Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт майстерні школи інтернат по вул. Шевченка, 112 в смт Добровеличківка Кіровоградської області» (Коригування)», (код ДК 021-2015:45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 497 300,00 UAH
UA-2020-09-16-002890-a deb3fd53cbcf474b9b989a26af054793
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Косюг

+380665711243 kng97r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Добровеличківський ліцей "ІНТЕЛЕКТ" Добровеличківської районної ради Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 23228183
Місцезнаходження: 27000, Україна , Кіровоградська обл., смт Добровеличківка, вул. Шевченка, буд. 112
Контактна особа: Наталія Косюг
+380665711243
kng97r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 497 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 486,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умови надання забезпечення пропозицій учасників визначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт майстерні школи інтернат по вул. Шевченка, 112 в смт Добровеличківка Кіровоградської області» (Коригування)», (код ДК 021-2015:45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, Добровеличківка, Шевченка, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 11:04
ТД ОСТАТОЧНА.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-002890-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БК"Глобал Інвест", Код ЄДРПОУ:41203331
Дата подання: 21 вересня 2020 22:18
Дискримінаційні вимоги
У пункті 16.8 Ви вимагаєте, що Учасники надають копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно:
Електромонтажних робіт
Штукатурних робіт
Покриття підлоги й облицювання стін
Марярних робіт
Інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у.,
відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015.
Сертифікат системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому:
- по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому не злбов'язані його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- по-друге, для отримання такого Сертифікату не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, потрібно затратити час, який перевищує терміни подання тендерної пропозиції. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує п. 5 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників;
- по-третє, в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. А наявність зазначеного Сертифікату не передбачено на законодавчому рівні.
Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіююте інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»;
- по-четверте, надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації», тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до закупівлі робіт, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не робіт як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.

Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 13:56
Доброго дня! Розглянувши порушене вами питання, повідомляє про наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Отже, учасник повинен надати діючі документи, що відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, з метою підтвердження, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно електромонтажних робіт, штукатурних робіт, покриття підлоги й облицювання стін, марярних робіт, інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у., відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015, Замовником встановлені вимоги надання відповідних підтверджуючих документів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що жоден з перелічених документів не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки отримання перелічених документів не обмежено/заборонено Законодавством України. Будь-хто з потенційних учасників може отримати перелічені документи.
Необхідно зазначити, що мова йде про підтвердження відповідності діяльності Учасника до міжнародних вимог. Ця вимога передусім зумовлена тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Стандарти ISO 9001 (якість) є міжнародними. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001, гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість виконання робіт; це забезпечення упевненості в тому, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно електромонтажних робіт, штукатурних робіт, покриття підлоги й облицювання стін, малярних робіт, інших спеціалізованих будівельних робіт, н.в.і.у., відповідає обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість виконання робіт, знаходяться під контролем.
Наявність сертифікату на систему управління якістю сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Якщо ви уважно ознайомились з повним текстом закону, то текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, які підтверджують якість виконання робіт та які замовник має вимагати від учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Замовник самостійно на власний розсуд визначає вимоги щодо якості виконання робіт. Тобто, кожний документ щодо підтвердження якості виконання робіт є складовою відповідних норм чинного законодавства та не є/не може бути дискримінаційним щодо обмеження участі, ОСКІЛЬКИ його отримання та/або розробка та/або погодження не заборонено чи обмежено Законодавством України.
Такий документ може отримати будь-яка компанія, організація чи підприємство яке має намір щодо участі у процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі.
У зв’язку з цим, Замовник жодних дискримінаційних вимог при визначенні документів підтверджуючих якість та/або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити зміни в Оголошення про проведення закупівлі у цій частині.
Наявність у підприємства Сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 яким Учасник повинен підтвердити що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно інших спеціалізованих будівельних робіт та/або інших будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 та повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Крім того, повідомляємо, що аналогічна позиція міститься в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019.р

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 1 497 267,00
UAH з ПДВ
1 497 267,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:31
Пропозиція_Інтелект.pdf
29 вересня 2020 16:31
GARANTIYA_7 000,00UAH.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА"
#25164837
Переможець 1 497 267,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 13:00

Документи

01 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:58
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА"
#25164837
1 497 267,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:58
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:05
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf укладений
29 грудня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:10
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 13:55
Договір4.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:50
Договір2.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:49
Договір3.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:49
Договір1.pdf укладений
06 жовтня 2020 13:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 жовтня 2020 10:19
449 180,00 UAH UA958201720344291003105043993
КЗ Добровеличківський ліцей "Інтелект"
UA938201720355319107000703846
ПП "ПРОСЕРВIС ОПТIМА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.18.1 Договору підряду №70 від 06.10.2020р. Сторони дійшли згоди про розірвання даного договору з 28.12.2020р. З метою набрання чинності цеї додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору підряду №70 від 06.10.2020р. припиняються і сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками.
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі п.18.1 Договору підряду №70 від 06.10.2020р. Сторони дійшли згоди про розірвання даного договору з 28.12.2020р. З метою набрання чинності цеї додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору підряду №70 від 06.10.2020р. припиняються і сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками.