Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір форматів А3, А4, А5
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-09-16-004284-b 8aa23e89d30d413c8ff94c149bf6df9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:15
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 штуки
Назва предмета закупівлі: Папір форматів А3, А4, А5. Назва кожної номенклатурної позиції та код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : Папір формату А4 30197630-1
Папір формату А3 30197630-1
Папір формату А5 30197630-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Степана Бандери, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дати поставки товару (окремої партії товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:29
ТД_папір.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток4.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток1.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток2.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток3_папір.docx
16 вересня 2020 16:29
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
16 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:29
ТД_папір.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток4.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток1.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток2.docx
16 вересня 2020 16:29
ТД_додаток3_папір.docx
16 вересня 2020 16:29
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-004284-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 вересня 2020 11:01
Внесення змін щодо сертифікації предиету закупівлі
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 17:04
У відповідь на Вашу вимогу №UA-2020-09-16-004284-b.b1 (далі – Вимога) повідомляємо наступне:
Згідно частини 1 статті 24 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Враховуючи, що розміщена Вами Вимога не містить інформації щодо порушення під час проведення тендеру, - у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вимоги.
Додатково повідомляємо, що технічні характеристики пропонованого товару, зазначені учасником-переможцем (у разі його визначення) у складі його тендерної пропозиції будуть включені до умов договору про закупівлю (у разі його укладення), укладеного за результатами цієї процедури закупівлі, таким чином в учасника-переможця виникне обов’язок поставити товар з зазначеними ним у тендерній пропозиції технічними характеристиками.
Номер вимоги: UA-2020-09-16-004284-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:13
Щодо відхилення
ТОВ “Український папір” розглянуло Інформацію про відхилення тендерної пропозиції від 07.10.2020р. щодо відхилення нашої пропозиції, та зазначаємо наступне:
- компанія International Paper (головний офіс розташований у США) – один із найбільших міжнародних виробників паперу, виробничі потужності якої розташовані по всьому світу, в тому числі і у Російській Федерації, яка представлена компанією ЗАО "Интернешнл Пейпер". До того ж, станом на сьогоднішній день є чинним Рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке введене в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 зі змінами та доповненнями. У переліку осіб, стосовно яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), відсутні, як ЗАО "Интернешнл Пейпер", так і ТОВ "Український папір".
- згідно п.3 додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію сертифікату (сертифікатів) якості або іншого документа, виданого після 01.01.2019 року виробником або офіційним представником виробника пропонованого учасником паперу, який має містити інформацію про ті технічні характеристики паперу форматів А3, А4, вимоги до яких встановлено у специфікації. Таким чином, на виконання даної вимоги, у складі пропозиції, ми, як офіційний представник виробника The Navigator Company, надали документ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) №2 від 01.10.2020р., який містить всю необхідну інформацію, та підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника. У разі необхідності, ми готові надати офіційний лист від виробника The Navigator Company, що ми є офіційним представником компанії в Україні.
У зв’язку з цим, вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення нашої пропозиції, просимо скасувати рішення про відхилення та повторно розглянути пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 12:40
Відповідь на вимогу UA-2020-09-16-004284-b викладено у прикріпленому файлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 761 120,00
UAH з ПДВ
1 724 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 1 775 880,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис

Публічні документи

22 жовтня 2020 13:09
Електронний підпис
22 жовтня 2020 13:09
оцп.pdf
22 жовтня 2020 13:09
довідка ст 17.pdf
22 жовтня 2020 13:09
Довідка МВС 17.09..pdf
22 жовтня 2020 13:09
довідка банкрутство.pdf
22 жовтня 2020 13:09
Довідка корупція.pdf.p7s
22 жовтня 2020 13:09
Довідка корупція.pdf
22 жовтня 2020 13:09
Довідка.pdf.p7s
22 жовтня 2020 13:09
Довідка.pdf
13 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:44
Konica Minolta standart.pdf
01 жовтня 2020 17:44
ч2 ст17.pdf
01 жовтня 2020 17:44
тв.pdf
01 жовтня 2020 17:44
специфікація товару.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Протокол.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Протокол №19.pdf
01 жовтня 2020 17:44
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
01 жовтня 2020 17:44
проект договору.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Опис.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Наказ.pdf
01 жовтня 2020 17:44
мтб.pdf
01 жовтня 2020 17:44
лист-згода з договором.pdf
01 жовтня 2020 17:44
довідка про довкілля.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Довідка ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 17:44
довідка досвід.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Витяг ПДВ Ромус.pdf
01 жовтня 2020 17:44
Витяг з ЄДР від 25.08.2020р..pdf
01 жовтня 2020 17:44
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 1 724 880,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 14:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 1 725 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 13:48

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Тип документів тендерної пропозиції у яких виявлено невідповідності: документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: довідка досвід.pdf, який не містить інформації передбаченої пп. 3.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації, зокрема щодо назви товарів/робіт/послуг, які постачались (закуповувались) за відповідним договором, що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та його змісту згідно пп. 3.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги встановлені пп. 3.1 таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлену інформаційну довідку про виконання аналогічного договору в довільній формі з обов’язковим зазначенням інформації про номер аналогічного договору і дату його укладення, найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, контактної особи замовника (прізвище та контактний телефон); назви товарів/робіт/послуг, які постачались (закуповувались) за відповідним договором, стану виконання договору (виконаний/невиконаний/частково виконаний договір), яка відповідатиме поданому у складі тендерної пропозиції учасника аналогічному договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 08:39
Договір №654 від 03.11.2020 ТОВ Ромус-Поліграф.pdf укладений
05 листопада 2020 08:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 725 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 287 500,00 UAH)