Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення проектної документації по об'єкту:"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя(через м.Кременчук)-Маріуполь на ділянках км 299+546-км 302+000,км 308+000-км 312+000,км 313+000- км 325+000,Дніпропетровська область"(71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
10 093 824,00 UAH
UA-2020-09-16-005074-b ● b0412f724f79487abb811493f3024792
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 10 093 824,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 469,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розроблення проектної документації по об'єкту:"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя(через м.Кременчук)-Маріуполь на ділянках км 299+546-км 302+000,км 308+000-км 312+000,км 313+000- км 325+000,Дніпропетровська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя(через м.Кременчук)-Маріуполь на ділянках км 299+546-км 302+000,км 308+000-км 312+000,км 313+000- км 325+000, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт, затверджених актом, шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 09:53 |
Перелік змін від 23.09.2020.doc | |
23 вересня 2020 09:52 |
ТД Н-08 299+546 - 325+000 – зі змінами від 23.09.2020.docx | |
16 вересня 2020 19:08 |
Проект договору ПКД кр км 299-325.docx | |
16 вересня 2020 19:08 |
ТД Н-08 299+546 - 325+000.docx |
23 вересня 2020 09:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2020 09:53 |
Перелік змін від 23.09.2020.doc
|
|||
23 вересня 2020 09:52 |
ТД Н-08 299+546 - 325+000 – зі змінами від 23.09.2020.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:08 |
Проект договору ПКД кр км 299-325.docx
|
|||
16 вересня 2020 19:08 |
ТД Н-08 299+546 - 325+000.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-16-005074-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33311239
Дата подання: 18 вересня 2020 13:33
Наявність сертифікату інженера-проектувальника - інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва
Сертифікат інженера-проектувальника у частині технології будівельного виробництва дозволяє проектувати розділи, які повязані із технологією організації будівництва, згідно законодавства і
ДБН А. 3.1.-5:2016.
Згідно п.4.1 ДБН А. 3.1.-5:2016 організація будівельного виробництва при проектуванні і реалізації проектних рішень передбачає дотримання і забезпечення наступних вимог під час проектування і будівництва:
- механічного опору та стійкості
- пожежної безпеки
-ОВНС
-захист від шуму та вібрації.
Згідно ТД на вищевказані розділи необхідна наявність інженерів-проектувальників по даних розділах.
Сертифікат інженера-проектувальника у частині технології будівельного виробництва практично дублює вимоги до сертифікатів згідно п.4.1 ДБН А. 3.1.-5:2016.
Просимо при можливості внести зміни до ТД, щодо обовязкової наявності кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника - інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
Розгорнути
Згорнути
ДБН А. 3.1.-5:2016.
Згідно п.4.1 ДБН А. 3.1.-5:2016 організація будівельного виробництва при проектуванні і реалізації проектних рішень передбачає дотримання і забезпечення наступних вимог під час проектування і будівництва:
- механічного опору та стійкості
- пожежної безпеки
-ОВНС
-захист від шуму та вібрації.
Згідно ТД на вищевказані розділи необхідна наявність інженерів-проектувальників по даних розділах.
Сертифікат інженера-проектувальника у частині технології будівельного виробництва практично дублює вимоги до сертифікатів згідно п.4.1 ДБН А. 3.1.-5:2016.
Просимо при можливості внести зміни до ТД, щодо обовязкової наявності кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника - інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 14:32
Шановний учасник!Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2020-09-16-005074-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39498873
Дата подання: 20 жовтня 2020 12:26
незаконна дискваліфікація учасника
Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 09.10.2020 року №5 ТОВ «Добробут-Проект» не згідний з прийнятим рішенням, про Нашу дискваліфікацію. За результатами проведеного аукціону Наше товариство запропонувало найнижчу ціну по даній Закупівлі. 05.10.2020р. була висунута вимога про усунення порушення: до 06.10.20, 15:45. Нашим товариством було усунено зауваження, завантажено в систему prozorro та надано обґрунтування щодо даної вимоги 06.10.2020року.
09.10.2020 року було прийнято рішення САД у Дніпропетровській області щодо відхилення Нашої Тендерної пропозиції по причині: відсутності в відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, даних. Дане зауваження є взагалі надуманим та не містить законних підстав, так як всі дані містяться на веб-порталі Міністерства юстиції. Нами в складі Тендерної пропозиції було подано копію діючого статуту. Звертаємо Вашу увагу на критерії оцінки даної Закупівлі згідно пункту 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ)». Виникає питання: «Чому Нас як учасників з найнижчою вартістю відхиляють та визнають переможцем Учасника з більшою ціною?»
