Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір форматів А3, А4, А5
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-09-16-004284-b ● 8aa23e89d30d413c8ff94c149bf6df9f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Львівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02071010 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12 |
Контактна особа: |
Ковалишин Тарас Андрійович 380322582564 tender@lpnu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 штуки
Назва предмета закупівлі: Папір форматів А3, А4, А5. Назва кожної номенклатурної позиції та код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : Папір формату А4 30197630-1
Папір формату А3 30197630-1
Папір формату А5 30197630-1
Папір формату А3 30197630-1
Папір формату А5 30197630-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Степана Бандери, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дати поставки товару (окремої партії товару) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_папір.docx | |
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток4.docx | |
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток1.docx | |
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток2.docx | |
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток3_папір.docx | |
16 вересня 2020 16:29 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
16 вересня 2020 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_папір.docx
|
|||
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток4.docx
|
|||
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток1.docx
|
|||
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток2.docx
|
|||
16 вересня 2020 16:29 |
ТД_додаток3_папір.docx
|
|||
16 вересня 2020 16:29 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-16-004284-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 вересня 2020 11:01
Внесення змін щодо сертифікації предиету закупівлі
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 17:04
У відповідь на Вашу вимогу №UA-2020-09-16-004284-b.b1 (далі – Вимога) повідомляємо наступне:
Згідно частини 1 статті 24 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Враховуючи, що розміщена Вами Вимога не містить інформації щодо порушення під час проведення тендеру, - у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вимоги.
Додатково повідомляємо, що технічні характеристики пропонованого товару, зазначені учасником-переможцем (у разі його визначення) у складі його тендерної пропозиції будуть включені до умов договору про закупівлю (у разі його укладення), укладеного за результатами цієї процедури закупівлі, таким чином в учасника-переможця виникне обов’язок поставити товар з зазначеними ним у тендерній пропозиції технічними характеристиками.
Згідно частини 1 статті 24 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Враховуючи, що розміщена Вами Вимога не містить інформації щодо порушення під час проведення тендеру, - у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вимоги.
Додатково повідомляємо, що технічні характеристики пропонованого товару, зазначені учасником-переможцем (у разі його визначення) у складі його тендерної пропозиції будуть включені до умов договору про закупівлю (у разі його укладення), укладеного за результатами цієї процедури закупівлі, таким чином в учасника-переможця виникне обов’язок поставити товар з зазначеними ним у тендерній пропозиції технічними характеристиками.
Номер вимоги: UA-2020-09-16-004284-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:13
Щодо відхилення
ТОВ “Український папір” розглянуло Інформацію про відхилення тендерної пропозиції від 07.10.2020р. щодо відхилення нашої пропозиції, та зазначаємо наступне:
- компанія International Paper (головний офіс розташований у США) – один із найбільших міжнародних виробників паперу, виробничі потужності якої розташовані по всьому світу, в тому числі і у Російській Федерації, яка представлена компанією ЗАО "Интернешнл Пейпер". До того ж, станом на сьогоднішній день є чинним Рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке введене в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 зі змінами та доповненнями. У переліку осіб, стосовно яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), відсутні, як ЗАО "Интернешнл Пейпер", так і ТОВ "Український папір".
- згідно п.3 додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію сертифікату (сертифікатів) якості або іншого документа, виданого після 01.01.2019 року виробником або офіційним представником виробника пропонованого учасником паперу, який має містити інформацію про ті технічні характеристики паперу форматів А3, А4, вимоги до яких встановлено у специфікації. Таким чином, на виконання даної вимоги, у складі пропозиції, ми, як офіційний представник виробника The Navigator Company, надали документ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) №2 від 01.10.2020р., який містить всю необхідну інформацію, та підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника. У разі необхідності, ми готові надати офіційний лист від виробника The Navigator Company, що ми є офіційним представником компанії в Україні.
У зв’язку з цим, вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення нашої пропозиції, просимо скасувати рішення про відхилення та повторно розглянути пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
- компанія International Paper (головний офіс розташований у США) – один із найбільших міжнародних виробників паперу, виробничі потужності якої розташовані по всьому світу, в тому числі і у Російській Федерації, яка представлена компанією ЗАО "Интернешнл Пейпер". До того ж, станом на сьогоднішній день є чинним Рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке введене в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 зі змінами та доповненнями. У переліку осіб, стосовно яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), відсутні, як ЗАО "Интернешнл Пейпер", так і ТОВ "Український папір".
- згідно п.3 додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію сертифікату (сертифікатів) якості або іншого документа, виданого після 01.01.2019 року виробником або офіційним представником виробника пропонованого учасником паперу, який має містити інформацію про ті технічні характеристики паперу форматів А3, А4, вимоги до яких встановлено у специфікації. Таким чином, на виконання даної вимоги, у складі пропозиції, ми, як офіційний представник виробника The Navigator Company, надали документ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) №2 від 01.10.2020р., який містить всю необхідну інформацію, та підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника. У разі необхідності, ми готові надати офіційний лист від виробника The Navigator Company, що ми є офіційним представником компанії в Україні.
У зв’язку з цим, вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення нашої пропозиції, просимо скасувати рішення про відхилення та повторно розглянути пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 12:40
Відповідь на вимогу UA-2020-09-16-004284-b викладено у прикріпленому файлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
1 724 880,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 14:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
1 725 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 08:39
|
Договір №654 від 03.11.2020 ТОВ Ромус-Поліграф.pdf | укладений |
05 листопада 2020 08:38
|