Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту вул. Ахсарова, 3, 5, 7 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
73 807,20 UAH
UA-2020-09-16-007479-a d33f37f8349f459985890b26dcb5d364
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Толстих

+380577252080 tolstyh_o@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Ольга Толстих
+380577252080
tolstyh_o@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:46
Очікувана вартість: 73 807,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту вул. Ахсарова, 3, 5, 7 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Ахсарова, 3, 5, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 53 000,00
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 63 912,00
UAH з ПДВ
63 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 09:15
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:08
уповноважена особа.pdf
23 вересня 2020 09:08
Сертифікат Нашивочнік.pdf
23 вересня 2020 09:08
СВІДОЦТВО Нашивочніков.pdf
23 вересня 2020 09:08
Розпорядження.PDF
23 вересня 2020 09:08
Положення.PDF
23 вересня 2020 09:08
Наказ Управлння №12.pdf
23 вересня 2020 09:08
загальна форма.pdf
23 вересня 2020 09:08
довыдка эдрпоу.pdf
23 вересня 2020 09:08
довідка гарантія.pdf
23 вересня 2020 09:08
гарантійний лист.pdf
23 вересня 2020 09:08
Виписка.PDF
23 вересня 2020 09:08
аналогічний договор.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:32
Статут завірено.pdf
30 вересня 2020 09:32
Статут.PDF
30 вересня 2020 09:32
Паспорт Директора.pdf
30 вересня 2020 09:31
Статут Опис.pdf
30 вересня 2020 09:31
Статут опис завірено.pdf
30 вересня 2020 09:31
Протокол № 28-09.pdf
30 вересня 2020 09:31
Наказ Богданов.pdf
30 вересня 2020 09:31
Наказ Волков.pdf
30 вересня 2020 09:31
Наказ Хоменко.pdf
30 вересня 2020 09:31
Наказ 2к на директора.pdf
30 вересня 2020 09:31
ІПН Директора.pdf
30 вересня 2020 09:31
Відомості з ЄДРПОУ 21.08.pdf
30 вересня 2020 09:31
Договірна ціна.pdf
30 вересня 2020 09:31
Виписка з ЄДР завірено.pdf
30 вересня 2020 09:31
Виписка з ЄДР.PDF
30 вересня 2020 09:31
Витяг з ЄДР від 02.09.pdf
30 вересня 2020 09:31
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 53 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 14:19
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 13:24
Додаткова угода №4 до договору 872.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 11:10
Додаткова угода№3 до договору 872.PDF зміни до договору
02 грудня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:41
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:27
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 15:26
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 10:10
Договір № 872.pdf укладений
20 жовтня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 872
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору 872
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 872
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору 872
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 872
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 872
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 872
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 382,43
UAH