Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт підлоги спортивної зали у Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №125 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованій за адресою: 50081, мкр-н 5-й Зарічний, 32-а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області.»)
Очікувана вартість
969 312,00 UAH
UA-2020-09-16-003942-b 441d5d33a4944641a99392dd2e0f6eb2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акименко Анна

380564920390 bux-cf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Акименко Анна
380564920390
bux-cf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:02
Очікувана вартість: 969 312,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 846,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт підлоги спортивної зали у Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №125 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованій за адресою: 50081, мкр-н 5-й Зарічний, 32-а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області.»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 15:59
Додаток 4 (проект договору).docx
16 вересня 2020 15:59
Технічне завдання_КЗШ №125.xls
16 вересня 2020 15:59
Оголошення КЗШ №125.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист-відкуг.
Дата подання: 18 вересня 2020 14:28
Дата відповіді: 21 вересня 2020 11:26
Доброго дня! Ми розуміємо, що Згідно част. 1 статті 16 Закону: Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Але яким чином дата підписання позитивного листа-відгука раніше дати оголошення закупівлі скасовує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям і на підставі якої норми Замовник вважає позитивний лист-відгук з датою вихідного документа раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, таким, що втратив чинність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! По-перше, звертаємо Вашу увагу на те, що права та обов’язки якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначається Законом України «Про публічні закупівлі», (далі –Закон).Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені в статті 14 Закону.
По-друге, оголошення не містить жодних дискримінаційних умов, будь-який учасник який має бажання взяти участь в цій закупівлі безперешкодно зможе виконати вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно переліку документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, оскільки вони визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Крім того, виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, відкриттям кримінальних проваджень та завищенням цін на матеріальні ресурси тощо. Тому в оголошенні зазначається, що документи, які подають учасники в якості доказів виконання договору мають свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору.
Враховуючи вищезазначене, з метою підтвердження досвіду виконаного договору учасник має подати не лише договір, але й позитивний лист-відгук, який підтвердить факт його виконання належним чином.
Дякуємо за звернення.
питання
Дата подання: 20 вересня 2020 20:45
Дата відповіді: 21 вересня 2020 14:57
Прошу пояснити, як Замовник визначає обгрунтовані ціни на матеріали ? Та яким чином учаснику торгів ознайомитися у Замовника з його обгрунтовиними цінами?
Відповідь: Доброго дня!
1. Cтосовно визначення обґрунтованих цін на матеріали.
Згідно діючого законодавства України, правила поточних цін на матеріальні ресурси на різних стадіях викладені у відповідних розділах ДСТУ Б Д. 1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Н Б Д. 1.1.-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», а саме:
-при складанні інвесторської кошторисної документації вартість матеріальних ресурсів враховується згідно правил, викладених у підрозділі 5.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2-2013 «Вартість матеріалів, виробів і конструкцій», у відповідності з яким поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за даними замовника за обґрунтованою (як правило, найменшою при всіх рівних характеристиках) ціною матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (регіон Замовника-Дніпропетровська область, вартість матеріалів, виробів та конструкцій підтверджується затвердженим експертним звітом кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 10. 08. 2020 №04-0316-20);
-при підготовці та складанні ціни пропозиції учасника торгів, договірної ціни, та при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт вартість матеріальних ресурсів враховується згідно положень, викладених у підрозділі 6.3. ДСТУ Б Д. 1.1.-1:2013 у відповідності до якого, поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються обґрунтованими, як правило, (при всіх рівних характеристиках) цінам на підставі проведеного претендентом (підрядником) аналізу цін на ринку будівельних матеріалів у регіоні.
2.З проектно-кошторисною документацією всі Учасники можуть ознайомитися за адресою: пл. Молодіжна, 1, каб. 537, 538 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50101. Щодня (крім суботи, неділі та святкових днів) з 8,00 до 12,30 та з 13,00 до 16,30 год.
В збірнику «Ціноутворення у будівництві» розміщена інформація про ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції, оприлюднена на офіційному сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (www.minregion.gov.ua).
Дякуємо за звернення.
Лист-відкуг.
Дата подання: 21 вересня 2020 11:53
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:31
Доброго дня! З яких підстав позитивний лист-відгук від 15.09.2020р. на договір від 22.05.2018р. є таким, що не підтверджує факт його виконання належним чином?
Відповідь: Вітаємо! Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вимога не є дискримінаційною для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
ЕЦП
Дата подання: 21 вересня 2020 22:13
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:33
Звертаємо увагу Замовника на те, що на оголошення про закупівлю накладено Кваліфікований електронний підпис фізичної особи, а не посадової особи Замовника. Належність КЕП перевіряється за допомогою відкритих електронних сервісів. Чи не вважає Замовник порушенням законодавства факт накладення на оголошення про закупівлю КЕП не посадової особи Замовника, а фізичної ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі.
У свою чергу, Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, що набрав він чинності 07.11.2018-го визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації, відповідно до його норм, до 07.11.2020 ЕЦП прирівнюють до КЕП, тобто можна використовувати у якості КЕП.
Також зауважимо, КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 844 414,25
UAH з ПДВ
800 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" 859 226,40
UAH з ПДВ
801 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП" 941 977,40
UAH з ПДВ
835 153,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:35
Кошторис.zip
24 вересня 2020 11:35
Проєкт Договора.pdf
24 вересня 2020 11:35
Наявність працівників.pdf
24 вересня 2020 11:35
Кошторис.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:49
ВРП_3 - 0_1_1_VC0IKCTO.xls
24 вересня 2020 14:49
РЗВК_3 - 0_1_1_VC0IK6PM.xls
24 вересня 2020 14:49
ДЦЛК ЗВ_3 - 0_1_3_VC0IPFTX.xls
24 вересня 2020 14:49
ДЦЛК ЗВ_3 - 0_1_2_VC0INPK3.xls
24 вересня 2020 14:49
Договір сміття.pdf
24 вересня 2020 14:49
ЛК 1_3 - 0_1_2_VC0IND7A.xls
24 вересня 2020 14:49
1. Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2020 14:49
ДЦ общая.xls
24 вересня 2020 14:49
3.2.2. Техніка безпеки.pdf
24 вересня 2020 14:49
ДЦЛК ЗВ_3 - 0_1_1_VC0ILECY.xls
24 вересня 2020 14:49
ЛК 1_3 - 0_1_3_VC0IP3XR.xls
24 вересня 2020 14:49
3.1.1. Довідка про МТБ.pdf
24 вересня 2020 14:49
Ліцензія Будінвент.pdf
24 вересня 2020 14:49
РЗВК_3 - 0_1_3_VC0IP89W.xls
24 вересня 2020 14:49
ВРП_3 - 0_1_2_VC0INLQF.xls
24 вересня 2020 14:49
РЗВК_3 - 0_1_2_VC0INHXA.xls
24 вересня 2020 14:49
ВРП_3 - 0_1_3_VC0IPBW3.xls
24 вересня 2020 14:49
ЛК 1_3 - 0_1_1_VC0IJOM4.xls

