Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"ЗОШ І-ІІІ ступеня № 13 ММР ЗО, вул. Вишнева, 84 м. Мелітополь – капітальний ремонт спортивної зали"(коригування)
Очікувана вартість
1 043 373,60 UAH
UA-2020-09-16-009639-a cf0bd0ad3b304659820c497a907d8eeb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Обґрунтування щодо проведення переговорної процедури на закупівлю підрядних робіт по об’єкту : « ЗОШ І-ІІІ ступеня № 13 ММР ЗО, вул. Вишнева, 84 м. Мелітополь – капітальний ремонт спортивної зали» (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, у зв’язку з виникненням необхідності у проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті у сумі до 50% вартості основного договору.Основний договір про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту « ЗОШ І-ІІІ ступеня № 13 ММР ЗО, вул. Вишнева, 84 м. Мелітополь – капітальний ремонт спортивної зали» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ) № 17 КP/19 від 23.08.2019 року укладено з підрядною організацією ТОВ «Гарант-Строй 2007». Під час виконання будівельних робіт, сторонами договору підряду було визначено необхідність коригування проектних рішень для завершення проекту. Відповідно, з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу кошторисної документації експертний звіт від 25.08.2020 року № 0079-20Е ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ». Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 25.08.2020 року № 0079-20Е ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ», вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ТОВ «Гарант-Строй 2007», шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 17:23
Оскарження наміру укласти договір: 27 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об'єкту:"ЗОШ І-ІІІ ступеня № 13 ММР ЗО, вул. Вишнева, 84 м. Мелітополь – капітальний ремонт спортивної зали"(коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72302, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул. Вишнева,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після надання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 вересня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Гарант-Строй 2007"
#35596261
Переможець 1 043 373,60
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:23

Документи

16 вересня 2020 17:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Гарант-Строй 2007"
#35596261
1 043 373,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2020 17:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:58
Додаткова угода укладений
03 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 12:34
ду _1.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 12:27
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 12:37
Договір укладений
28 вересня 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 986 538,60
UAH (в тому числі ПДВ 164 423,10 UAH)