Отже, до Нас як Учасника Закупівлі при взяте відношення та не бажання співпрацювати з товариством, яке запропонувало прийнятну ціну. Виходячи з даного рішення про дискваліфікацію, можна робити висновки про свідоме завищення вартості робіт, так як було обрано переможцем Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” в якого вища вартість виконання даних робіт/послуг. Просимо тендерний комітет скасувати незаконне рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Добробут-Проект» та визнати нас переможцями даної Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
09.10.2020 року було прийнято рішення САД у Дніпропетровській області щодо відхилення Нашої Тендерної пропозиції по причині: відсутності в відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, даних. Дане зауваження є взагалі надуманим та не містить законних підстав, так як всі дані містяться на веб-порталі Міністерства юстиції. Нами в складі Тендерної пропозиції було подано копію діючого статуту. Звертаємо Вашу увагу на критерії оцінки даної Закупівлі згідно пункту 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ)». Виникає питання: «Чому Нас як учасників з найнижчою вартістю відхиляють та визнають переможцем Учасника з більшою ціною?»
Отже, до Нас як Учасника Закупівлі при взяте відношення та не бажання співпрацювати з товариством, яке запропонувало прийнятну ціну. Виходячи з даного рішення про дискваліфікацію, можна робити висновки про свідоме завищення вартості робіт, так як було обрано переможцем Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” в якого вища вартість виконання даних робіт/послуг. Просимо тендерний комітет скасувати незаконне рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Добробут-Проект» та визнати нас переможцями даної Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 10:44
Учасник ,Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" згідно вимог тендерної документації (додаток 5) долучив статут на якому не міститься відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації ,але долучена довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг,за якими можно отримати доступ до чинних документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції.
Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області при перевірці на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch отриман результат надання адміністративної послуги за зазначеним учасником коду: «По даному коду доступу документи відсутні».Тому тендерна пропозиція учасника була правомірно відхилена згідно ч.1 пп.2 ст. 31 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.,далі-Закон України «Про публічні закупівлі»
Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області при перевірці на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch отриман результат надання адміністративної послуги за зазначеним учасником коду: «По даному коду доступу документи відсутні».Тому тендерна пропозиція учасника була правомірно відхилена згідно ч.1 пп.2 ст. 31 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.,далі-Закон України «Про публічні закупівлі»
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-10-13-000005 • 77f25665d54249d3bc1b3b3d47583ab1
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-10-13
•
12:03
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
ТОВ «Добробут-Проект» приймало участь у Закупівлі № UA-2020-09-16-005074-b. За результатами проведеного аукціону Наше товариство запропонувало найнижчу ціну по даній Закупівлі. 05.10.2020р. була висунута вимога про усунення порушення: до 06.10.20, 15:45. Нашим товариством було усунено зауваження, завантажено в систему prozorro та надано обґрунтування щодо даної вимоги 06.10.2020року.
09.10.2020 року було прийнято рішення САД у Дніпропетровській області щодо відхилення Нашої Тендерної пропозиції по причині: відсутності в відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, даних. Дане зауваження є взагалі надуманим та не містить законних підстав, так як всі дані містяться на веб-порталі Міністерства юстиції. Звертаємо Вашу увагу на критерії оцінки даної Закупівлі згідно пункту 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ)». Виникає питання: «Чому Нас як учасників з найнижчою вартістю відхиляють та визнають переможцем Учасника з більшою ціною?»
Отже, до Нас як Учасника Закупівлі при взяте відношення та не бажання співпрацювати з товариством, яке запропонувало прийнятну ціну. Виходячи з даного рішення про дискваліфікацію, можна робити висновки про свідоме завищення вартості робіт.
Просимо звернути увагу на прийняті рішення Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області та надати правову оцінку їх діяльності.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
6 950 000,00
UAH з ПДВ
|
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" |
7 050 000,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
7 570 368,00
UAH з ПДВ
|
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
7 923 000,00
UAH з ПДВ
|
7 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД-Д" |
7 974 120,00
UAH з ПДВ
|
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
10 090 081,00
UAH з ПДВ
|
10 090 081,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" #39498873 |
Відхилено |
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 18:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 15:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" #33311239 |
Відхилено |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 16:17
|
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Переможець |
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 11:18
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 11:18
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 09:49
|
ДУ 3 103-20.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 10:36
|
ДУ1_103-20.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 17:07
|
103-20.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування та інших умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 103-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку ді договору через затримку фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 103-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |