Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Березинська сільська рада Миколаївського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 20814360 |
Місцезнаходження: | 81616, Україна , Львівська обл., Березина, Грушевського,11 |
Контактна особа: |
Шеремета Галина Михайлівна +380667802082 berezyna90@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 08:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 21:56 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 4 143 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 718,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20718.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування- місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 08:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 08:37 |
2-ТД-капітальний ремонт вулиці Коцюбинського .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами аукціону, що відбувся 05.10.2020р. до участі у торгах було подано три тендерних пропозицій.
23.10.2020р. Замовником було прийнято рішення про визначення переможця закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ".
Щодо вибору пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ", переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст.33 Закону , так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст.31 Закону , як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
Відповідно до п.2.4. Додатку 1 до тендерної документації – учасник повинен надати дані про наявність працівника (працівників), які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні, яким присвоєно групу електробезпеки не менше IV, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій – учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ" не подано протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань , а лише посвідчення.
Таким чином, відсутність зазначеного документа містить невідповідність вимогам тендерної документації , та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником..
А отже, при виборі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ", прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-08-000009 ● 1a4ac15043a5485ab6a61b2ecbc86b78
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2020 № 236
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-17-000233-b, 17.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
оприлюднено додатки до договору №37 від 10.11.2020року
2020-12-23 16:25:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу своєчасності надання відповідей на опубліковані звернення та вимоги учасників встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ" |
3 398 133,43
UAH з ПДВ
|
3 198 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Карпатмонтаж" |
3 416 377,48
UAH з ПДВ
|
3 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" |
3 769 179,82
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ" #41390227 |
Переможець |
3 198 999,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:34
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 15:23
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2020 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 15:06
|
SCAN0008.PDF | укладений |
10 листопада 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із змінами фактичного фінансування робіт у 2020 році, та зміною банківських реквізитів Замовника робіт |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | усунення виявлених порушень пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |