Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція напірних каналізаційних трубопроводів скиду стічних вод від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка, Дмитрівської сільської ради, Києво-Святошинського району, Київської області
Очікувана вартість
5 329 864,13 UAH
UA-2020-09-16-004702-b df2fae0402cc49b3bd6ff8f71e5b147a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губерначук Лариса Василівна

+380459879131 dmytrivka_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362125
Місцезнаходження: 08112, Україна , Київська обл., Дмитрівка, Київська область, Києво-Святошинський район, село Дмитрівка, вулиця Садова 2
Контактна особа: Губерначук Лариса Василівна
+380459879131
dmytrivka_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:16
Очікувана вартість: 5 329 864,13 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 649,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція напірних каналізаційних трубопроводів скиду стічних вод від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка, Дмитрівської сільської ради, Києво-Святошинського району, Київської області. Обсяги робіт - згідно додатку 8 до цієї тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція напірних каналізаційних трубопроводів скиду стічних вод від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка, Дмитрівської сільської ради, Києво-Святошинського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08112, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться за результатами процедури закупівлі та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 30 % від суми Договору, згідно постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 р. №1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника коштів, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Попередня оплата (аванс) можуть бути використані ПІДРЯДНИКОМ виключно на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно, проміжними платежами в міру виконання Робіт. Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»/ Типова форма № КБ-3 (далі Довідка КБ-3), «Актів приймання виконаних будівельних робіт»/Типова форма № КБ-2в (надалі – Акт КБ-2в) підписаних уповноваженими представниками, поданих Замовнику, протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 17:21
ТД _ РОБОТИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання усунути дискримінаційну вимогу ТД
Дата подання: 17 вересня 2020 15:44
Дата відповіді: 22 вересня 2020 19:19
Відповідно розділу ІІІ пункту 6 стоїть вимога про надання підтвердження наявності ліцензованого програмного забезпечення АВК-5 (остання версія). Шляхом подання копію діючого договору з виробником/власником даного програмного забезпечення та лист від виробника/власника про представництво та/або дистрибюторство адресованого Замовнику, який має містити номер оголошення про закупівлю. Дана вимога є дискримінаційною в зв'язку з тим, що будь який інший програмний комплекс , що відповідає чинному законодавству УкраЇни , та чинним будівельним нормам України, а також взаємодіє з програмним комлпексом АВК є не чим не гірший. А також відповідно правила перевірки кошторисної документації прописані на офіційному сайті Укрдержбудекспертизи (Експертиза кошторисної частини проекту будівництва, п.5) в якому ніде не прописаний конкретний програмний комплекс. Тому кошторис можна складати в будь-якому комплексі рекомендованому Мінрегіоном, згідно листа Ціноутворення в будівництві №1, 2015: Експерт-Кошторис, СТС, АВК 5, ІВК та ін. Будь який сумлінний Учасник торгів, що має досвіт, МТБ, та повністю відповідає вимогам Тендерної документаці, але використовує інший комплекс програмного забеспечення забеспечення ( що взаємодіє з АВК ), та може виконати будівельні роботи, а також надати всі відповідні документи, що ніяк не вплинуть на хід підписання кошторисної документації, не зможе взяти участь у торгах через дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а також вимога тендерної документації про надання відповідного гарантійного листа зазначена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Дана вимога жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки придбати ліцензоване програмне забезпечення АВК-5 (остання версія) можуть всі бажаючі. Слід зауважити, що дана вимога зазначена з метою уникнення можливих питань технічної несумісності інших програмних забезпечень із програмним забезпеченням Замовника. Крім того, жоден нормативний акт не забороняє Замовнику використовувати конкретне програмне забезпечення на свій розсуд.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2020 15:57
Дата відповіді: 22 вересня 2020 19:19
Відповідно до додатку 3 таблиця 1.1, кваліфікаційні вимоги, щодо наявносіт працівників стоїть вимога 1) кранівник - 2 людини; 5) кранівник - 1 людина чи означає це що в Учасника повинно бути 3 кранівника? пункт 2) Оператор спецтехніки - прохання уточнити якої саме спецтенхіки, та диплом якої кваліфікаційної має бути підтвердженням.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Під пунктом 1 мається на увазі кранівники для керування кранами на автомобільному ходу. А під пунктом 5 – кранівник для керування краном-трубоукладальником.
Стосовно вимоги до оператора спецтехніки мається на увазі, що учасник має підтвердити наявність власного чи найманого персоналу на ту спецтехніку, яку він відобразить у підсумковій відомості ресурсів свого кошторису. Стосовно документів на підтвердження кваліфікації – це будь-які документи, що підтверджують кваліфікацію працівника, отриману ним. Зокрема, але не виключно – для операторів спецтехніки бажано надати відповідні посвідчення.
Дякуємо за звернення.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2020 16:02
Дата відповіді: 22 вересня 2020 19:20
Відповідно до додатку 3 таблиця 1.1, кваліфікаційні вимоги, щодо наявносіт працівників стоїть вимога пункт 6) Зварювальник – 2 людини, прохання уточнити, Елекрогазозварник, електрозварник чи зварювальник пластмас.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Працівник, якого учасник заявляє на підтвердження персоналу має відповідати тим видам робіт, які будуть відображені у його кошторисі. Тобто, якщо у кошторисі наявні роботи електрогазозварюванні – має бути електрогазозварник, якщо електрозварювання – то електрозварник, якщо зварювання пластмаси, то відповідно зварювальник пластмас.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000058 ● f37599a7732a4833a765b0274ce3fa29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
72 UA-2020-09-16-004702-b 16.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-16-004702-b 1. Відповідно до умов тендерної документації, а саме: Розділ І. Загальні положення «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» вимагалось наступне (далі мовою оригіналу): 1.7.1. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами. Договірна ціна з розрахунками згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що надається в складі тендерної пропозиції, повинна бути складена українською мовою 1.7.2. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іноземною мовою, окрім російської, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою, який зроблено в бюро перекладів та завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), а також печаткою бюро перекладів. 1.7.3. Учасники – нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською або іншою/іншими іноземною мовою. Тексти на документах повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 1.7.4. Документи, які вимагаються від учасників умовами цієї ТД, але не передбачені для них чинним законодавством України, або законодавством країн учасників – нерезидентів України для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник – нерезидент України повинен надати на заміну відсутнього документу у складі тендерної пропозиції аналогічний документ (у випадку, якщо наявність такого документу передбачена законодавством країни учасника – нерезидента України), а також надати відповідне пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами документації чи надання аналогічного документу. 1.7.5. Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, які подаються учасником – нерезидентом України, з метою їх використання на території України, такі документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку, або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль) за умови, якщо країна, в якій учасник – нерезидент України зареєстрований, підписала відповідну конвенцію (крім випадків існування між державами угоди, що відміняє або спрощує зазначену процедуру або звільняє сам документ від легалізації). Способи легалізації документів учасниками – нерезидентами України: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений нотаріально (в разі, якщо документ не потребує легалізації відповідно до укладеної міжнародної угоди (конвенції тощо) між державою Україна та країною, в якій зареєстрований учасник – нерезидент України). В такому випадку учасник – нерезидент України повинен надати пояснення, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо), укладену між державою Україна та країною, в якій він зареєстрований. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА" під час подання документів тендерної пропозиції виконав вище зазначені умови в повному об’ємі, всі документи тендерної пропозиції, що надані від імені даного Учасника викладені українською мовою. Лист від 27.05.2020 № 05/27/1-И ТОВ «НВФ«АВК Созидатель» щодо підтвердження офіційного дилерства ПП «ССБ Електронікс» складений російською мовою, що не суперечить умовам тендерної документації, а саме, документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами. Стосовно дати складання (надання) такого листа умовами тендерної документації вимог не встановлено. 2. Стосовно не зазначення реєстраційних номерів транспортних засобів по тексту довідки в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт зазначених у Додатку № 8 до тендерної документації, а також не зазначення реєстраційних номерів транспортних засобів, повідомляємо наступне. Відповідно до постанови кабінету міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 «Про Правила дорожнього руху»: - транспортний засіб - пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів; - сільськогосподарська техніка - трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні, меліоративні машини та інші механізми. Термін технологічний транспортний засіб зазначений в Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів (далі - Порядок) затвердженому постановою КМУ від 06.01.2010 №8. Зазначений Порядок визначає процедуру відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування. Великотоннажний та інший технологічний транспортний засіб (далі технологічний транспортний засіб) - великотоннажний автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів, транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих розробках чи ґрунту на будівництві, а також інший механічний транспортний засіб, у тому числі обладнаний спеціальними пристроями чи механізмами, або транспортний засіб, призначений для руху тільки у поєднанні з іншим транспортним засобом, який керується машиністом (оператором, водієм) і використовується власником для забезпечення виробничих процесів під час провадження ним господарської діяльності (виготовлення продукції, виконання робіт, надання послуг), а також для переміщення сировини (матеріалів), що обробляється, і відходів виробництва. Автоспецтехнікою називають такі машини і механізми, за допомогою яких можливе виконання вузькоспеціалізованих видів робіт. Уиовами тендерної документації було передбачено наступне: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» ТОВ "НЕНКА" у складі документів своєї тендерної пропозиції надав відповідну довідку та договір оренди техніки (будівельних машин та механізмів), що за своєю характеристикою та призначенням не є транспортирними засобами, тому в цій частині Учасник виконав у повній мірі умови тендерної документації. 