Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
155 500,00 UAH
UA-2020-09-16-010659-a 56dc134829004aa3ba4f3e0f201939b7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздікова Марія Олександрівна

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Гвоздікова Марія Олександрівна
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 20:47
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:07
Очікувана вартість: 155 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
286 од
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 20:43
ТД деззасоби вересень.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-010659-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3035003654
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:19
оскарження
16 вересня 2020року на сайті закупівлі була оприлюднено оголошення щодо закупівлі «Агрохімічної продукції» (індетифікатор закупівлі UA-2020-09-16-010659-a) замовник КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1".
12 жовтня 2020 року по вищезазначеній закупівлі відбулися торги, та замовником був оприлюднений протокол № 312 від 12.10.2020 року, згідно до якого переможцем торгів було обрано ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД», та зазначено, що пропозиція останнього відповідає умовам тендерної документації на закупівлю.
Проаналізувавши пропозицію переможця, а саме ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» вбачається, що пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної закупівлі а Замовником при визначені переможця процедури закупівлі було грубо порушенно норми ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:

Так, відповідно до тендерної документації оприлюдненої замовником, учасник торгів повинен надати в своїй пропозиції гарантійні листи, «для можливості отримання медичним закладом не фальсифікованої продукції у складі пропозиції надати гарантійний лист від виробника або офіційного представника на території України, що дана продукція буде належної якості згідно вимог цієї тендерної документації, зі строком придатності не менше 80% від загального, поставлена в кількості і фасуванні, заявлених Замовником».
ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» ця вимога була виконана частково, оскільки не надано гарантійного листа на наступні товари, а саме «Дермалонг» каністра 5000мл, дезінфекційний засіб «АХД 2000 експрес», та «Бланідас 300», а наданий лист ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» від себе суперечить вимогам зазначеним замовником.

Так, відповідно до тендерної документації оприлюдненої замовником, учасник торгів повинен надати в своїй пропозиції проект договору. «Проект договору про закупівлю (додаток № 4). Подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печаткою учасника (у разі її використання)».
ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» був наданий проект договору, але підписана тільки специфікація до договору. Сам договір учасником підписаний не був, а це свідчить, що учасник не погоджується з умовами договору та в свою чергу знову не виконує вимоги замовника!

Так, відповідно до тендерної документації оприлюдненої замовником, учасник торгів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв повинен надати в своїй пропозицію копію аналогічного договору. Згідно до зазначених вимог замовником, учасник подає «лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (копія договору, копія накладної/актів наданих послуг/виконання робіт або інший документ, що підтверджує повне виконання договору).
Наданий ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» договір не є аналогічним договором, враховуючи специфіку предмета закупівлі, умови та сторони договору, оскільки зазначений договір поставки виконувався без прийняття участі в процедурі закупівлі та стороною по договору не були комунальні установи. Поставка здійснювалася Товариству з обмеженою відповідальністю а не медичному закладу, тобто немає досвіду виконання договорів саме в медичній сфері. Отже з вищенаведеного вбачається, що ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» не відповідає встановленим замовником кваліфікаційним критеріям.

Виходячи з вищенаведеного тендерна пропозиція ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» не відповідає умовам тендерної документації, та відповідно до п.4. ст..28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а відповідно до пп.4 п.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Своїми діями Замовник порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині 1. добросовісна конкуренція серед учасників, в частині 4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них, в частині 5 об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також ст. 28 та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

До відома замовника і його тендерного комітету:
Відповідно до ст. 38 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.

Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України Про публічні закупівлі»,
Вимагаю:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-16-010659-a», а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД».
- Повторно розглянути пропозиції учасників та прийняти відповідне рішення, згідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2020 08:31
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне.

Скаржник зазначає, що вимога Замовника надати в своїй тендерній пропозиції гарантійні листи від виробника або офіційного представника на території України була виконана частково, оскільки не надано гарантійного листа на товари «Дермалонг» каністра 5000мл, дезінфекційний засіб «АХД 2000 експрес», та «Бланідас 300», а наданий лист ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» від себе суперечить вимогам тендерної документації (надалі – ТД або документація).
Відповідно до Додатка №3 ТД учасник повинен надати гарантійний лист від виробника або офіційного представника на території України, що дана продукція буде належної якості згідно вимог цієї тендерної документації, зі строком придатності не менше 80% від загального, поставлена в кількості і фасуванні, заявлених Замовником.
Учасник ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» у складі пропозиції надав лист «Гарантійний лист Мед Фарм Трейд.pdf», у якому зазначено, що він є офіційним представником на запропонований товар.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником документів, що підтверджують наявність повноважень представника виробника або імпортера товару в Україні.
Аналогічна позиція АМКУ у рішенні № 10021-р/пк-пз від 24.07.2019 закупівлі за № UA-2019-05-29-000507-a.
Учасник виконав вимоги додатку №3 ТД у повному обсязі, а тому підстави для скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» (надалі – рішення) відсутні у цьому пункті.

