Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи для паперів зі скляними дверцятами, шафи для одягу, тумби для паперів закриті, тумби на коліщатах (код 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
184 600,00 UAH
UA-2020-09-16-010356-a 949a84d7340f4ce0981ed8846e251580
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000883
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 13:43
Очікувана вартість: 184 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 923,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Строк поставки товару: протягом 20 робочих днів з дати укладення Договору. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 5 500,00 грн (п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації. Відповідальні за проведення процедури закупівлі: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Довгич Юрій Володимирович, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: yu.dovgych@nazk.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Шафи для паперів зі скляними дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
20 штуки
Шафи для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
8 штуки
Тумби для паперів закриті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
8 штуки
Тумби на коліщатах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Більш детально у тендерній документації. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:21
Перелік змін 18.09.2020.docx
18 вересня 2020 16:21
Тендерна документація (нова редакція від 18.09.2020).docx
16 вересня 2020 18:28
Проєкт договору.docx
18 вересня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:21
Перелік змін 18.09.2020.docx
18 вересня 2020 16:21
Тендерна документація (нова редакція від 18.09.2020).docx
16 вересня 2020 18:28
Тендерна документація.docx
16 вересня 2020 18:28
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога надання висновку ДСЕЕ
Дата подання: 16 вересня 2020 20:50
Дата відповіді: 18 вересня 2020 16:12
У Додатку 3 до Тендерної документації Замовник вказує: "Сировина та хімічні компоненти, які застосовуються у виробництві полімерних і полімервмісних матеріалів для виробництва столів, повинні мати висновок/висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідати вимогам Державних санітарних норм і правил «Полімерні та матеріали зі змістом полімеру, вироби і конструкції, що застосовуються в будівництві і виробництві меблів. Гігієнічні вимоги», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1139 від 29.12.2012 року, які/який учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції." Однак серед предмета закупівлі немає столів. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Державні санітарні норми та правила встановлюють гігієнічні вимоги щодо забезпечення безпеки для здоров’я людини всіх видів полімерних та полімервмісних матеріалів, що застосовуються у виробництві, в тому числі меблів: матеріали для корпусних меблів - деревостружкові та деревоволокнисті плити, фанера, натуральна деревина з різноманітною оздоблювальною поверхнею, матеріали на основі різноманітних зв’язуючих (полістирол, поліетилен, поліпропілен); оздоблювальні матеріали та покриття: плівки, ламінат, паперово-шаровий пластик, декоративні паперові покриття, лаки, фарби тощо.
Дякуємо за уточнююче питання, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вопрос по техническому заданию
Дата подання: 17 вересня 2020 11:25
Дата відповіді: 18 вересня 2020 16:13
В позициях Шкаф для бумаг со стеклянными дверями и Шкаф для одежды указана кромка противоударная ПВХ 2мм и/или полиуретановая. Все элементы конструкции должны быть окромкованы 2мм, или только двери? Допускается ли в этих позициях кромка ПВХ 0,5мм для полок, боковин, дна и крышки шкафов
