Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«44220000-8 - Столярні вироби (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (металопластикові вікна)»
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2020-09-16-010205-a ● fb8068dda45c4a37982ab0c3e6516e05
Відкриті торги
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРЕМЕНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23591044 |
Місцезнаходження: | 47000, Україна , Тернопільська обл., КРЕМЕНЕЦЬКИЙ Р-Н, М.КРЕМЕНЕЦЬ , ВУЛ. ЗАМКОВА БУД. 41 |
Контактна особа: |
Мирослава Ліберна +380684260791 zosh3.b@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
187 штуки
металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47003, Україна, Тернопільська область, м.Кременець, вул. Замкова 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 00:15 |
Електронний цифровий підпис |
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_1.docx |
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_2.doc |
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_3.docx |
07 жовтня 2020 00:12 |
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx |
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_4.docx |
07 жовтня 2020 00:12 |
Тендерна документація.docx |
07 жовтня 2020 00:15 |
Електронний цифровий підпис
|
||||
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_1.docx
|
||||
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_2.doc
|
||||
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_3.docx
|
||||
07 жовтня 2020 00:12 |
ЗМIНИ_ДО_ТД.docx
|
||||
07 жовтня 2020 00:12 |
додаток_4.docx
|
||||
07 жовтня 2020 00:12 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Огляд
Дата подання: 17 вересня 2020 10:37
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 09:34
Доброго дня, а навіщо здійснювати учаснику огляд обєкту, якщо і так все зрозуміло?
Відповідь: Доброго дня.Виїзд на об'єкт не є обов'язковим,але при бажанні постачальника для уточнення розмірів для виконання замовлення може бути здійснений.
Доброго дня, а навіщо здійснювати учаснику огляд обєкту, якщо і так все зрозуміло?
Дата подання: 18 вересня 2020 09:03
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 09:34
Доброго дня.Виїзд на об'єкт не є обов'язковим,але при бажанні постачальника для уточнення розмірів для виконання замовлення може бути здійснений.
Відповідь: Доброго дня.Виїзд на об'єкт не є обов'язковим,але при бажанні постачальника для уточнення розмірів для виконання замовлення може бути здійснений.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Панорама |
649 947,00
UAH з ПДВ
|
636 747,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ |
653 400,00
UAH з ПДВ
|
640 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА" |
659 000,00
UAH з ПДВ
|
642 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАПКА ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВОВИЧ" |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
649 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Панорама #31830862 |
Відхилено |
636 747,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 21:32
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ #2926718291 |
Переможець |
640 200,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 21:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
09 листопада 2020 14:57
|
договір _ на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf | укладений |
09 листопада 2020 14:26
|
Актуальні тендери
-
799 400,00UAHМолоко та вершкимісто ЯмпільКомпанія:Відділ освіти, молоді та спорту Ямпільської міської радиДетальніше
-
410 016,00UAHПослуги з супроводу системи управління бази даних Замовника з управління базами даних фізичних осіб – споживачів з розподілу електроенергії Замовникамісто МиколаївКомпанія:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"Детальніше
-
926 400,00UAHДК 021:2015 Код 14211100-4 Пісок природний Пісок (3)ХарківКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ІМЕНІ В.О.МАЛИШЕВА"Детальніше
-
469 000,00UAHЕлектрична енергія, ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергіям. КиївКомпанія:Державна установа "Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної Академії медичних наук України"Детальніше
-
420 000,00UAHДК 021:2015 Код 09211000-1 Мастильні оливи та мастильні матеріали Олива I-20 (3)ХарківКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ІМЕНІ В.О.МАЛИШЕВА"Детальніше
-
1 125 000,00UAHФармацевтична продукція (Лікарські засоби різні)смт БілозеркаКомпанія:«Білозерська лікарня» Білозерської селищної ради Херсонського районуДетальніше