Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво будівлі океанаріуму з благоустроєм прилеглої території в зоні "Водяний світ" КО "Харківський зоопарк", за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
New construction of an oceanarium building with improvement of the adjacent territory in the zone "Water World" KO "Kharkiv Zoo", at the address: st. Sumska, 35, Kharkiv (CPV 45212000-6 - construction of leisure facilities, sports, cultural institutions, temporary accommodation facilities and restaurants, taking into account DSTU B D.1.1-1: 2013)
Очікувана вартість
488 012 184,00 UAH
UA-2020-09-16-008512-a bcebbd972d3d4a188ba03ec9f7ced38f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Борисівна Детюк

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Каріна Борисівна Детюк
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Borysenko Natalia Vladimirovna
+380503013602
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalna organizatsiia «Kharkivskyi zoologichnyi park»
National ID: 02220881
Contact point: Detiuk Karina Borysivna
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Additional contacts: Borysenko Natalia Vladimirovna
+380503013602
zakupivli@zoo.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:06
Очікувана вартість: 488 012 184,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 440 060,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 16 вересня 2020 16:00
Enquiries until: 18 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 488 012 184 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 440 061 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Мова (мови), якою (якими) потрібно готувати тендерні пропозиції: українська. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально у встановленому законодавством України порядку
Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): страхова гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Category: organization that meets the needs of the local community, the activity is not carried out on an industrial or commercial basis and the legal entity is a manager, recipient of budget funds
Language (languages) in which (which) you need to prepare tender proposals: Ukrainian
Tender proposals prepared by Non-Resident Participants of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian, the accuracy of the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine
Type of tender offer security: insurance guarantee
Terms of providing security for tender proposals: in accordance with p. 2, 3, 4 of section 3 of the tender documentation

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво будівлі океанаріуму з благоустроєм прилеглої території в зоні "Водяний світ" КО "Харківський зоопарк", за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

New construction of an oceanarium building with improvement of the adjacent territory in the zone "Water World" KO "Kharkiv Zoo", at the address: st. Sumska, 35, Kharkiv
CPV: 45212000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акта виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 18:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:09
Оголошення зі змінами від 20.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 16:39
Оголошення зі змінами від 16.10.2020.doc
16 вересня 2020 16:00
Оголошення.doc
20 жовтня 2020 18:09
Перелік змін від 20.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 16:39
Перелік змін від 16.10.2020.docx
08 жовтня 2020 09:54
Перелік змін від 08.10.2020.docx
20 жовтня 2020 18:09
Додаток 9 зі змінами від 20.10.2020.pdf
16 вересня 2020 16:01
Додаток 9 ТЗ.pdf
20 жовтня 2020 18:09
Стислий опис проекту.pdf
20 жовтня 2020 18:09
ТД зі змінами від 20.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 16:39
ТД зі змінами від 16.10.2020.pdf
08 жовтня 2020 09:54
ТД зі змінами від 08.10.2020.pdf
16 вересня 2020 16:01
ТД.pdf
16 вересня 2020 16:01
Додаток 10 Проект договору.pdf
16 вересня 2020 16:00
Tender notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кошторис
Дата подання: 24 вересня 2020 14:19
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:33
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та керуючись принципом публічних закупівель щодо максимальної економії та ефективності, просимо Вас надати кошторисну документацію (без зазначення проектних цін) у форматі *.imd (або у зручному для Вас програмному комплексі) або *.word для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні! senkovaom320@ukr.net
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
Положеннями ст 22 Закону України « Про публічні закупівлі» встановлено вимоги до тендерної документації, зокрема:
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Крім того, п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено перелік документів для визначення вартості будівництва при складання ціни пропозиції учасника, зокрема для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт що закуповуються замовником.
Водночас Законом України «Про публічні закупівлі» « 92 2- VIII від 25.12.2015 не встановлено вимоги до формату інформації про закупівлю, яку замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Відповідно підстави для викладення інформації про закупівлю в іншому форматі відсутні, адже формат викладення ТД не впливає на можливість підготувати тендерну пропозицію потенційним учасником торгів.
Дякуємо за те що Ви цікавитесь нашою закупівлею.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 листопада 2020
UA-2020-09-16-008512-abcebbd972d3d4a188ba03ec9f7ced38f
Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 14:52
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

«Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" підтвердити наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в тому числі у разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає: - згоду субпідрядника (-ів) на виконання робіт; - ліцензії (дозволи) на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику (-ам) на виконання, якщо такі роботи підлягають ліцензуванню, завірені підписами керівників або уповноважених осіб та скріплена печатками (у разі використання) субпідрядника (-ів) та учасника; - інформацію про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч. 1 ст. 17 Закону № 922 у довідці довільної форми, наданої кожним субпідрядником. Зазначені документи відповідно до вимог тендерної документації мають бути завантажені через електрону систему закупівель, відповідно до III Розділу тендерної документації, «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - форма «Пропозиція» (додаток №1 до тендерної документації); - довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (додаток №3 до тендерної документації); - довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (додаток №4 до тендерної документації); - довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (додаток №5 до тендерної документації); - довідка про субпідрядні організації з зазначенням повного найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання (додаток №6 до тендерної документації); - інформаційна довідка щодо застосування заходів із захисту – довкілля (додаток №7 до тендерної документації); - інформація в довільній формі за підписом посадової особи учасника та завірена печаткою (у разі використання учасником у своїй діяльності печатки) про відсутність або наявність підстав, ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону; - документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника (посадової особи або представника учасника процедури закупівлі) процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для учасників, які за своїм юридичним статусом є юридичними особами якщо підписувати документи тендерної пропозиції буде посадова особа або представник учасника процедури закупівлі, яка виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу), тобто є керівником учасника (працівник, який очолює суб’єкт господарювання та наділений необхідними повноваженнями для прийняття рішень), то учасник надає на таку уповноважену особу сканкопію оригіналу документу, який підтверджує його повноваження ( наказ на призначення керівника учасника на посаду або рішення власника (ів) чи протокол зборів (засідань тощо) засновників ( акціонерів або учасників) про призначення керівника учасника, президента, голови правління, і т.д. або виписку з рішення власників чи зборів (засідань, тощо) засновників (акціонерів або учасників) про призначення керівника учасника, президента, голови правління і т.п. або інше). Якщо підписувати документи тендерної пропозиції буде інша посадова особа або представник учасника процедури закупівлі (яка виступає від імені учасника але не згідно статуту( чи іншого уставного документу), то учасник надає сканкопію оригіналу довіреності або доручення разом з наданням сканкопії оригіналу документу, що підтверджує право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі довіреності або доручення. Під час розгляду документів поданих учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"- встановлено, що документи подано не в повному обсязі, зокрема з незрозуміло якими саме документами підтверджуються повноваження уповноваженої особи учасника яка має право підписувати та подавати Тендерну документацію, а також підписувати договір про закупівлю у разі визнання такого учасника переможцем

Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:33
1. Форма «Пропозиція».pdf
27 жовтня 2020 15:33
49. Транспортні схеми.pdf
27 жовтня 2020 15:33
48. Календарний графік.pdf
27 жовтня 2020 15:33
8. Договори оренди.pdf
27 жовтня 2020 15:33
41. Страхова гарантія.pdf
27 жовтня 2020 15:33
41-1 Страхова гарантія.p7s
27 жовтня 2020 15:33
26. Статут.pdf
27 жовтня 2020 15:33
21. Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 15:33
16. Довідки з банку.pdf
27 жовтня 2020 15:33
13. Лист-відгук.pdf
27 жовтня 2020 15:33
10. Штатний розпис.pdf

Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:44
Відгук Писарівка.pdf
27 жовтня 2020 16:44
5Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
4Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
3Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
2Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
1Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ЦПД.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ХСС Співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ХСС ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Транспортні схеми.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ТАРВОС співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ТАРВОС Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Статут завірений.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Рішення №2 завірений.pdf
27 жовтня 2020 16:44
КФ Співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
КФ Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Квитанція.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Календарний графік.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Договір оренди.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Довідка з банку.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ГЕКО Співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ГЕКО Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Виписка.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Баланс 1 півріччя 2020.pdf
27 жовтня 2020 16:44
7 Листи-згоди.pdf
27 жовтня 2020 16:44
6 Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 16:44
5 Довідки.pdf
27 жовтня 2020 16:44
2 Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 16:44
свідоцтво.rar
27 жовтня 2020 16:44
протокол.rar
27 жовтня 2020 16:44
Правила.rar
27 жовтня 2020 16:44
ліцензія.rar
27 жовтня 2020 16:44
Гарантія_825.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 481 056 218,40
UAH з ПДВ
475 356 218,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 482 574 108,00
UAH з ПДВ
477 474 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:33
1. Форма «Пропозиція».pdf
27 жовтня 2020 15:33
49. Транспортні схеми.pdf
27 жовтня 2020 15:33
48. Календарний графік.pdf
27 жовтня 2020 15:33
8. Договори оренди.pdf
27 жовтня 2020 15:33
41. Страхова гарантія.pdf
27 жовтня 2020 15:33
41-1 Страхова гарантія.p7s
27 жовтня 2020 15:33
26. Статут.pdf
27 жовтня 2020 15:33
21. Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 15:33
16. Довідки з банку.pdf
27 жовтня 2020 15:33
13. Лист-відгук.pdf
27 жовтня 2020 15:33
10. Штатний розпис.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:44
Відгук Писарівка.pdf
27 жовтня 2020 16:44
5Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
4Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
3Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
2Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
1Скан оригинал актов.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ЦПД.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ХСС Співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ХСС ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Транспортні схеми.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ТАРВОС співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ТАРВОС Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Статут завірений.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Рішення №2 завірений.pdf
27 жовтня 2020 16:44
КФ Співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
КФ Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Квитанція.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Календарний графік.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Договір оренди.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Довідка з банку.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ГЕКО Співпраця.pdf
27 жовтня 2020 16:44
ГЕКО Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Виписка.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Баланс 1 півріччя 2020.pdf
27 жовтня 2020 16:44
7 Листи-згоди.pdf
27 жовтня 2020 16:44
6 Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 16:44
5 Довідки.pdf
27 жовтня 2020 16:44
2 Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 16:44
свідоцтво.rar
27 жовтня 2020 16:44
протокол.rar
27 жовтня 2020 16:44
Правила.rar
27 жовтня 2020 16:44
ліцензія.rar
27 жовтня 2020 16:44
Гарантія_825.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
Переможець 475 356 218,40
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
475 356 218,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:20
ДУ№11 Океанаріум.PDF зміни до договору
14 грудня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 15:47
ДУ№10 Океанаріум.PDF зміни до договору
18 травня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 11:45
ДУ№9 Океанаріум.PDF зміни до договору
16 квітня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:56
ДУ№8 Океанаріум.PDF зміни до договору
17 березня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 12:38
ДУ№7 Океанаріум.PDF зміни до договору
10 березня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 10:17
ДС №7 (Океанариум).doc зміни до договору
09 березня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 17:07
ДУ№6 Океанаріум.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 16:37
ДУ№5 Океанаріум.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 13:01
ДУ№4 Океанаріум.PDF зміни до договору
02 лютого 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:36
ДУ№3 Океанаріум..PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:56
ДУ№2 Океанаріум.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:21
ДУ№1 Океанаріум.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:50
Договір Океанаріум.PDF укладений
27 листопада 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції п.3.1. Договору “3.1. Ціна цього Договору становить 472 642 810 грн. 80 коп. (чотириста сімдесят два мільйони шістсот сорок дві тисячі вісімсот десять грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ – 78 773 801 грн. 80 коп. (сімдесят вісім мільйонів сімсот сімдесят три тисячі вісімсот одну грн. 80 коп.). ” Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2020-2021 роки, Графік виконання робіт, Графік фінансування розділу -ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. Викласти у новій редакції розділ IV. Порядок здійснення оплати: «4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів. 4.2. Вартість прямих витрат при взаєморозрахунках за виконані Підрядником роботи визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405, на підставі нормативних витрат трудових та матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін і тарифів, які підтверджені платіжними документами. 4.2.1. Витрати на перевезення матеріальних ресурсів власним автомобільним транспортом визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 "Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405. 4.2.2. Вартість заготівельно-складських витрат визначається за відсотковими показниками, рекомендованими Мінрегіоном. 4.3. Решта витрат, які враховуються у вартості будівництва, визначається розрахунково. 4.3.1. Вартість загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405. 4.3.2. Вартість тимчасових будівель i споруд визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 "Настанова щодо визначення розміру коштів на титульні тимчасові будівлі та споруди і інші витрати у вартості будівництва", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405, на підставі кошторису у разі, якщо вони передбачені проектом організації будівництва. 4.4. Замовник приймає виконані роботи на підставі акта виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3), підписаного уповноваженими представниками сторін. Акт виконаних робіт передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25 числа звітного місяця. 4.5. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в міру надходження коштів. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. 4.6. Якщо роботи виконані Підрядником з недоробками і дефектами, що зафіксовано відповідним актом при прийомі виконаних робіт, Замовник може відстрочити оплату цих робіт. На протязі встановлених цим актом строків Підрядник повинен усунути виявлені порушення і після цього Замовник перераховує утримані суми. 4.7. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.» 4. Вилучити п.7.3.3. з роздулу VІІ. Відповідальність сторін. 5. Вилучити п.8.4 з роздулу VІІІ. Обставини непереборної сили. 6. Викласти в новій редакції п.10.2 розділу Х. Строк дії Договору: «10.2 Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.»
