Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт ДНЗ №33 за адресою: вул.Вокзальна, 18, м.Слов’янськ Донецької області (Система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей)"
Очікувана вартість
459 405,60 UAH
UA-2020-09-16-003415-a ● 5159fa710bbb4942b8a2abfd4a8975c8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364636 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 459 405,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 594,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт ДНЗ №33 за адресою: вул.Вокзальна, 18, м.Слов’янськ Донецької області (Система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул.Вокзальна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 10:27 |
Оголошення ДНЗ№ 33 зі змінами 2.docx | |
16 вересня 2020 11:37 |
додаток 3 Проект договору.doc | |
16 вересня 2020 11:37 |
Додаток 3 до договору План финансирования.doc | |
16 вересня 2020 11:37 |
Додаток 2 до договору Календарний графік.doc | |
16 вересня 2020 11:37 |
ДНЗ №33-ПС.pdf | |
16 вересня 2020 11:37 |
Додаток 2 ТЗ ДНЗ 33.rtf |
22 вересня 2020 10:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 вересня 2020 10:27 |
Оголошення ДНЗ№ 33 зі змінами 2.docx
|
|||||||||
16 вересня 2020 11:37 |
додаток 3 Проект договору.doc
|
|||||||||
16 вересня 2020 11:37 |
Додаток 3 до договору План финансирования.doc
|
|||||||||
16 вересня 2020 11:37 |
Додаток 2 до договору Календарний графік.doc
|
|||||||||
16 вересня 2020 11:37 |
ДНЗ №33-ПС.pdf
|
|||||||||
16 вересня 2020 11:37 |
Додаток 2 ТЗ ДНЗ 33.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 18 вересня 2020 10:10
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:47
Добрий день. відповідно до вимоги ТД необхідно надати: Скановану копію оригіналу ліцензії, на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки. Ліцензію на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим , середнім та незначним ступенем ризику.Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги " або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного чи Наказу про її видачу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до оголошення будуть внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-16-003415-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ЗАЩИТА-СЕРВИС, Код ЄДРПОУ:30952557
Дата подання: 06 жовтня 2020 13:59
Додаткова аргументація
Товариство з обмеженою відповідальністю «Защита-сервис» звертається до Вас вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Скасована
Дата: 06 жовтня 2020 16:22
Причина: Неповна скарга
Номер вимоги: UA-2020-09-16-003415-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЗАЩИТА-СЕРВИС, Код ЄДРПОУ:30952557
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:27
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю «Защита-сервис» звертається до Вас вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 14:02
Спрощена закупівля проводиться замовником відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон).
Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору виконавця робіт, замовник встановлює в оголошенні такі вимоги, які будуть відповідати постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Згідно умов п.6.9.3 оголошення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником надається довідка. До довідки долучаються копія аналогічного договору, що зазначені в довідці про виконання аналогічного договору; документальне підтвердження факту виконання робіт відповідно до договору, а саме: акти приймання-передачі робіт та/або інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі відповідно до умов договору, а також позитивний лист відгук, які видані замовником з яким було укладено договір.
Учасником згідно довідки №124 від 25.09.20р."Про досвід виконання аналогічних договорів" зазначені чотири аналогічних договорів. Слід зазначити, що учасник сам вирішив вказати в довідці цю кількість договорів і тому до них потрібно було надати усі документи, які вимагалися замовником.
Надані копії аналогічних договорів №220 від 04.06.18р., №32/ш від 02.03.20р, №70 від 28.05.20р. без актів приймання-передачі робіт.
Дякуємо за звернення!
Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору виконавця робіт, замовник встановлює в оголошенні такі вимоги, які будуть відповідати постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Згідно умов п.6.9.3 оголошення спрощеної закупівлі на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником надається довідка. До довідки долучаються копія аналогічного договору, що зазначені в довідці про виконання аналогічного договору; документальне підтвердження факту виконання робіт відповідно до договору, а саме: акти приймання-передачі робіт та/або інші документи, які підтверджують виконання робіт у повному обсязі відповідно до умов договору, а також позитивний лист відгук, які видані замовником з яким було укладено договір.
Учасником згідно довідки №124 від 25.09.20р."Про досвід виконання аналогічних договорів" зазначені чотири аналогічних договорів. Слід зазначити, що учасник сам вирішив вказати в довідці цю кількість договорів і тому до них потрібно було надати усі документи, які вимагалися замовником.
Надані копії аналогічних договорів №220 від 04.06.18р., №32/ш від 02.03.20р, №70 від 28.05.20р. без актів приймання-передачі робіт.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
290 812,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЗАЩИТА-СЕРВИС |
314 527,16
UAH з ПДВ
|
295 405,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ" |
454 811,60
UAH з ПДВ
|
450 217,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ" #25489462 |
Відхилено |
290 812,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 15:30
|
ТОВ ЗАЩИТА-СЕРВИС #30952557 |
Відхилено |
295 405,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 09:33
|
ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ" #38310335 |
Переможець |
450 217,60
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 12:06
|
Договір 257.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:55
|
ДУ 3 к 257 договору 23.12.2020.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 14:08
|
ДУ №2 від 23.11.2020.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 09:46
|
ДУ1 від 17.11.20.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 09:24
|
Договор 257 від 17.11.20.pdf | укладений |
17 листопада 2020 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п.4.5 р.ІІІ, пю2.1 рІІ, п. 12.1 розділу ХІІ , Додаток №2, додаток №3 Договору . |
Номер договору про закупівлю: | 12/10/2020/257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.4.5 розділу ІІІ, п.2.1 розділу ІІ, п.12.1 розділу ХІІ та додаток №2, додаток №3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 12/10/2020/257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п.4.5, п.2.1 , п. 12.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 12/10/2020/257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договір правонаступництво |
Номер договору про закупівлю: | 12/10/2020/257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |