Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафи для паперів зі скляними дверцятами, шафи для одягу, тумби для паперів закриті, тумби на коліщатах (код 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
184 600,00 UAH
UA-2020-09-16-010356-a ● 949a84d7340f4ce0981ed8846e251580
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 13:43 |
Очікувана вартість: | 184 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 923,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Строк поставки товару: протягом 20 робочих днів з дати укладення Договору. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 5 500,00 грн (п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації. Відповідальні за проведення процедури закупівлі: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Довгич Юрій Володимирович, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: yu.dovgych@nazk.gov.ua.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Шафи для паперів зі скляними дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
20 штуки
Шафи для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
8 штуки
Тумби для паперів закриті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
8 штуки
Тумби на коліщатах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Більш детально у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 16:21 |
Перелік змін 18.09.2020.docx | |
18 вересня 2020 16:21 |
Тендерна документація (нова редакція від 18.09.2020).docx | |
16 вересня 2020 18:28 |
Проєкт договору.docx |
18 вересня 2020 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2020 16:21 |
Перелік змін 18.09.2020.docx
|
|||
18 вересня 2020 16:21 |
Тендерна документація (нова редакція від 18.09.2020).docx
|
|||
16 вересня 2020 18:28 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога надання висновку ДСЕЕ
Дата подання: 16 вересня 2020 20:50
Дата відповіді: 18 вересня 2020 16:12
У Додатку 3 до Тендерної документації Замовник вказує:
"Сировина та хімічні компоненти, які застосовуються у виробництві полімерних і полімервмісних матеріалів для виробництва столів, повинні мати висновок/висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та відповідати вимогам Державних санітарних норм і правил «Полімерні та матеріали зі змістом полімеру, вироби і конструкції, що застосовуються в будівництві і виробництві меблів. Гігієнічні вимоги», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1139 від 29.12.2012 року, які/який учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції."
Однак серед предмета закупівлі немає столів.
Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Державні санітарні норми та правила встановлюють гігієнічні вимоги щодо забезпечення безпеки для здоров’я людини всіх видів полімерних та полімервмісних матеріалів, що застосовуються у виробництві, в тому числі меблів: матеріали для корпусних меблів - деревостружкові та деревоволокнисті плити, фанера, натуральна деревина з різноманітною оздоблювальною поверхнею, матеріали на основі різноманітних зв’язуючих (полістирол, поліетилен, поліпропілен); оздоблювальні матеріали та покриття: плівки, ламінат, паперово-шаровий пластик, декоративні паперові покриття, лаки, фарби тощо.
Дякуємо за уточнююче питання, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Державні санітарні норми та правила встановлюють гігієнічні вимоги щодо забезпечення безпеки для здоров’я людини всіх видів полімерних та полімервмісних матеріалів, що застосовуються у виробництві, в тому числі меблів: матеріали для корпусних меблів - деревостружкові та деревоволокнисті плити, фанера, натуральна деревина з різноманітною оздоблювальною поверхнею, матеріали на основі різноманітних зв’язуючих (полістирол, поліетилен, поліпропілен); оздоблювальні матеріали та покриття: плівки, ламінат, паперово-шаровий пластик, декоративні паперові покриття, лаки, фарби тощо.
Дякуємо за уточнююче питання, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вопрос по техническому заданию
Дата подання: 17 вересня 2020 11:25
Дата відповіді: 18 вересня 2020 16:13
В позициях Шкаф для бумаг со стеклянными дверями и Шкаф для одежды указана кромка противоударная ПВХ 2мм и/или полиуретановая. Все элементы конструкции должны быть окромкованы 2мм, или только двери? Допускается ли в этих позициях кромка ПВХ 0,5мм для полок, боковин, дна и крышки шкафов
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за уточнююче питання. Для всіх фасадів та основи меблів (верх), окрім шаф для одягу, повинна бути використана високоякісна протиударна ПВХ 2 мм та/або поліуретанова кромка. Для полиць, бокових поверхонь (торців) шаф та тумб – високоякісна протиударна ПВХ 0,5 мм та/або поліуретанова кромка. Відповідні зміни будуть внесені до технічної специфікації предмету закупівлі.
Дякуємо за уточнююче питання. Для всіх фасадів та основи меблів (верх), окрім шаф для одягу, повинна бути використана високоякісна протиударна ПВХ 2 мм та/або поліуретанова кромка. Для полиць, бокових поверхонь (торців) шаф та тумб – високоякісна протиударна ПВХ 0,5 мм та/або поліуретанова кромка. Відповідні зміни будуть внесені до технічної специфікації предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУДПОСТАЧ" |
110 592,00
UAH з ПДВ
|
109 669,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
125 016,00
UAH з ПДВ
|
110 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ |
137 700,00
UAH з ПДВ
|
137 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДПОСТАЧ" #32339982 |
Переможець |
109 669,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 19:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 16:20
|
Договір 124_20.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 16:19
|