Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2020-09-16-008714-a 1436f0c8f0b340ab99ca9ca358de4390
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Вікторович Неклеса

+380569554255
+380674955120
dvpu_gosp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янське вище професійне училище
Код ЄДРПОУ: 02541496
Вебсайт: http://dvpu.dp.ua
Місцезнаходження: 51925, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам"янське, проспект Гімназичний, буд. 10
Контактна особа: Вадим Вікторович Неклеса
+380569554255,+380674955120
dvpu_gosp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51925, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, проспект Гімназичний, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (установки), після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару, видаткової накладної та/або акту-приймання-передачі товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:39
ОГОЛОШЕННЯ IНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС.docx
16 вересня 2020 16:09
ОГОЛОШЕННЯ IНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС.docx
21 вересня 2020 11:39
Перелік змін.jpg
16 вересня 2020 16:09
ДОДАТОК 3 ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ.docx
16 вересня 2020 16:09
ДОДАТОК 2 ДОСВIД РОБОТИ.docx
16 вересня 2020 16:09
ДОДАТОК 1 ТЕХНIЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА.DOCX
16 вересня 2020 16:09
ДОГОВIР IНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС ТА IНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКТ (УТОЧНЕНИЙ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримынаційні вимоги
Дата подання: 21 вересня 2020 21:01
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:41
Шановний Замовнику! Вимоги щодо технічних характеристик відповідають лише одному виробнику, а саме dixi education .Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію. Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна документація Кам'янського вищого професійного училища передбачає вимоги до предмету закупівлі відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" враховуючи бажане обладнання або його еквівалент.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 77 100,00
UAH з ПДВ
77 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:52
кваліфікаційна частина.pdf
29 вересня 2020 16:52
Порівняльна таблица.pdf
29 вересня 2020 16:52
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 77 100,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 10:24

Документи

01 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:22
Протокол УО 23-20.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
77 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:22
Протокол УО 23-20.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 09:37
дод угода 1 дог 149.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:23
Договір 149.pdf укладений
09 жовтня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизовано необхідність придбання зазначеного товару
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 850,00 UAH)