Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція напірних каналізаційних трубопроводів скиду стічних вод від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка, Дмитрівської сільської ради, Києво-Святошинського району, Київської області
Очікувана вартість
5 329 864,13 UAH
UA-2020-09-16-004702-b df2fae0402cc49b3bd6ff8f71e5b147a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губерначук Лариса Василівна

+380459879131 dmytrivka_sr@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362125
Місцезнаходження: 08112, Україна , Київська обл., Дмитрівка, Київська область, Києво-Святошинський район, село Дмитрівка, вулиця Садова 2
Контактна особа: Губерначук Лариса Василівна
+380459879131
dmytrivka_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:16
Очікувана вартість: 5 329 864,13 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 649,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція напірних каналізаційних трубопроводів скиду стічних вод від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка, Дмитрівської сільської ради, Києво-Святошинського району, Київської області. Обсяги робіт - згідно додатку 8 до цієї тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція напірних каналізаційних трубопроводів скиду стічних вод від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка, Дмитрівської сільської ради, Києво-Святошинського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08112, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться за результатами процедури закупівлі та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 30 % від суми Договору, згідно постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 р. №1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника коштів, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Попередня оплата (аванс) можуть бути використані ПІДРЯДНИКОМ виключно на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно, проміжними платежами в міру виконання Робіт. Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»/ Типова форма № КБ-3 (далі Довідка КБ-3), «Актів приймання виконаних будівельних робіт»/Типова форма № КБ-2в (надалі – Акт КБ-2в) підписаних уповноваженими представниками, поданих Замовнику, протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 вересня 2020 17:28
Електронний цифровий підпис
16 вересня 2020 17:21
ТД _ РОБОТИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання усунути дискримінаційну вимогу ТД
Дата подання: 17 вересня 2020 15:44
Дата відповіді: 22 вересня 2020 19:19
Відповідно розділу ІІІ пункту 6 стоїть вимога про надання підтвердження наявності ліцензованого програмного забезпечення АВК-5 (остання версія). Шляхом подання копію діючого договору з виробником/власником даного програмного забезпечення та лист від виробника/власника про представництво та/або дистрибюторство адресованого Замовнику, який має містити номер оголошення про закупівлю. Дана вимога є дискримінаційною в зв'язку з тим, що будь який інший програмний комплекс , що відповідає чинному законодавству УкраЇни , та чинним будівельним нормам України, а також взаємодіє з програмним комлпексом АВК є не чим не гірший. А також відповідно правила перевірки кошторисної документації прописані на офіційному сайті Укрдержбудекспертизи (Експертиза кошторисної частини проекту будівництва, п.5) в якому ніде не прописаний конкретний програмний комплекс. Тому кошторис можна складати в будь-якому комплексі рекомендованому Мінрегіоном, згідно листа Ціноутворення в будівництві №1, 2015: Експерт-Кошторис, СТС, АВК 5, ІВК та ін. Будь який сумлінний Учасник торгів, що має досвіт, МТБ, та повністю відповідає вимогам Тендерної документаці, але використовує інший комплекс програмного забеспечення забеспечення ( що взаємодіє з АВК ), та може виконати будівельні роботи, а також надати всі відповідні документи, що ніяк не вплинуть на хід підписання кошторисної документації, не зможе взяти участь у торгах через дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а також вимога тендерної документації про надання відповідного гарантійного листа зазначена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Дана вимога жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки придбати ліцензоване програмне забезпечення АВК-5 (остання версія) можуть всі бажаючі. Слід зауважити, що дана вимога зазначена з метою уникнення можливих питань технічної несумісності інших програмних забезпечень із програмним забезпеченням Замовника. Крім того, жоден нормативний акт не забороняє Замовнику використовувати конкретне програмне забезпечення на свій розсуд.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2020 15:57
Дата відповіді: 22 вересня 2020 19:19
Відповідно до додатку 3 таблиця 1.1, кваліфікаційні вимоги, щодо наявносіт працівників стоїть вимога 1) кранівник - 2 людини; 5) кранівник - 1 людина чи означає це що в Учасника повинно бути 3 кранівника? пункт 2) Оператор спецтехніки - прохання уточнити якої саме спецтенхіки, та диплом якої кваліфікаційної має бути підтвердженням.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Під пунктом 1 мається на увазі кранівники для керування кранами на автомобільному ходу. А під пунктом 5 – кранівник для керування краном-трубоукладальником.
Стосовно вимоги до оператора спецтехніки мається на увазі, що учасник має підтвердити наявність власного чи найманого персоналу на ту спецтехніку, яку він відобразить у підсумковій відомості ресурсів свого кошторису. Стосовно документів на підтвердження кваліфікації – це будь-які документи, що підтверджують кваліфікацію працівника, отриману ним. Зокрема, але не виключно – для операторів спецтехніки бажано надати відповідні посвідчення.
Дякуємо за звернення.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2020 16:02
Дата відповіді: 22 вересня 2020 19:20
Відповідно до додатку 3 таблиця 1.1, кваліфікаційні вимоги, щодо наявносіт працівників стоїть вимога пункт 6) Зварювальник – 2 людини, прохання уточнити, Елекрогазозварник, електрозварник чи зварювальник пластмас.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Працівник, якого учасник заявляє на підтвердження персоналу має відповідати тим видам робіт, які будуть відображені у його кошторисі. Тобто, якщо у кошторисі наявні роботи електрогазозварюванні – має бути електрогазозварник, якщо електрозварювання – то електрозварник, якщо зварювання пластмаси, то відповідно зварювальник пластмас.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА" 5 304 441,13
UAH з ПДВ
5 304 441,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельно-Виробнича компанія "АС" 5 329 864,13
UAH з ПДВ
5 329 864,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 20:22
sign.p7s
01 жовтня 2020 20:20
Статут 2020.pdf
01 жовтня 2020 20:20
гарантія 103-181-000017.rar
01 жовтня 2020 20:20
Виписка 14-05-2020.pdf
01 жовтня 2020 20:20
Опис.pdf
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (2).xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_19_ДЦ_ДЦ (8).xls
01 жовтня 2020 20:20
Наказ про призначення.pdf
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ИВР.xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_19_ДЦ_ДЦ ПЗ (4).xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ОС_2-1 (2).xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ВОБ (1).xls

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА"
#42513000
Переможець 5 304 441,13
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 13:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА"
#42513000
5 304 441,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 жовтня 2020 15:23
ДОГОВІР 210.pdf укладений
19 жовтня 2020 14:58

Актуальні тендери

До пошуку