Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт будівлі спортивного павільйону с підвалом по пр. Трубників, 48б.
Очікувана вартість
366 820,80 UAH
UA-2020-09-17-000140-a 0957a87d13ba4726bf1a6354bfea489b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корольчук Наталя Вікторівна

+380994841597 zakypkiprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарної політики
Код ЄДРПОУ: 40452816
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Електрометалургів 17/1
Контактна особа: Корольчук Наталя Вікторівна
+380994841597
zakypkiprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 08:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 08:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 08:22
Очікувана вартість: 366 820,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 835,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт будівлі спортивного павільйону с підвалом по пр. Трубників, 48б.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, пр. Трубників, 48б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 08:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ 320 968,00
UAH з ПДВ
320 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2800309131
Переможець 320 968,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:33

Документи

30 вересня 2020 15:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2800309131
320 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 15:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 10:44
Додаткова угода укладений
22 липня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 13:37
Протокол помилки тех нагл.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 13:36
Додаткова угода 3.1 тех нагл.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 13:36
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 16:36
Додаткова угода 3 тех наг.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 16:01
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 10:05
Додаткова 2 тех нагляд.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:19
Додаткова угода 1 тех труб48.PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 13:17
Договір укладений
08 жовтня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 0810
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисних призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 0810
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 0810
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 0810
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 0810
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 79 180,54
UAH
Причини розірвання договору: Коригування проектно кошторисної документації