Публічні документи

24 вересня 2020 19:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 19:04
Підписант.pdf
24 вересня 2020 19:04
Ліцензія.pdf
24 вересня 2020 19:04
Кошторис.zip
24 вересня 2020 19:04
Дозвiл.pdf
24 вересня 2020 19:04
Додаток_2_працівники.pdf
24 вересня 2020 19:04
Додаток_2_МТБ.pdf
24 вересня 2020 19:04
Договірна ціна.pdf
24 вересня 2020 19:04
Договір оренди складу.pdf
24 вересня 2020 19:04
Договір оренди офіса.pdf
24 вересня 2020 19:04
Договір оренди авто.pdf
24 вересня 2020 19:04
Довiдка_ЕЦП.pdf
24 вересня 2020 19:04
Гарантія_захисту.pdf
24 вересня 2020 19:04
Відомості про учаника.pdf
24 вересня 2020 19:04
Витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2020 19:04
Витяг ЄДР.pdf
24 вересня 2020 19:04
Аналогіч.досвід.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3129119191
Переможець 800 999,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 13:06

Документи

29 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:04
протокол 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3129119191
800 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:04
протокол 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:07
ДУ дог 347 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:06
ДУ дог 347 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 15:29
доп угода дог 347.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:10
ДУ№2_дог347.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:59
доп угода1 дог 347.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:05
Договор 347.pdf укладений
16 жовтня 2020 14:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 листопада 2020 10:24
400 499,50 UAH UA838201720344221019100053023
ДОіН Криворізької МР
UA378201720355359107007008533
ФОП Шабанов Валерiй Валерiйович
Оплачений
21 грудня 2020 11:39
3 531,06 UAH UA838201720344221019100053023
ДОіН Криворізької МР
UA703057500000026008053517739
ФОП Шабанов Валерiй Валерiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт згідно до п.4ч.5ст.41 Закону
Номер договору про закупівлю: 347
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт на підставі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 347
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження планових призначень на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 347
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 347
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 795 241,34
UAH