Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт операційного та реанімаційного відділення будівлі № 13/6, військова частина №1065, військове містечко №13, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, №22 (шифр 2020-22)
Очікувана вартість
2 830 394,00 UAH
UA-2020-09-16-008119-a 472566d3351140c58be96fd5b1426f52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Артемчук

+380671059593 artem4uk.angel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Ангеліна Артемчук
+380671059593
artem4uk.angel@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:21
Очікувана вартість: 2 830 394,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 151,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону.
Сума забезпечення: 14000,00 (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень.
Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації.
Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника (Бенефіціара): Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), IBAN: UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Більш детально в частині 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт операційного та реанімаційного відділення будівлі № 13/6, військова частина №1065, військове містечко №13, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, №22 (шифр 2020-22)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, 22, приміщення операційного та реанімаційного відділення будівлі № 13/6, військова частина №1065
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи з капітального ремонту Об’єкту проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, сумісно с проміжним пакетом документів, а саме товарно-матеріальних накладних, проміжних актів прихованих робіт затверджених інженером технічного нагляду протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:21
ЗТД_вiд_22.09.2020.docx
22 вересня 2020 14:21
таблиця_змiн_вiд_22.09.2020_року.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_4.doc
16 вересня 2020 15:41
Оголошення_про_вiдкритi_торги.docx
16 вересня 2020 15:41
Додаток_1.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_3.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_2.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_5.docx
22 вересня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:21
ЗТД_вiд_22.09.2020.docx
16 вересня 2020 15:41
ТД_Капiтал_ний_ремонт_вiддiлення_№_13.docx
22 вересня 2020 14:21
таблиця_змiн_вiд_22.09.2020_року.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_4.doc
16 вересня 2020 15:41
Оголошення_про_вiдкритi_торги.docx
16 вересня 2020 15:41
Додаток_1.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_3.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_2.doc
16 вересня 2020 15:41
Додаток_5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Ізоляція-К" 2 820 412,74
UAH з ПДВ
2 820 412,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Гелінгер" 2 830 394,00
UAH з ПДВ
2 830 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:54
Реєстр документів.pdf
01 жовтня 2020 16:52
Лист відгук.pdf
01 жовтня 2020 16:52
Кошторис.pdf
01 жовтня 2020 16:52
Технічна документація.pdf
01 жовтня 2020 16:52
Фінансова звітність.pdf
01 жовтня 2020 16:52
Банк.rar
01 жовтня 2020 16:52
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 16:52
Акт огляду.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:44
Довідка МВС.pdf
12 жовтня 2020 14:43
Довідка 3.zip
12 жовтня 2020 14:43
Довідка 2.zip
12 жовтня 2020 14:43
Довідка 1.zip
12 жовтня 2020 14:43
public_doc.pdf
12 жовтня 2020 14:43
public_doc.p7s
12 жовтня 2020 14:42
InformDovidka.pdf
12 жовтня 2020 14:42
Документи переможця.pdf
06 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:32
Довіреність бухгалтер.pdf
02 жовтня 2020 23:23
Електронний підпис
02 жовтня 2020 23:15
1 Реєстр.pdf
02 жовтня 2020 22:49
1 Реєстр.pdf
02 жовтня 2020 21:33
11 Кошторис Дог ціна.pdf
02 жовтня 2020 21:32
10 Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 21:32
9 Інші док-ти.pdf
02 жовтня 2020 21:28
63409610116182.pdf
02 жовтня 2020 21:28
6340961268312X.pdf
02 жовтня 2020 21:28
Licenziya_PrivatBank.pdf
02 жовтня 2020 21:28
Dovirenist_Kovalenko.pdf
02 жовтня 2020 21:28
Підписаний_gar3742.pdf
02 жовтня 2020 21:28
Підписаний_dog3742.pdf
02 жовтня 2020 21:20
34.imd
02 жовтня 2020 12:44
6 Досвід виконання.pdf
02 жовтня 2020 12:43
5 Працівники.pdf
02 жовтня 2020 12:42
4 Обладнання.pdf
02 жовтня 2020 12:42
3 Статут Повноваження.pdf
02 жовтня 2020 12:33
2 Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 12:33
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Ізоляція-К"

ТОВ "ГЕЛІНГЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Ізоляція-К"
#22044280
Відхилено 2 820 412,74
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:23
Товариство з обмеженою відповідальністю " Гелінгер"
#41077504
Переможець 2 830 394,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 12:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 12:26

Вимога про усунення невідповідностей

Голова тендерного комітету повідомив, що відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Ізоляція-К" (22044280). Голова тендерного комітету зауважив, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Рішенням тендерного комітету № 63 від 06.10.2020 року пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю фірма "Ізоляція-К" (22044280) було відхилено на підставі »)» на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства), абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції) та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Секретар тендерного комітету вказало, що наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Гелінгер" (41077504) Голова тендерного комітету запропонувала розглянути пропозицію - Товариство з обмеженою відповідальністю "Гелінгер" (41077504). Тендерним комітетом проведено розгляд пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Гелінгер" (41077504) щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт операційного та реанімаційного відділення будівлі № 13/6, військова частина №1065, військове містечко №13, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, №22 (шифр 2020-22)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)». Голова тендерного комітету зауважив, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Голова тендерного комітету повідомив, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Гелінгер" (41077504) в процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт операційного та реанімаційного відділення будівлі № 13/6, військова частина №1065, військове містечко №13, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, №22 (шифр 2020-22)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3.1.5. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); Б) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності. – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність, а також надається копія паспорту повіреної особи ( всі сторінки). Згідно пункту 3.5.4 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи та головного бухгалтера ( у разі наявності у штаті) та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист № 84/20 від 28 вересня 2020 року (сторінка 4 файл «4 Обладнання»), який підписано, головним бухгалтером товариства Федоренко Наталія Вікторівна. В складі пропозиції Учасника надано наказ на призначення головного бухгалтера Федоренко Наталії Вікторівни та копію паспорта зазначеної посадової особи, проте відповідно до умов тендерної документації для осіб, які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності вимагалось надання довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного. Тобто в тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Гелінгер" (41077504) наявний документ, що підписаний головним бухгалтером Федоренко Наталією Вікторівною, проте в складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують повноваження вказаної особи на підпис, а саме довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного. Голова тендерного комітету запропонував направити Товариство з обмеженою відповідальністю "Гелінгер" (41077504) повідомлення з вимогою про усунення невідповіності в інформації та документах що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Гелінгер" (41077504) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • Надати документи, що уповноважують Федоренко Наталію Вікторівну щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі, а саме довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Гелінгер"
#41077504
2 830 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:01
Договір 566.pdf укладений
20 жовтня 2020 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 830 394,00
UAH