Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Термоковдри рятувальні
Очікувана вартість
2 050,00 UAH
UA-2020-09-16-010197-a e64fb8bbf782407ca4cf739cbc68588b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Прокопенко

+380676391456 zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження: 03048, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Строк поставки товару розраховується з дати укладення договору про закупівлю з переможцем торгів. Період поставки товару, зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Документації та становить "15 (п'ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання договору"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Термоковдри рятувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  03 листопада 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по даному Договору буде здійснюватися за рахунок коштів субвенції, наданої місцевим бюджетом Одеської міської ради. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунок по даному Договору здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем бюджетних коштів на свій поточний рахунок. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій