Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
590 000,00 UAH
UA-2020-09-16-004716-b 75003d7b6520478bbbdf80ed9d8bb591
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, Місто Київ вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:26
Очікувана вартість: 590 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Строк поставки товару: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору. Папір офісний (код 30197630-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 пач.
Папір офісний (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-004716-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 вересня 2020 10:59
Внесення змін щодо сертифікації предмету закупівлі
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2020 17:00
Добрий день.
Тендерна документація за предметом закупівлі Папір офісний (код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») розроблена замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, частини четвертої статті 22 Закону.
Вищезазначена тендерна документація містить вичерпний перелік технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, та перелік документів, які має подати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Також зазначаємо, що обов’язкова наявність сертифіката ISO не передбачена законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 580 050,00
UAH з ПДВ
494 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 517 500,00
UAH з ПДВ
498 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 513 000,00
UAH з ПДВ
506 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:24
ТТ836_Довідка_ч. 2 ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 09:24
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:23
ТТ836_Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 09:23
ТТ836_Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 09:23
Згода з договором.pdf
02 жовтня 2020 09:23
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис

Публічні документи

01 жовтня 2020 18:10
Електронний підпис
01 жовтня 2020 18:09
Документи.rar
01 жовтня 2020 18:09
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Переможець 494 550,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
494 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 18:20
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 18:16
Дод_договір_1_519 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 10:16
Договір_411.pdf укладений
28 жовтня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктами 7.2. –7.3. договору, частиною 1 статті 604, пунктом 1 частини 1 та пунктом 3 частини 1 статті 611, частиною 1 статті 651, статтею 653 ЦК України, статтею 188, частинами 2-3 статті 202, частиною 1 статті 206, статтею 230 ГК України, враховуючи лист Постачальника від 03.12.2020 №03122020/1, уклали додатковий договір про розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 28.10.2020 No 411.
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/519
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони прийшли взаємної згоди розірвати та припинити зобов'язання за договором.