Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Коцюбинського в с. Березина Миколаївського району Львівської області
Очікувана вартість
4 143 610,00 UAH
UA-2020-09-17-000233-b 431ff2c7ab204f36866ca2ae9b2808d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шеремета Галина Михайлівна

+380667802082 berezyna90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Березинська сільська рада Миколаївського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 20814360
Місцезнаходження: 81616, Україна , Львівська обл., Березина, Грушевського,11
Контактна особа: Шеремета Галина Михайлівна
+380667802082
berezyna90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 08:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 21:56
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:49
Очікувана вартість: 4 143 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 718,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20718.05 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20718,05 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Коцюбинського в с. Березина Миколаївського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81616, Україна, Львівська область, с. Березина, вул.Коцюбинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування- місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 08:37
2-ТД-капітальний ремонт вулиці Коцюбинського .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-000233-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Карпатмонтаж", Код ЄДРПОУ:37291378
Дата подання: 02 листопада 2020 17:55
Вимога щодо визначення переможця
17.09.2020р. Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт вул. Коцюбинського в с. Березина Миколаївського району Львівської області» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-17-000233-b.
За результатами аукціону, що відбувся 05.10.2020р. до участі у торгах було подано три тендерних пропозицій.
23.10.2020р. Замовником було прийнято рішення про визначення переможця закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ".
Щодо вибору пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ", переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст.33 Закону , так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст.31 Закону , як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
Відповідно до п.2.4. Додатку 1 до тендерної документації – учасник повинен надати дані про наявність працівника (працівників), які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні, яким присвоєно групу електробезпеки не менше IV, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій – учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ" не подано протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань , а лише посвідчення.
Таким чином, відсутність зазначеного документа містить невідповідність вимогам тендерної документації , та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником..
А отже, при виборі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ", прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 13:12
протокол засідання тендерного комітету Березинської сільської ради щодо відповіді на вимогу №65 від 02.11.2020 року

Документи подані скаржником

02 листопада 2020 17:55
вимога.pdf

Документи

10 листопада 2020 13:12
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-08-000009 ● 1a4ac15043a5485ab6a61b2ecbc86b78
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.12.2020 № 236

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-17-000233-b, 17.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

оприлюднено додатки до договору №37 від 10.11.2020року

2020-12-23 16:25:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу своєчасності надання відповідей на опубліковані звернення та вимоги учасників встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ" 3 398 133,43
UAH з ПДВ
3 198 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Карпатмонтаж" 3 416 377,48
UAH з ПДВ
3 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 3 769 179,82
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:37
КК Досвід Ю. Липи.rar
02 жовтня 2020 10:37
Досвід Золота.rar
02 жовтня 2020 10:37
Дипломи працівників.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Звіт 1ДФ+квитанція.PDF
02 жовтня 2020 10:37
Лист пояснення 1ДФ.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Протокол.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Ліцензія з додатком.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Лист пояснення АВК.pdf
02 жовтня 2020 10:37
ЦПХ Гамрат В.М..PDF
02 жовтня 2020 10:37
Довідка робітники.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Наказ на д-ра Альт.PDF
02 жовтня 2020 10:37
Довідка рахунок.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Довідка ІТР.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Штатний розпис.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Довідка досвід.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Наказ охорона праці.PDF
02 жовтня 2020 10:37
Посвідчення електрика.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Скан опис до Статуту.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Витяг ЄДРПОУ.PDF
02 жовтня 2020 10:37
Довідка ст.17 мала.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Гарантійний лист ціна.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Довідка ст.17 велика.pdf
02 жовтня 2020 10:37
Копія Витягу ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 10:36
Копія ліцензії.pdf
02 жовтня 2020 10:36
Відомості ЄДРПОУ.PDF
02 жовтня 2020 10:36
Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 10:36
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
02 жовтня 2020 10:36
Відгук Липи 45.pdf
02 жовтня 2020 10:36
Відгук Шевченка 350Б.pdf
02 жовтня 2020 10:36
Відгук Золота 32 34.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:28
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Відгук Кавалерідзе_ 7.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Документ_ЄДР_1006582858.zip
02 жовтня 2020 10:28
Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Відгук Тернопільська.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Копія Звіту 1ДФ_ 2 кв_20р.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Підписаний_63410104813194.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Копiя лiцензii.pdf
02 жовтня 2020 10:28
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ"

ПП "Карпатмонтаж"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ"
#41390227
Переможець 3 198 999,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ"
#41390227
3 198 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:34
SCAN0000.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:23
SCAN0000.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 12:22
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:06
SCAN0008.PDF укладений
10 листопада 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із змінами фактичного фінансування робіт у 2020 році, та зміною банківських реквізитів Замовника робіт
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): усунення виявлених порушень пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення додатків до договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML