Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Матерієнко від будинку №44 до кінцевої зупинки маршрутного автобуса в с. Мосьпанове Чугуївського району Харківської області
Очікувана вартість
1 913 310,00 UAH
UA-2020-09-16-007059-a 8bdd01bf297942659f96f2ad0c8d65b8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Шаульський

+380574673241 mospanovos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мосьпанівська сільська рада Чугуївського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04396880
Місцезнаходження: 63550, Україна , Харківська обл., Чугуївський р-н, с. Мосьпанове, вул. Шкільна, буд.35
Контактна особа: Іван Шаульський
+380574673241
mospanovos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 14:31
Очікувана вартість: 1 913 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 133,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Матерієнко від будинку №44 до кінцевої зупинки маршрутного автобуса в с. Мосьпанове Чугуївського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63550, Україна, Харківська область, Мосьпанове, Матерієнко
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 14:52
Проект договору.rtf
16 вересня 2020 14:52
ТД .rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-007059-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД", Код ЄДРПОУ:42786507
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:32
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" вимагає від Замовника торгів об’єктивно та неупереджено повторно провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ "Данко" та дискваліфікувати.
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" вимагає від Замовника торгів – Мосьпанівської сільської ради Чугуївського району Харківської області об’єктивно та у відповідності до Закону провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ "Данко", оскільки вона має ряд грубих порушень вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2020 17:19
Вимогу задоволено, протокол розгляду додається.

Документи подані скаржником

12 жовтня 2020 14:32
Вимога.pdf

Документи

21 жовтня 2020 17:19
протокол.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-16-007059-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:17
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 00:32
рішення від 03.11.2020 № 20392 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 00:32
рішення від 12.11.2020 № 21068.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись законом України «Про публічні закупівлі», на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія)№21068-р/пк-пз від 12.11.2020 по скарзі товариства з обмеженою відповідальністю "Данко" від 30 жовтня 2020 UA-2020-09-16-007059-a.c2 ВИРІШИВ 1. Скасувати рішення від 21 жовтня 2020р. про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Данко" за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт вулиці Матерієнко від будинку №44 до кінцевої зупинки маршрутного автобуса в с. Мосьпанове Чугуївського району Харківської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-16-007059-a
Дата виконання рішення замовником: 20 листопада 2020 13:37

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 17:41
Скарга

Документи подані замовником

05 листопада 2020 15:28
Пояснення на скаргу .docx
05 листопада 2020 15:28
IMG_0005.pdf
20 листопада 2020 13:37
протокол 20.11.2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000038 ● 9c4bcddf6c8547b29da6fb4ba3cc5543
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 19:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.10.2020 № 217
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Витяг з додатоку
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.10.2020 № 217

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2020-09-16-007059-a 16.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись пп.2 п.1 ст.32 закону України «Про публічні закупівлі» відмінити процедуру закупівлю за предметом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Матерієнко від будинку №44 до кінцевої зупинки маршрутного автобуса в с. Мосьпанове Чугуївського району Харківської області), розміщене за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-16-007059-a у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель а саме вимог ч 5, ст. 23 Закону, аб. 2 п. 1 ч.1 ст. 31 Закону.

2020-12-02 16:50:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 1 463 999,53
UAH з ПДВ
1 463 999,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" 1 659 241,20
UAH з ПДВ
1 659 241,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" 1 774 242,00
UAH з ПДВ
1 774 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
26 листопада 2020 12:19
документи переможця 2
16 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:55
документи переможця
01 жовтня 2020 23:07
Електронний підпис
01 жовтня 2020 23:06
Кваліфікація.rar

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:19
тех завдання.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
тех завдання.pdf
01 жовтня 2020 16:19
розрахунок.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
розрахунок.pdf
01 жовтня 2020 16:19
реєстр документів.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
реєстр документів.pdf
01 жовтня 2020 16:19
пропозиція.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 16:19
проект договору.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
проект договору.pdf
01 жовтня 2020 16:19
Персон. даних Петров.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
Персон. даних Петров.pdf
01 жовтня 2020 16:19
лист-відгук.PDF.p7s
01 жовтня 2020 16:19
лист-відгук.PDF
01 жовтня 2020 16:19
лист підтвердження.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
лист підтвердження.pdf
01 жовтня 2020 16:19
лист Паркінг+.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
лист Паркінг+.pdf
01 жовтня 2020 16:19
кошторис.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
кошторис.pdf
01 жовтня 2020 16:19
Копія статуту, опис.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
Копія статуту, опис.pdf
01 жовтня 2020 16:19
Копія Паспорту,код.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
Копія Паспорту,код.pdf
01 жовтня 2020 16:19
Копія витягу.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
Копія витягу.pdf
01 жовтня 2020 16:19
Копія витягу ПДВ.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
Копія витягу ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 16:19
контракт з директором.pdf
01 жовтня 2020 16:19
захист довкілля.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
захист довкілля.pdf
01 жовтня 2020 16:19
захист довкілля 1.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
захист довкілля 1.pdf
01 жовтня 2020 16:19
Дозвіл засновника.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
Дозвіл засновника.pdf
01 жовтня 2020 16:19
довідка фін звітність.pdf
01 жовтня 2020 16:19
довідка ст. 17.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
довідка ст. 17.pdf
01 жовтня 2020 16:19
довідка про ліцензії.pdf
01 жовтня 2020 16:19
довідка код статуту.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
довідка код статуту.pdf
01 жовтня 2020 16:19
графік робіт.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
графік робіт.pdf
01 жовтня 2020 16:19
відсутність обтяжень.pdf
01 жовтня 2020 16:19
виписка з протоколу.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
виписка з протоколу.pdf
01 жовтня 2020 16:19
без субпідрядника.pdf.p7s
01 жовтня 2020 16:19
без субпідрядника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД"

ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 1 463 999,53
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:15
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 1 463 999,53
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:17
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД"
#42786507
Рішення скасоване 1 659 241,20
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 14:34
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"
#41718792
Рішення скасоване 1 774 242,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 11:29
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 1 463 999,53
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:46
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 1 463 999,53
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:56
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД"
#42786507
Відхилено 1 659 241,20
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:08
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"
#41718792
Відхилено 1 774 242,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:16

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. І 1.) перелік виявлених невідповідностей документація учасника не містить вичерпаний перелік документів щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій інформація про які зазначена в довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій за встановленої формою 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю, п. 1 додатку 1, додаток 6 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати: вичерпний перелік документів щодо підтвердження права власності на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеною у Додатку 6 до тендерної документації) копiї свiдоцтв про ресстрацiю будiвельних машин. механiзмiв транспортних засобiв, та або копii iнших документiв, що згiдно чинного законодавства Украiни посвiдчують право власностi. оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспотних засобів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт ІІ 1) перелік виявлених невідповідностей документація учасника не містить документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію учасник має надати фінансову звітність, а саме: Баланс (Звіт про фінансовий стан), Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіт про власний капітал за останній звітній період. Якщо, складання зазначених форм фінансової звітності не передбачено стандартами та вимогам законодавства учасник подає довідку довільної форми з обгрутуванням підстав шляхом посилання на конкретні законодавчі норми. III 1) перелік виявлених невідповідностей на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, не надав копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю, п. 3 додатку 1. тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, має надати копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) IV 1) перелік виявлених невідповідностей Учасник ТОВ «Данко» не врахував положення закону України «Про товариства з обмеженною відповідальністю додатково надати документи у відповідності з вимогами вищезазначеного Закону 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей надати документи у відповідності з вимогами закону України «Про товариства з обмеженною відповідальністю та додатковою відповідальністю» довiренiсть або доручення або iнший документ, що підтверджує повноваження посадовоi (посадових) особи (осiб) учасника на пiдписання документiв пропозицii та / або договору , документ про створення об'єднання учасникiв

Документи

21 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:00
протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. І 1.) перелік виявлених невідповідностей Довідка про виконання аналогічного договору містить інформацію про договір від 19 червня 2019 року проте на підтвердження надано договір від 03 червня 2019 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Пункт 3додатку1 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Привести у відповідність інформацію в довідці про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2017-2020 роках інформації та документам наданих на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, копії такого договору. ІІ 1) перелік виявлених невідповідностей Відповідно до вимог тендерної документації п.3 додатку 1 тендерної документації аналогічним вважається договір – подібний за видами та характером робіт визначених технічним завданням на закупівлю. Відповідно до п.1 додатку 3 тендерної документації технічного завдання учасник має виконати роботи з знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезування 2100мм та глибиною фрезерування 50мм. Разом з тим в даних учасником документах на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме в копії договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) не мститься інформація про виконання робіт з знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - учасник не підтвердив виконання даних видів робіт 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 3 додатку 1 тендерної документації, п.1 додатку 3 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати участник для усунення виявлених невідповідностей надати копію аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). Врахувати, що аналогічним вважається договір – подібний за видами та характером робіт визначених технічним завданням на закупівлю III 1) перелік виявлених невідповідностей Відповідно до п.3 додатку 1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, надає в. т. ч і оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про дотримання якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором). Разом з тим в наданому учасником відгуку відсутня інформація щодо номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 3 додатку1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати відгук від замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про дотримання якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором). IV 1) перелік виявлених невідповідностей Учасник зазначив в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю інформацію про коток дорожній HAMMHD 75V Залучене по договору про надання послуг механізмів № 10 /09 – 1 від 10.09.2020 ПП «Контур» Разом з тим свідоцтві про реєстрацію машини серії ЕЕ № 149063 визначено власник ПП «Укравтоленд» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 3 додатку1 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Привести у відповідність інформацію зазначену в довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю та у документах, що надаються на підтвердження зазначеної інформації: копії свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби та завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6 транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти.

Документи

29 жовтня 2020 15:36
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:34
IMG_0002.pdf
26 жовтня 2020 14:06
протокол.pdf

Документи

Документи

02 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:48
протокол 02.12.2020.pdf

Документи

02 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:03
протокол 29.10.2020.docx

Документи

02 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:10
протокол 02.12.2020.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2020 17:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі