Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля, код ДК 021:2015: 03212100-1
Очікувана вартість
115 650,00 UAH
UA-2020-09-16-005454-a a744a7c5bfc246d8bac3f68af93cd025
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриненко Наталія Георгіївна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Гриненко Наталія Георгіївна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 15:04
Очікувана вартість: 115 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 578,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3460 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які надані учасником у складі пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), мовою іншою, ніж українська мова або російська мова, повинні мати автентичний переклад на українську мову, крім документів, викладених на російській мові. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Вид забезпечення тендерних пропозиції - страхова гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кг.
картопля, код ДК 021:2015: 03212100-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:37
02_Перелік змін до тендерної документації_09_16.doc
16 вересня 2020 16:01
Додаток_3_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_картопля_нова редакція від 16.09.doc
16 вересня 2020 16:01
Додаток_2_ТЕХНIЧНI_ВИМОГИ_картопля_нова редакція від 16.09.doc
16 вересня 2020 16:01
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_ВИМОГИ_картопля_нова редакція від 16.09.doc
16 вересня 2020 16:01
ТД_03210000_6_картопля_нова редакція від 16.09.docx
16 вересня 2020 16:01
01_Огол. про_проведення_картопля_із змінами 09.16.doc
16 вересня 2020 13:32
01_Огол. про_проведення_картопля.doc
16 вересня 2020 13:32
Додаток_3_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_картопля.doc
16 вересня 2020 13:32
Додаток_2_ТЕХНIЧНI_ВИМОГИ_картопля.doc
16 вересня 2020 13:32
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_ВИМОГИ_картопля.doc
16 вересня 2020 13:32
ТД_03210000_6_картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання, щодо поставки
Дата подання: 17 вересня 2020 17:52
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:05
Добрый день. Подскажите, какой график и количество поставок. Заранее благодарен.
Відповідь: Доброго дня! Умови постачання товару передбачені пунктами 5-7 Додатку 2 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА 86 850,00
UAH з ПДВ
86 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Показій Леонід Леонідович 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:49
Шевченко О.С. (МВС).pdf
05 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:54
ФОП Шевченко О.С.-2.pdf
05 жовтня 2020 12:54
ФОП Шевченко О.С.-1.pdf
05 жовтня 2020 12:54
ФОП Шевченко О.С.-3.pdf
05 жовтня 2020 12:54
Страховая гарантия.rar

Публічні документи

29 вересня 2020 20:55
Пропозиція ПЛЛ ТОВРИ.pdf
29 вересня 2020 20:55
175_Показій Л. Л..pdf
29 вересня 2020 20:55
Фінризики_Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 20:55
Свідоцтво_ФінУстанови.pdf
29 вересня 2020 20:55
175_Показій Л. Л..pdf.(1).P7S
29 вересня 2020 20:55
175_Показій Л. Л..pdf.(2).P7S

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШЕВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА

ФОП Показій Леонід Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШЕВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА
#3093009680
Переможець 86 850,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА
#3093009680
86 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 17:56
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 16:52
11_Д.у.3 (1).pdf зміни до договору
12 січня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:16
10_Д.у.2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:49
09_Д.у.1 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:44
Договір_Картопля.pdf укладений
20 жовтня 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з потребою Замовника на підставі пп.1 п. 11.5 та п. 11.3 Договору зменшити суму договору на 28 361,35 грн. (Двадцять вісім тисяч триста шістдесят одна гривня 35 копійок. 2. Внести зміни в п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 58 488,65 грн. (П’ятдесят вісім тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 65 копійок), ПДВ не передбачений.». 3. Внести зміни в Додаток № 1 – Специфікація, та викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін. 58 488,65 грн., ПДВ не передбачений. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 6061 кг.
Номер договору про закупівлю: 31/10-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році. 2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей договір вступає в силу з дати підписання і діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору.» 13. Номер додаткової угоди. 2 14. Сума договору після внесення змін. 58 488,65 грн., ПДВ не передбачений. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 6061 кг.
Номер договору про закупівлю: 31/10-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору збільшити суму договору на 11 695,80 грн. (Одинадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 80 копійок). 2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 70 184,45 грн. (Сімдесят тисяч сто вісімдесят чотири гривні 45 копійок), ПДВ не передбачений, у т.ч. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році – 11 695,80 грн. (Одинадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 80 копійок)», ПДВ не передбачений». 3. В Додатку № 1- Специфікація збільшити кількість товару. Сума договору після внесення змін. 70 184,45 грн., ПДВ не передбачений. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 7273 кг.
Номер договору про закупівлю: 31/10-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 70 184,45
UAH