Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна панель із вмонтованим комп'ютером
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2020-09-17-002160-a ● 4ad3a0866b5c4ea585ec691caaac5c4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22978663 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Контактна особа: |
Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 10:24 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 1 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Інтерактивна панель із вмонтованим комп'ютером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за наданий товар здійснюються відповідно до пункту 1 статті 49 Бюджетного Кодексу України в національній валюті в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару та підписання Сторонами видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 10:20 |
Проект договору Додаток _ 8 .doc | |
17 вересня 2020 10:20 |
Документація _ 17.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні показники
Дата подання: 18 вересня 2020 12:13
Дата відповіді: 18 вересня 2020 13:50
доброго дня! завантажений вами документ не відкривається. немає інформації щодо тендеру.
Відповідь: Добрий день!
Управління освіти Шосткинської міської ради повідомляє, що тендерна документація по закупівлі та проєкт договору підвантажено на майданчику PROZORRO у форматі WORD. Інформація щодо доступності файлу уточнена в службі підтримки ДП «Прозорро», які підтвердили що документи доступні для читання та перегляду.
Пропонуємо Вам звернутись за технічною підтримкою до системного адміністратора або в службу підтримки ДП «Прозорро».
Управління освіти Шосткинської міської ради повідомляє, що тендерна документація по закупівлі та проєкт договору підвантажено на майданчику PROZORRO у форматі WORD. Інформація щодо доступності файлу уточнена в службі підтримки ДП «Прозорро», які підтвердили що документи доступні для читання та перегляду.
Пропонуємо Вам звернутись за технічною підтримкою до системного адміністратора або в службу підтримки ДП «Прозорро».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-17-002160-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 вересня 2020 21:05
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику!
У Додатку №3 тендерної документації в частині опису технічних характеристик Програмного забезпечення до Інтерактивної панелі Ви вказуєте наступне:
"Учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропоноване спеціалізоване програмне забезпечення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)."
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначеного документу скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) не надає жодних конкурентних переваг.
Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, вимагаємо видалити вказану дискримінаційну вимогу і не порушувати чинне законодавство.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку №3 тендерної документації в частині опису технічних характеристик Програмного забезпечення до Інтерактивної панелі Ви вказуєте наступне:
"Учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропоноване спеціалізоване програмне забезпечення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)."
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначеного документу скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) не надає жодних конкурентних переваг.
Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, вимагаємо видалити вказану дискримінаційну вимогу і не порушувати чинне законодавство.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 11:43
1. Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Звертаємо Вашу увагу, Відповідно до ч.4, ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівель та підготовці до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Нами було надіслано запити стосовно предмету закупівлі та вимог. Більш ніж як три можливі потенційни учасники закупівлі надали свої пропозиції з можливістю виконаннях вимог вказаних у тендерній документації. Враховуючи наведене вимога стосовно «надання листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропоноване спеціалізоване програмне забезпечення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)» не є дискримінаційною.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Звертаємо Вашу увагу, Відповідно до ч.4, ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівель та підготовці до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Нами було надіслано запити стосовно предмету закупівлі та вимог. Більш ніж як три можливі потенційни учасники закупівлі надали свої пропозиції з можливістю виконаннях вимог вказаних у тендерній документації. Враховуючи наведене вимога стосовно «надання листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропоноване спеціалізоване програмне забезпечення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)» не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-09-17-002160-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 вересня 2020 21:13
Зміна технічних харакетристик
Шановний Замовнику!
У Додатку №3 в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі, а саме в описі ОС ви зазначаєте наступне:
"Попередньо встановлена ліцензійна ОС Windows 10 Pro,.. OS Android 8.0 (з простим перемикання) та можливістю повернутись в попереднью ОС без перезавантаження."
Звертаємо Вашу увагу, що таку ОС мають лише Інтерактивні панелі від 1 виробника на території України, в свою чергу це є грубим порушення чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, наполягаємо на внесенні змін та приведенні тендерної закупівлі у відповідність з Наказами МОН та чинним законодавство України. В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на Вашу закупівлю.
Рекомендуємо Вам залишити лише ОС Windows 10 Pro.
Такі зміни нададуть можливість взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних добросовісних учасників, а також Ваш заклад зможе закупити найкраще та найякісніше обладнання.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку №3 в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі, а саме в описі ОС ви зазначаєте наступне:
"Попередньо встановлена ліцензійна ОС Windows 10 Pro,.. OS Android 8.0 (з простим перемикання) та можливістю повернутись в попереднью ОС без перезавантаження."
Звертаємо Вашу увагу, що таку ОС мають лише Інтерактивні панелі від 1 виробника на території України, в свою чергу це є грубим порушення чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, наполягаємо на внесенні змін та приведенні тендерної закупівлі у відповідність з Наказами МОН та чинним законодавство України. В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на Вашу закупівлю.
Рекомендуємо Вам залишити лише ОС Windows 10 Pro.
Такі зміни нададуть можливість взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних добросовісних учасників, а також Ваш заклад зможе закупити найкраще та найякісніше обладнання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 11:48
Добрий день. Звертаємо Вашу увагу, Відповідно до ч.4, ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівель та підготовці до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Нами було встановлено, що як мінімум 3 моделі інтерактивних панелей від різних виробників відповідають всім вимогам передбачених тендерною документацією. Окремо потрібно наголосити, що Вами пропонується виключити наявність OS Android 8.0 з тендерної документації, що є неможливим, оскільки під час роботи даного обладнання нами планується використовувати, і OS Windows 10 Pro, і OS Android 8.0. Враховуючи наведене, нам недоцільно вносити запропоновані Вами зміни, так як, наведені зміни погіршують предмет закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коршунова Наталія Михайлівна #2860012884 |
Переможець |
1 283 400,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 14:04
|
Договір _ 383 від 19102020.PDF | укладений |
19 жовтня 2020 13:56
|