Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
752 354,00 UAH
UA-2020-09-16-010057-a 8f93211df51442559b5c6b5f6802c699
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Ткач

+380684235210 kryvcherada53@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРИВЧЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04395478
Місцезнаходження: 48741, Україна , Тернопільська обл., с. Кривче , вул. Центральна,10.
Контактна особа: Наталя Ткач
+380684235210
kryvcherada53@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 17:30
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:25
Очікувана вартість: 752 354,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 761,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт ЛАЗПСМ по вул.Центральна,20а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48741, Україна, Тернопільська область, Кривче, Центральна ,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Замовник може протягом 60 днів з дня підписання договору надати Підряднику для придбання будівельних матеріалів аванс в розмірі до 30% включно Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 17:35
Затвердженно прозоро.PDF
16 вересня 2020 17:35
робочий проект.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-010057-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД", Код ЄДРПОУ:41798134
Дата подання: 08 жовтня 2020 21:31
Вимога на дискваліфікацію
Вимога на дискваліфікацію ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД»
По протоколу № 3 від 05.10.2020 року
Учасником у складі пропозиції не надано інформації та документів, що вимагалися за пунктами 7,8,9,11,13,14-1,18,19,20,21,24 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1ч.13 ст14 Закону.
Довідка-роз’яснення
Стаття 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми вбачаємо, що замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників та прописав вимоги в Тендерній документації під конкретного учасника, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ".
Згідно робочого проекту наданого з тендерною документацією об’єкт відноситься до класу наслідків(відповідальності) СС1.
Тому виникає питання при виконанні даних робіт для чого в тендерній документації наведені слідуючі вимоги:
- Пункт 7. Ліцензія на провадження виду господарської діяльності учасника та субпідрядника (у разі його залучення), щодо виконання робіт, які відповідають предмету закупівлі, або довідка в довільній формі із зазначення посилання, на якому розміщена ліцензія, у разі якщо така ліцензія є у відкритому доступі в мережі інтернет – проведення робіт на об’єктах що відносяться до класу наслідків(відповідальності) СС1 ліцензування не передбачене.
- Пункт 8. Дозвіл учасника та/або субпідрядника (у разі його залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки: технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (до 750 кВ); монтаж, демонтаж, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: електричного устаткування електричних мереж напругою понад 1000 В (до 750 кВ); роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів; зварювальні роботи; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій – згідно робочого проєкту жодних робіт підвищеної небезпеки перерахованих даним пунктом не передбачено.
- Пункт 9. 1 працівник який має іноземну освіту за спеціальністю чи кваліфікацією у сфері пожежної безпеки – яким нормативним актом це передбачено?
- Пункт 13. Диплом про здобуття освіти за напрямком техногенного та екологічного нагляду працівника-еколога, що надається для підтвердження відповідної інформації, яка зазначена у довідці, що вимагається за пунктом 9 цього переліку – робочим проєктом та переліком виконуваних робіт жодних екологічних наслідків (збитків) не передбачено та не може бути нанесено.
- Пункт 14-1. Документ, який про проходження інженером-проектувальником атестації, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, що надається для підтвердження відповідної інформації, яка зазначена у довідці, що вимагається за пунктом 9 цього переліку – який об’єкт архітектури створюється???!!!
- Пункт 21. Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення виданий наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій або наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу такої ліцензії – жодних робіт протипожежного призначення кошторисною документацією не передбачено, у випадку проведення даних робіт нами залучається субпідрядна організація з відповідною ліцензією.
- Пункт 24. Довідка територіального органу ДПС про наявність відкритих в учасника рахунків в банківських установах – дану довідку органами ДПС не видається, перможець ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" даної довідки також не надав.

Також вважаю за потрібне наголосити, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ", яке визнано переможцем не надало слідуючі документи
- пункт 24 додатку 1,
- пункт 19 додатку 1 Довідка ДПС про відсутність заборгованості не дійсна(термін дії довідки до 19.09.2020 року, видана для пред’явлення не по даному тендеру).

Найважливіше: пункт 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який звучить слідуючим чином «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна - 100%», при визначенні переможця Вами порушений(проігнорований) повністю. Спираючись на другорядні, надумані та не передбачені жодним законодавством критерії Ви визнали переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" з ціною 751 730,90 гривень, який в процесі торгів не зробив жодного кроку на пониження ціни оскільки, на нашу думку, тендерні вимоги написані Вами «під нього» , що наводить на думку про змову між замовником та визнаним переможцем тендеру, проігнорувавши пропозицію ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД» з ціною 679 500,00 гривень.
Згідно Вашого рішення будуть нанесенні втрати бюджету в сумі 72230,90 гривень.

Пропонуємо визнати результати тендеру не дійсними та провести новий тендер прописавши в ньому нормальні(адекватні) вимоги до учасників.

З повагою ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2020 16:55
Замовник правомірно відхилив пропозицію ПП"ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД" та правомірно визначив переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ", про що описано у відповіді, яка додається
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

09 жовтня 2020 16:55
відповідь на вимогу 1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД" 733 968,00
UAH з ПДВ
679 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ 752 354,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" 751 730,90
UAH з ПДВ
751 730,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:20
Повноваження директор.pdf
29 вересня 2020 16:20
Паспорт Герега П.Т..pdf
29 вересня 2020 16:20
Договірна ціна Кривче.pdf
29 вересня 2020 16:20
Довідка ліцензія Кривче.pdf
29 вересня 2020 16:20
Довідка банк Кривче.pdf
29 вересня 2020 16:20
Витяг з ЄДРЮОФОП та ГО.pdf
29 вересня 2020 16:20
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 19:53
Електронний підпис

Публічні документи

29 вересня 2020 13:02
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:01
7._Довiдка_щодо_лiцензiї.pdf
29 вересня 2020 13:01
5._Вiдомостi_про_учасника.pdf
29 вересня 2020 13:01
25. Кошторисні документи.pdf
29 вересня 2020 13:01
24. Довідка по рахунках.pdf
29 вересня 2020 13:01
13. Диплом еколога.pdf
29 вересня 2020 13:01
11. Іноземний диплом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД"

ФОП СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД"
#41798134
Відхилено 679 500,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 13:59
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ
#2311805275
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"
#43388183
Переможець 751 730,90
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:57

Документи

05 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:56
протокол 3.PDF

Документи

05 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:01
протокол 4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"
#43388183
751 730,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
довідка про виконання будлюкс.PDF укладений
11 січня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 22:17
додаткова угода люксбудквартал.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 22:15
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 13:50
додаток3 люксбудквартал.PDF укладений
16 жовтня 2020 13:37
додаток2 люксбудквартал.PDF укладений
16 жовтня 2020 13:37
додаток1 люксбудквартал.PDF укладений
16 жовтня 2020 13:37
договір люксбудквартал.PDF укладений
16 жовтня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змешення обсягів закупівлі , зокрема з урахуваня фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 645 049,20
UAH (в тому числі ПДВ 107 508,20 UAH)