Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання меблів за кодом ЄЗС 021:2015: 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) для Одеського навчально - виховного комплексу № 125 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Кругова, 1. Закупівля здійснюється на підставі ст. 3 п. 8 ч. 7 Закону України "Про здійснення публічних закупівель", а саме: якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю.
Очікувана вартість
16 800,00 UAH
UA-2020-09-16-002962-b 5ca3a1b33d904fa6af064e815ad58a02
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Ціна за одиницю: 560UAH без ПДВ
Стілець за ДК 021:2015: 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65055, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Кругова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

16 вересня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство, яке засновано на власності об'єднання громадян "ЕЛКОН - ДІЗАЙН"
#32153207
Переможець 16 800,00
UAH
16 вересня 2020 15:33

Документи

16 вересня 2020 14:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 08:33
Договір 233.pdf укладений
16 вересня 2020 16:50
Договор 233.pdf укладений
16 вересня 2020 15:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стілець за ДК 021:2015: 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) 30 шт 560,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 800,00
UAH