3. Стосовно не надання сертифікатів та/або посвідчення, або інших документів, що містять інформацію про кваліфікацію працівників, повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації не було встановлено вимог до форми таких документів та ким мають бути видані відповідні документи. У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "НЕНКА" надано посвідчення на відповідних працівників, тим самим даний Учасник виконав умови тендерної документації. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що кваліфікація працівників перевіряється роботодавцем за результатами протоколу комісії в тому числі з питань охорони праці передбачено ст.18 Закону України «Про охорону праці». Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 затверджено «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (Далі по тексту – Наказ №15). Згідно положень розділу 3 Наказу №15 у разі здійснення перевірки знань працівників з питань охорони праці на підприємстві комісією з перевірки знань з питань охорони праці підприємства, результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом, форма якого затверджена Наказом №15 у вигляді додатку 1. При цьому, затверджена форма вказаного протоколу передбачає підписання його членами комісії, які приймали участь у перевірці знань працівників, зокрема, п.3.9 Наказу №15 передбачено, що комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. Крім того, відповідно до п.3.13 Наказу №15 особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, яке затверджено додатком 2 до Наказу №15. Даний протокол не вимагався тендерною документацією. Накази та Посвідчення по тексту яких зазначено посаду працівника надано даним Учасником, з дотриманням порядку перевірки знань та відповідності кваліфікації, на підтвердження чого було видано відповідні посвідчення. 4. Стосовно підпису сертифікованого інженера проектувальника повідомляємо наступне. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме, окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Учасник закупівлі є ТОВ "НЕНКА", згідно із довідкою про наявність працівників та згідно із наказом у штаті учасника наявний інженер проектувальник (наказ № НК0000000 32 -0000000032 від 4 вересня 2020 р., Свідоцтво № 00253, кваліфікований сертифікат серія АР № 002046), тому Замовником було розцінене як не відповідність в частині оформлення документів формальною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції. 5. Стосовно коефіцієнта 1,2 для врахування впливу умов виробництва ремонтних робіт повідомляємо наступне. Коефіцієнти для урахування впливу умов виконання робіт на об’єкті ремонту наведені в додатку 2 ДБН Д.1.1-4-2000 «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» (Вказівки). У разі, якщо на конкретному об’єкті ремонту виконання будівельних робіт здійснюється в ускладнених умовах, що відображено в проекті організації ремонту або дефектному акті, при визначенні вартості будівельних робіт на такому об’єкті, незалежно від того, за якими кошторисними нормами (державними або галузевими) визначалась вартість будівництва (ремонту), застосовуються відповідні коефіцієнти, наведені у додатку 2 Вказівок. Застосування підвищеного коефіцієнту 1.2, застосовується лише при виконанні ремонтно-будівельних робіт в будівлях, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів, на покрівлях і фасадах будівель і споруд, що експлуатуються, та виконання ремонтно-будівельних робіт в охоронних зонах діючих повітряних ліній електропередачі високої напруги. Відповідно до умов тендерної документації, Додаток 8, було зазначено основний перелік робіт та матеріалів. Умовами тендерної документації не передбачено обмежень в частині обстеження об’єкту, а також ознайомлення із первинною проектно-кошторисною документацію, яка пройшла державну експертизу. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена від первинного інвестиційного проекту та експертизи проектно-кошторисної документації, що передбачали розрахунок тендерної пропозиції із урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також додатку Б ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Реконструкція напірних каналізаційних трубопроводів скиду стічних вод від житлового масиву в с. Мила до каналізаційної насосної станції в с. Дмитрівка, Дмитрівської сільської ради, Києво-Святошинського району, Київської області, відбувається на об’єкті, що експлуатуються, тому даний коефіцієнт Учасником застосований правомірно. Показник даного коефіцієнту передбачає більшу заробітну плату та відповідно більша сума відповідних податків, які отримає держава. Тендерна пропозиція сформована в межах очікуваної вартості з урахуванням специфіки та умов виконання робіт. Підсумовуючи вище зазначене, заперечуємо висновок, а крім того, Вами не дотримано Порядку проведення моніторингу, а саме, Вами не надано запит на пояснення, що позбавило Замовника право на захист.

2020-12-18 19:43:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до КИЇВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ за позовом ДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 24.12.2020 року.
Дата публікації: 24 грудня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА" 5 304 441,13
UAH з ПДВ
5 304 441,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельно-Виробнича компанія "АС" 5 329 864,13
UAH з ПДВ
5 329 864,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 20:22
Електронний підпис
01 жовтня 2020 20:20
Статут 2020.pdf
01 жовтня 2020 20:20
гарантія 103-181-000017.rar
01 жовтня 2020 20:20
Виписка 14-05-2020.pdf
01 жовтня 2020 20:20
Опис.pdf
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (2).xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_19_ДЦ_ДЦ (8).xls
01 жовтня 2020 20:20
Наказ про призначення.pdf
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ИВР.xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_19_ДЦ_ДЦ ПЗ (4).xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ОС_2-1 (2).xls
01 жовтня 2020 20:20
Копия r_18_ДЦ_ВОБ (1).xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА"

ТОВ "Будівельно-Виробнича компанія "АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА"
#42513000
Переможець 5 304 441,13
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 13:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕНКА"
#42513000
5 304 441,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 15:23
ДОГОВІР 210.pdf укладений
19 жовтня 2020 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 304 441,13
UAH (в тому числі ПДВ 884 073,52 UAH)