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції Розділ ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції п. 3.2. Договору «п.3.2. Фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень на 2020 рік, затвердженими рішенням 36 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 24.06.2020 року і складає 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 0 грн. 00 коп. Для виконання всіх обсягів робіт за Договором Замовник здійснює уточнення плану фінансування на поточний рік з урахуванням виконання дохідної частини бюджету міста.» Викласти у новій редакції Графік виконання робіт, Графік фінансування розділу -ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2022 роках виконати роботи з Нового будівництва будівлі океанаріума з благоустроєм прилеглої території в зоні "Водяний світ" КО "Харківський зоопарк", за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з Розпорядженням Харківського міського голови від 29.01.2021р. №25 складає 43 072 356 грн. 00 коп. (сорок три мільйони сімдесят дві тисячі триста п’ятдесят шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 7 178 726 грн. 00 коп. (сім мільйнів сто сімдесят вісім тисяч сімсот двадцять шість грн. 00 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2022 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». Викласти у новій редакції Договірною ціною на 2020-2022 рік, Договірною ціною на 2021 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. Викласти у новій редакції розділ ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду від 02.02.2021р. № 4 вважати такою, що втратила чинність. Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2022 роках виконати роботи з Нового будівництва будівлі океанаріума з благоустроєм прилеглої території в зоні "Водяний світ" КО "Харківський зоопарк", за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з Розпорядженням Харківського міського голови від 29.01.2021р. № 25 складає 43 072 356 грн. 00 коп. (сорок три мільйони сімдесят дві тисячі триста п’ятдесят шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 7 178 726 грн. 00 коп. (сім мільйнів сто сімдесят вісім тисяч сімсот двадцять шість грн. 00 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2022 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». Викласти у новій редакції Договірною ціною на 2020-2022 рік, Договірною ціною на 2021 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. Внести зміни до додаткової угоди від 28.12.2020р. № 3, викласти в новій редакції Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. Викласти у новій редакції розділ ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду від 02.02.2021р. № 4,5 вважати такою, що втратила чинність. Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2022 роках виконати роботи з Нового будівництва будівлі океанаріума з благоустроєм прилеглої території в зоні "Водяний світ" КО "Харківський зоопарк", за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з Розпорядженням Харківського міського голови від 29.01.2021р. № 25 складає 43 072 356 грн. 00 коп. (сорок три мільйони сімдесят дві тисячі триста п’ятдесят шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 7 178 726 грн. 00 коп. (сім мільйнів сто сімдесят вісім тисяч сімсот двадцять шість грн. 00 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2022 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». Викласти у новій редакції Договірною ціною на 2020-2022 рік, Договірною ціною на 2021 рік, Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. Внести зміни до додаткової угоди від 28.12.2020р. № 3, викласти в новій редакції Графік виконання робіт, Графік фінансування робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються. Викласти у новій редакції розділ ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сессії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 р. складає 146 479 368 грн. 00 коп. (сто сорок шість мільйонів чотириста сімдесят дев’ять тисяч триста шістдесят вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 24 413 228 грн. 00 коп. (двадцять чотири мільйона чотириста тринадцять тисяч двісті двадцять вісім грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сессії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 р. складає 146 479 368 грн. 00 коп. (сто сорок шість мільйонів чотириста сімдесят дев’ять тисяч триста шістдесят вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 24 413 228 грн. 00 коп. (двадцять чотири мільйона чотириста тринадцять тисяч двісті двадцять вісім грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду від 09.03.2021 року вважати такою, що втратила чинність Викласти у новій редакції п.3.2.1 розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сессії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 р. складає 146 479 368 грн. 00 коп. (сто сорок шість мільйонів чотириста сімдесят дев’ять тисяч триста шістдесят вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 24 413 228 грн. 00 коп. (двадцять чотири мільйона чотириста тринадцять тисяч двісті двадцять вісім грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2021 рік, Графік виконання робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції Договірну ціну на 2021 рік, Графік виконання робіт розділу –ХІІ. Додатки до Договору у новій редакції, додаються
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції п.3.2.1 розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сессії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 р. складає 145 288 155 грн. 60 коп. (сто сорок п’ять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч сто п’ятдесят п’ять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ – 24 214 692 грн. 60 коп. (двадцять чотири мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот дев’яносто дві грн. 60 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML