Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект обладнання для харчоблоків закладів освіти
Очікувана вартість
664 000,00 UAH
UA-2020-09-16-004522-a ● 299cfab522a9494395efb8847028fbdf
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38925709 |
Місцезнаходження: | 20001, Україна , Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Соборна, 47 |
Контактна особа: |
Людмила Марченко +380680508633,+380972078882 xrrvo@ck.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель:
1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Комплект обладнання для харчоблоків закладів освіти» (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-002551-c за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Комплект обладнання для харчоблоків закладів освіти» (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-004368-a за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Комплект обладнання для харчоблоків закладів освіти» (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-002551-c за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування «Комплект обладнання для харчоблоків закладів освіти» (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-004368-a за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 12:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для харчоблоку Христинівської спеціалізованої школи №1 ім.О.Є.Корнійчука Христинівської районної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, І. Сірка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 комплект
Комплект обладнання для харчоблоку Христинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Христинівської районної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, Першотравнева 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після отримання товару, вказаному в накладній та пред’явлення Виконавцем накладної на оплату товару впродовж десяти робочих днів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
16 вересня 2020 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ #2713013699 |
Переможець |
663 900,00
UAH
|
16 вересня 2020 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 09:55
|
IMG_20201001_0001.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2020 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 12:02
|
IMG_20200928_0017.jpg | укладений |
28 вересня 2020 12:00
|
187.pdf | укладений |
28 вересня 2020 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків поставки у звязку з надмірною навантаженістю виробничих потужностей національних виробників та п 5 пп. 5.1.1 договору 187 від 28.09.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |