Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для забору сечі 1500 мл/90 см прикроватна дренажна трубка, пакети для забору сечі 750 мл/50 см ножн.дренажна трубка, уропрезерватив 30 мм., пакет для забору кала 17500 стомический однокомпонентний відкритий непрозорий розмір для вирізування 12-75 мм
Очікувана вартість
103 600,00 UAH
UA-2020-09-17-001583-c 4956e08c638d4b95a2949fd30032d82b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шикова Вікторія Володимирівна

+380992000828 dzakupki_cpmsd7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 7"
Код ЄДРПОУ: 38458175
Вебсайт: http://pb4.com.ua/clinic/tsentr-pervinnoyi-mediko-sanitarnoyi-dopomogi-7-m-mikolayiv/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Богоявленський, будинок 340/2
Контактна особа: Шикова Вікторія Володимирівна
+380992000828
dzakupki_cpmsd7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:32
Очікувана вартість: 103 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 036,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 шт
Пакети для забору сечі 1500 мл/90 см прикроватна дренажна трубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Корабельний, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
210 шт
Пакети для забору сечі 750 мл/50 см ножн.дренажна трубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Корабельний, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
210 шт
Уропрезерватив 30 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Корабельний, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1260 шт
Пакет для забору кала 17500 стомический однокомпонентний відкритий непрозорий розмір для вирізування 12-75 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Корабельний, 340/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін 20 банківських днів з дня виписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 11:53
3. Проект Договору.doc
17 вересня 2020 11:53
2.Опис предмету закупівлі.docx
17 вересня 2020 11:53
1. Цінова пропозиція.docx
17 вересня 2020 11:53
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 103 390,00
UAH з ПДВ
103 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Медицина для Вас" 103 492,83
UAH з ПДВ
103 492,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 10:58
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:55
персон дані.pdf
28 вересня 2020 10:55
Опис предмету закупівлі.pdf
28 вересня 2020 10:55
Наказ .PDF
28 вересня 2020 10:55
Договір оренди 2020.pdf
28 вересня 2020 10:55
довідка ліценз.pdf
28 вересня 2020 10:55
щодо платника податку.pdf
28 вересня 2020 10:55
Статут.pdf
28 вересня 2020 10:55
Ст.17 нова редакція.pdf
28 вересня 2020 10:55
Гарант.лист виробн.jpg
28 вересня 2020 10:55
сертифікат якості_19024046.pdf
28 вересня 2020 10:55
гарант лист щодо товару.pdf
28 вересня 2020 10:55
Протокол.PDF
28 вересня 2020 10:55
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
28 вересня 2020 10:55
ВИТЯГ ЄДРПОУ 06.03.2020.pdf
28 вересня 2020 10:55
Протокол признач дир.PDF
28 вересня 2020 10:55
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

28 вересня 2020 09:25
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:24
Установчі документи.pdf
28 вересня 2020 09:24
Статут.pdf
28 вересня 2020 09:24
Ліцензія.pdf
28 вересня 2020 09:24
Додаток 3.pdf
28 вересня 2020 09:24
Додаток 1-2.pdf
28 вересня 2020 09:24
Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

ПП "Медицина для Вас"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
Переможець 103 390,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 09:37

Документи

30 вересня 2020 09:37
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
103 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 09:37
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:22
Спеціфікація _ 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 15:05
137.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:25
137 ЦЕНТР ДІНА.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:37
Підписаний договір укладений
05 жовтня 2020 11:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 жовтня 2020 10:57
90 320,00 UAH UA278201720344320002000084563
КНП ММР "ЦПМСД №7"
UA273808050000000026004598709
ТОВ "ЦЕНТР ДІНА"
Оплачений
23 грудня 2020 10:37
13 070,00 UAH UA278201720344320002000084563
КНП ММР "ЦПМСД №7"
UA273808050000000026004598709
ТОВ "ЦЕНТР ДІНА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 137
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 390,00
UAH