Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти: ноутбук, багатофункціональний пристрій, мультимедійний проектор та маркерна дошка
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-09-16-008221-a d13a847e54e84b5380d619724d03a9d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сердюк

+380666218606 21168@izyumrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146110
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, вул. Ентузіастів, 21-Б
Контактна особа: Тетяна Сердюк
+380666218606
21168@izyumrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:15
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комплекти: ноутбук, багатофункціональний пристрій, мультимедійний проектор та маркерна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм, вул. Ентузіастів 21б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 15:47
Проект договору 2020.doc
16 вересня 2020 15:47
титулка ТД.pdf
16 вересня 2020 15:47
Тендерна документація компютери 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2020 01:41
Дата відповіді: 21 вересня 2020 16:16
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Згідно з п.2 Додатку 1 Технічні вимоги " Вартість тендерної пропозиції має враховувати витрати на доставку, монтаж, введення в експлуатацію, навчання користуванням навчальним обладнанням", тому учасник повинен провести доставку, монтаж, налаштування та навчання користуванням доставленого обладнання. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-008221-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 21 вересня 2020 16:28
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати " 6. Копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, про підтвердження статусу партнера Microsoft;
7. Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ноутбуків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві; .". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 16:48
Шановний Учаснику.
На Вашу вимогу зазначаємо: дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднено для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua .
Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В останній час, все більшео випадків, коли багато державних замовників, включаючи органи державної влади, придбали комп’ютери і системні блоки разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Так як предметом закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим OEM програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 PRO, та для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, технічна вимога, це проінстальоване програмне забезпечення на виробництві за допомогою ОА 3.0 активації. Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації. для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосе комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробникам сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво та є партнером компанії Microsoft, з метою запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Учасник зауважив «що лише ОДИН виробник системних блоків в Україні » має таку технологію. Разом із вітчизняними виробниками комп’ютерів, системних блоків та ноутбуків що використовують зазначену технологію в своєму виробництві в Україні представлено багато продукції іноземних виробників серед яких ASUS, ACER, DELL, HP, LENOVO та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ 399 000,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА 399 867,00
UAH з ПДВ
399 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:19
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:18
public_doc.pdf
23 жовтня 2020 11:18
public_doc.p7s
23 жовтня 2020 11:18
Ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 11:48
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:48
установчи документи.pdf
07 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:29
тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:08
аналогичний договір.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 11:34
Технічна документація.zip
07 жовтня 2020 11:34
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 11:34
Лист згода.pdf
07 жовтня 2020 11:34
Довідка ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 11:34
Виписка ЄДР Дзюба О.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ

ФОП ДЗЮБА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ
#2971407894
Переможець 399 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ
#2971407894
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 08:31
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:02
дод.угода1.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 10:07
дог66.pdf укладений
04 листопада 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 000,00
UAH