Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт димової труби котельні Гуменницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Коростишівського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-09-17-000278-c 959a74e056344ad8abcc254ddac5417d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархалевич Іван Іванович

0413052732 korostyshivosvita@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Коростишівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143063
Місцезнаходження: 12501, Україна , Житомирська обл., Коростишів, Коростишів,Коростишівський район,12501Житомирська область,вул.Дарбіняна, б.5
Контактна особа: Пархалевич Іван Іванович
0413052732
korostyshivosvita@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Додаток до річного плану закупівль на 2020 рік

Додаток до річного плану на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт димової труби котельні Гуменницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Коростишівського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЖИТОМИРКОТЛОСЕРВІС" 88 142,00
UAH з ПДВ
88 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЖИТОМИРКОТЛОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЖИТОМИРКОТЛОСЕРВІС"
#36188406
Переможець 88 142,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 15:29

Документи

29 вересня 2020 15:29
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:28
протокол №42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЖИТОМИРКОТЛОСЕРВІС"
#36188406
88 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 15:29
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:28
протокол №42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 08:59
додаткова угода №1.pdf укладений
04 листопада 2020 08:58
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:44
договір № 9.40.pdf укладений
06 жовтня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: №9/40
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML