:41
виписка ЄДР.PDF
02 жовтня 2020 19:41
кв до 2.pdf.p7s
02 жовтня 2020 19:41
сканкопія статуту.PDF.p7s
02 жовтня 2020 19:41
технічні паспорти.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 21:22
Електронний підпис
02 жовтня 2020 21:21
Договір.PDF
02 жовтня 2020 21:21
Лист-підтвердження.PDF
02 жовтня 2020 21:21
Календарний план.PDF
02 жовтня 2020 21:20
ВИТЯГ з РПП.PDF
02 жовтня 2020 21:20
ДЕКЛАРЦІЯ.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Ліцензія.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Відомості з ЄДРП.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Витяг з ЄДРЮО.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Статут.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Паспорт(копії).PDF
02 жовтня 2020 21:20
Довідка ст.17.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Фінансовий звіт м.п..PDF
02 жовтня 2020 21:20
Договір оренду.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Лист згода з тех.завд..PDF
02 жовтня 2020 21:20
Технічне завдання.PDF
02 жовтня 2020 21:20
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західатомбудмонтаж

ПП "СМ-ІНВЕСТБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ТОВ Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Західатомбудмонтаж
#36714555
Переможець 2 075 154,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 11:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 09:21

Вимога про усунення невідповідностей

В завантажених документах Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям (пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації) фігурує фінансовий звіт за І півріччя 2020 року. Із положень ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі – Закон № 996-XIV) випливає, що останнім звітнім періодом може бути: календарний рік, перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців або інший період, визначений обліковою політикою підприємства. При цьому у тексті Закону № 996-XIV та у затверджених Формах №1-м та №2-м для підкреслення «календарний рік» у якості фінансового звітного періоду постійно використовується така термінологія: «звітній рік» або «період попереднього року» або «річна фінансова звітність». На підставі частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі“ вимагаємо протягом 24 год. з часу опублікування цієї вимоги додатково завантажити фінансовий звіт підприємства за 2019 рік. З поваго: Голова тендерного комітету Володимир Козачук

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Західатомбудмонтаж
#36714555
2 075 154,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 21:45
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:44
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:59
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:27
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:22
Договір укладений
26 жовтня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1статті 653 та частиною 1статті 654 Цивільного Кодексу України, частиною 5 статті 41 пункту 1 Закону України “Про публічні закупівлі“, розділом 4 Договору про закупівлю №653 від 26.10.2020 року та за взаємною згодою Сторін, уклали цю угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю №653 від 26.10.2020 року, а саме: доповнити розділ 4. додавши п. 4.3. “згідно фінансових призначень, які є на цей час“. “4.3. Загальна сума фінансування підрядних робіт у 2020 році становить 50 000 грн. 00 коп. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), включаючи ПДВ. 2. Всі інші умови договору №653 від 26.10.2020 року залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору №653 від 26.10.2020 року 4. З усіх інших питань, що не передбачені цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору №653 від 26.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 653
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 207, 208, 627, 639 Цивільного Кодексу України, пунктом 13.3 Договору про закупівлю № 653 від 26 жовтня 2020 року та за взаємною згодою Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Унести зміни до пункту 1.3. Розділу 1. “Предмет договору“ Договору про закупівлю № 653 від 26 жовтня 2020 року та викласти його у наступній редакції: “1.3. Характер робіт, що виконуються підрядником, та назва об’єкта: “Реконструкція (термомодернізація) навчально-виховного комплексу “Маневицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-гімназія ім А.П.Бринського“ Маневицького району Волинської області (коригування)“. 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № 653 від 26 жовтня 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору про закупівлю № 653 від 26 жовтня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 653
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України, та частиною 5 статті 41 пункту 1 Закону України « Про публічні закупівлі», частина 4 до Договору про закупівлю № 653 від 26.10. 2020 року та за взаємною згодою, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди розірвати додаткову угоду №1 від 26.10.2020 р. до Договору про закупівлю № 653 від 26.10. 2020 року у зв’язку із зміною планових показників наданих коштів. 2. Внести зміни до Договору про закупівлю № 653 від 26.10. 2020 року, а саме: доповнити розділ 4, додавши п. 4.3 “згідно фінансових призначень, які є на цей час“. 3. Загальна сума підрядних робіт у 2020 році становить 999 711,20грн.(дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сімсот одинадцять гривень 20коп.), включаючи ПДВ. 4. Всі інші умови Договору про закупівлю № 653 від 26.10. 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін 6 . Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 653
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML