Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційного колектора до об'єкту ДКП Управління "Тепловодоканал", Новодністровської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
979 123,00 UAH
UA-2020-09-16-005003-b 8c1de33b9ce743ebaf7e1cc20cb683bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ставнюк Володимир Іванович

+380374131999 Q123.4@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО УПРАВЛІННЯ "ТЕПЛОВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 14271932
Місцезнаходження: 60236, Україна , Чернівецька обл., Новодністровськ, ПРОМБАЗА
Контактна особа: Ставнюк Володимир Іванович
+380374131999
Q123.4@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 979 123,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - юридична особи/суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначена у пункті 4 частини першої статті 2. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція каналізаційного колектора до об'єкту ДКП Управління "Тепловодоканал", Новодністровської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60236, Україна, Чернівецька область, Новодністровськ, Промбаза
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів з дати підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 18:37
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КООПЕРАТИВ "АВАНГАРД" 820 069,20
UAH з ПДВ
820 069,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 14:08
2.zip
25 вересня 2020 14:08
1.zip
25 вересня 2020 14:08
кошт.3.zip
25 вересня 2020 14:08
кошт (2).zip
25 вересня 2020 14:08
кошт (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КООПЕРАТИВ "АВАНГАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КООПЕРАТИВ "АВАНГАРД"
#14272890
Переможець 820 069,20
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:02

Документи

08 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:02
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КООПЕРАТИВ "АВАНГАРД"
#14272890
820 069,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:02
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 17:05
додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 17:03
1_додаткова угода 4.pdf укладений
30 березня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:04
додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:04
1_додаткова угода 3.pdf укладений
30 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:00
Зiскановане_20201027_(5).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027_(8).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027_(7).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027_(4).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027_(6).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027_(2).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027_(9).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027_(3).pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04
Зiскановане_20201027.pdf укладений
27 жовтня 2020 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 30.04.2021 року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML