Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по заміні димової труби котельні по вул.Дашковича,62 в м.Черкаси (в складі робіт: «реконструкція (технічне переоснащення) котельні по вул.Дашковича,62 в м.Черкаси з заміною котла ТВГ-8М №5 на жаротрубний котел потужністю 10 МВт»)
(ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 900 000,00 UAH
UA-2020-09-16-006719-a ● 638e36b56a474d77aba8cbc00095d5c8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02082522 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62 |
Контактна особа: |
Наталія Іванівна Оськіна +380472563423,+380674703596 oskinan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 4 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.О.Дашковича,62.
Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об’єктом будівництва. Назва згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Розгорнути
Згорнути
Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об’єктом будівництва. Назва згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по заміні димової труби котельні по вул.Дашковича,62 в м.Черкаси (в складі робіт: «реконструкція (технічне переоснащення) котельні по вул.Дашковича,62 в м.Черкаси з заміною котла ТВГ-8М №5 на жаротрубний котел потужністю 10 МВт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. О. Дашковича, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконанні роботи проводиться на підставі первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), що підписані обома Сторонами, та на підставі рахунку, що надається Підрядником протягом 180 (ста восьмидесяти) календарних днів з дня підписання «Акту приймання виконаних будівельних робіт» в розмірі 80% від загальної вартості виконаних робіт. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок – 20 % від вартості робіт, що дорівнює сумі ПДВ сплачується Замовником Підряднику протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації Постачальником податкової накладної відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕНТУМ УКРАЇНА" |
4 490 436,64
UAH з ПДВ
|
4 490 436,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ" |
4 887 702,00
UAH з ПДВ
|
4 887 702,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРДОНІТ" |
4 889 525,00
UAH з ПДВ
|
4 889 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕНТУМ УКРАЇНА" #36437713 |
Очікує рішення |
4 490 436,64
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 16:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 16:09 |
Кінець періоду оскарження: | 14 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 14 листопада 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути |
Документи:
03 листопада 2020 16:09
|
Електронний підпис |
03 листопада 2020 16:08
|
Протокол технічної ради.pdf |
03 листопада 2020 16:08
|
Протокол 609.pdf |