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за уточнююче питання. Для всіх фасадів та основи меблів (верх), окрім шаф для одягу, повинна бути використана високоякісна протиударна ПВХ 2 мм та/або поліуретанова кромка. Для полиць, бокових поверхонь (торців) шаф та тумб – високоякісна протиударна ПВХ 0,5 мм та/або поліуретанова кромка. Відповідні зміни будуть внесені до технічної специфікації предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 110 592,00
UAH з ПДВ
109 669,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 125 016,00
UAH з ПДВ
110 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 137 700,00
UAH з ПДВ
137 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 09:41
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:40
довідка3.pdf
21 жовтня 2020 09:40
довідка2.pdf
21 жовтня 2020 09:40
довідка1.pdf
20 жовтня 2020 15:02
Довідка кор НІС.pdf.p7s
20 жовтня 2020 15:02
Довідка кор НІС.pdf
20 жовтня 2020 15:02
Довідка кор БП.pdf.p7s
20 жовтня 2020 15:02
Довідка кор БП.pdf
20 жовтня 2020 15:02
Довідка ДПІ 151020.p7s
20 жовтня 2020 15:01
Довідка ДПІ 151020.pdf
20 жовтня 2020 15:01
Dovidka_20282334470350225812.pdf.p7s
20 жовтня 2020 15:01
Dovidka_20282334470350225812.pdf
20 жовтня 2020 15:01
цінова оновлена.pdf
05 жовтня 2020 09:07
Електронний підпис
05 жовтня 2020 08:58
згода договір.pdf
05 жовтня 2020 08:58
згода персон.дані.pdf
05 жовтня 2020 08:58
гарантія ст17.pdf
05 жовтня 2020 08:58
технічна.pdf
05 жовтня 2020 08:58
статут1.pdf
05 жовтня 2020 08:58
пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 08:58
наказ.pdf
05 жовтня 2020 08:58
досвід.pdf
05 жовтня 2020 08:58
довкілля.pdf
05 жовтня 2020 08:58
витяг.pdf
05 жовтня 2020 08:58
витяг з реєстру.pdf
05 жовтня 2020 08:58
висновки.pdf
05 жовтня 2020 08:58
Garantiya_5 500,00.pdf.zip

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:26
Технічна специфікація.PDF
02 жовтня 2020 17:26
Тендерна пропозиція.PDF
02 жовтня 2020 17:26
Проєкт договору.PDF
02 жовтня 2020 17:26
Працівники.PDF
02 жовтня 2020 17:26
Лист гарантія.PDF
02 жовтня 2020 17:26
ІПН Карпінського Г. І..pdf
02 жовтня 2020 17:26
згода з істот. умовами.PDF
02 жовтня 2020 17:26
Довідка гарантія.PDF
02 жовтня 2020 17:26
Висновок СЕЕ плити.PDF
02 жовтня 2020 17:26
висновок СЕЕ (клей)(1).pdf
02 жовтня 2020 17:26
Виписка ЄДР.PDF
02 жовтня 2020 17:26
вик аналог дог.PDF
02 жовтня 2020 17:26
Гарантія_5 500,00 UAH.pdf.p7s.p7s
02 жовтня 2020 17:26
Гарантія_5 500,00 UAH.pdf
02 жовтня 2020 17:26
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s(2).p7s
02 жовтня 2020 17:26
banking_licence_ПУМБ(2).pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 08:42
Електронний підпис
05 жовтня 2020 08:42
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 08:42
Тех вимоги.pdf
05 жовтня 2020 08:42
ст 17.pdf
05 жовтня 2020 08:42
специфікація.pdf
05 жовтня 2020 08:42
Рейтинг.zip
05 жовтня 2020 08:42
Рейтинг_Скан.pdf
05 жовтня 2020 08:42
проект договора.pdf
05 жовтня 2020 08:42
паспорт и код фоп.pdf
05 жовтня 2020 08:42
Лiцензiя.zip
05 жовтня 2020 08:42
Лiцензiя_скан.pdf
05 жовтня 2020 08:42
лист згода.pdf
05 жовтня 2020 08:42
копія видатковой.pdf
05 жовтня 2020 08:42
ДСП ламиновани Е1.pdf
05 жовтня 2020 08:42
Довiренiсть_скан.pdf
05 жовтня 2020 08:42
Довiренiсть_Рижий.zip
05 жовтня 2020 08:42
Гарантия_7091.zip
05 жовтня 2020 08:42
гарант лист.pdf
05 жовтня 2020 08:42
Висновок ДСЕЕ на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПОСТАЧ"

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
Переможець 109 669,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
109 669,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:40
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:20
Договір 124_20.pdf укладений
29 жовтня 2020 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 669,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 278,17 UAH)