Скаржник зазначає що відповідно до ТД, учасник торгів повинен надати в своїй пропозиції проект договору про закупівлю (додаток № 4 документації) з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печаткою учасника (у разі її використання)». ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» був наданий проект договору, але підписана тільки специфікація до договору. Сам договір учасником підписаний не був, а це свідчить, що учасник не погоджується з умовами договору та, в свою чергу, знову не виконує вимоги замовника.
Учасник ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надав файл «4. Проект договору.pdf» з проектом договору, який містить підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки. У тому ж файлі учасник погоджується з зазначеним проектом договору та гарантує його виконання в повному обсязі.»
Водночас згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів), відноситься до переліку формальних помилок.
Тому пропозиція Учасника відповідає вимогам ТД замовника у цій частині.


На думку Скаржника, наданий ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» договір не є аналогічним договором, враховуючи специфіку предмета закупівлі, умови та сторони договору, оскільки зазначений договір поставки виконувався без прийняття участі в процедурі закупівлі та стороною по договору не були комунальні установи.
Відповідно до Додатка№1 ТД учасник повинен надати Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (копія договору, копія накладної/актів наданих послуг/виконання робіт або інший документ, що підтверджує повне виконання договору).
Наданий ТОВ «МЕД ФАРМ ТРЕЙД» договір №14 від 08.05.2020р. повністю відповідає вимогам документації. Замовником не встановлювались дискримінаційні вимоги, зокрема вимога щодо сторін аналогічного договору. Аналогічна позиція АМКУ у рішенні № 13161-р/пк-пз від 18.09.2019 закупівля UA-2019-09-04-001931-b.
Учасник виконав вимоги додатку №1 ТД у повному обсязі, а тому підстави для скасування рішення відсутні у цьому пункті.

Вимогу не задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД" 129 050,00
UAH з ПДВ
129 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 152 025,00
UAH з ПДВ
152 025,00
UAH з ПДВ
Документи
КОВАЛЬОВА НАДІЯ БОРИСІВНА 155 000,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:33
Dovidka_20257732850210615749 (1).pdf
21 жовтня 2020 11:33
Dovidka_20257732850210615749.pdf (1).p7s
21 жовтня 2020 11:33
Стаття 17 переможець (2).pdf
02 жовтня 2020 20:40
Електронний підпис
02 жовтня 2020 20:39
12.7.2 Стерил інструкція.pdf
02 жовтня 2020 20:39
12.7 Стерил висновок СЄС.pdf
02 жовтня 2020 20:39
12.5.1 АХД сертификат.pdf
02 жовтня 2020 20:39
12.5 АХД Висновок СЄС.pdf
02 жовтня 2020 20:39
12.4.3 реєстр корзолекс.pdf
02 жовтня 2020 20:39
12.3 Дермалонг Висновок.PDF
02 жовтня 2020 20:39
12. Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2020 20:39
11. Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 20:39
9. Стаття 17.pdf
02 жовтня 2020 20:39
8.2 Виписка ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 20:39
8.1 ЄДПРОУ.pdf
02 жовтня 2020 20:39
8. Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 20:39
7. Статут.pdf.p7s
02 жовтня 2020 20:39
7. Статут.pdf
02 жовтня 2020 20:39
6. Захист Довкілля.pdf
02 жовтня 2020 20:39
5. Паспорт Єрмілова О.В.pdf
02 жовтня 2020 20:39
4. Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 20:39
2. Відомості учасника.pdf
02 жовтня 2020 20:39
1.4 Рішення.pdf
02 жовтня 2020 20:39
1.2 Довіреність.pdf
02 жовтня 2020 20:39
1.1 Опис.pdf
02 жовтня 2020 20:39
1. Наказ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:23
Декларація 2019.pdf
01 жовтня 2020 12:23
квитанція 2.pdf
01 жовтня 2020 12:23
Документ_ЄДР_1006461848.zip
01 жовтня 2020 12:23
Корзолекс екстра.PDF
01 жовтня 2020 12:23
Стерил С.PDF
01 жовтня 2020 12:23
Бланідас 300.PDF
01 жовтня 2020 12:23
АХД 2000 експрес.PDF
01 жовтня 2020 12:23
Дермалонг.PDF

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:21
ХЛОРАНТИН АКТИВ.rar
01 жовтня 2020 14:21
СТЕРИЛ.rar
01 жовтня 2020 14:21
КОРЗОЛЕКС.rar
01 жовтня 2020 14:21
АХД.rar
01 жовтня 2020 13:50
договор 89.PDF
01 жовтня 2020 13:50
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"

ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

КОВАЛЬОВА НАДІЯ БОРИСІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"
#42263098
Переможець 129 050,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 22:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 22:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"
#42263098
129 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 13 листопада 2020 13:34
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Наявне порушення строку надання роз’яснень. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
12 листопада 2020 13:34
Протокол 340
Виконано
Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 13:04
Кінець періоду оскарження: 05 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 05 грудня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Наявне порушення строку надання роз’яснень. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
24 листопада 2020 13:04
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:02
Протокол 340