Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ В КМПБ №3 ПО ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА, 7 В М. КИЇВ» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 668 222,30 UAH
UA-2020-09-16-002824-b 38936971de8a4902b2da8870438a6fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601, 380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:35
Очікувана вартість: 7 668 222,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 023,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимоги та потреба згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ В КМПБ №3 ПО ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА, 7 В М. КИЇВ» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати робіт: 30%
протягом більше 121 календарного дня: 30%
протягом від 91 календарного дня до 120 календарних днів: 20%
протягом від 61 календарного дня до 90 календарних днів: 10%
протягом від 31 календарного дня до 60 календарних днів: 5%
протягом 30 календарних днів і менше: 0%
16 вересня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:03
ТД Капітальний ремонт ДОДАТКИ.doc
16 вересня 2020 13:03
ТД Капітальний ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 18 вересня 2020 11:36
Дата відповіді: 21 вересня 2020 09:31
Доброго дня, для корректного розрахунку договірної ціни, просимо надати Проект або Відомість матеріалів
Відповідь: Доброго ранку. У нас не має Проекту та відомості матеріалів, а лише технічне завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 7 630 988,00
UAH з ПДВ
7 630 988,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 341 691.60 Документи
ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД 7 657 178,81
UAH з ПДВ
7 657 178,81
UAH з ПДВ
1 7 657 178.81 Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:35
довідка дитяча праця
13 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:29
акт КБ2 33
13 жовтня 2020 10:29
акт КБ2 21
13 жовтня 2020 10:29
акт КБ2 16_1
01 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:59
34 Договір ліц на АВК.pdf
01 жовтня 2020 14:59
50 Фінзвітність за 2019.pdf
01 жовтня 2020 14:59
33 довідки з банку.pdf
01 жовтня 2020 14:59
44 накази працівники.rar
01 жовтня 2020 14:59
42 довідка працівники.pdf
01 жовтня 2020 14:59
46 документи ОП.rar
01 жовтня 2020 14:59
45 форма 1ДФ 2кв..pdf
01 жовтня 2020 14:59
12 пояснення ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 14:59
37 довідка МТБ.pdf
01 жовтня 2020 14:59
11 Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 14:59
27 витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 14:59
36 акт остеження обєкту.pdf
01 жовтня 2020 14:59
26 Свідоцтво ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 14:59
35 довідка довкілля.pdf
01 жовтня 2020 14:59
9 каленарний графік.pdf
01 жовтня 2020 14:59
25 Статут та Опис.pdf
01 жовтня 2020 14:59
24 згода персональні.pdf
01 жовтня 2020 14:59
7 Кошторис.rar
01 жовтня 2020 14:59
22 витяг ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 14:58
5 довідка субпідряд.pdf
01 жовтня 2020 14:58
3 довідка ст17.pdf
01 жовтня 2020 14:58
18 лист санкції.pdf
01 жовтня 2020 14:58
2 цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 14:58
17 відомості ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 14:58
16 сфера.pdf
01 жовтня 2020 14:58
15 Сертифікат ISO.PDF
01 жовтня 2020 14:58
14 ДЕКЛАРАЦІЯ про МТБ.pdf
01 жовтня 2020 14:58
13 Дозвіл.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:25
тех_завдання.pdf
02 жовтня 2020 09:25
статут.rar
02 жовтня 2020 09:25
проект_договору.pdf
02 жовтня 2020 09:25
лист_персональні.pdf
02 жовтня 2020 09:25
кошторис.zip
02 жовтня 2020 09:25
захист_довкілля.pdf
02 жовтня 2020 09:25
ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 09:25
договір оренди офісу.pdf
02 жовтня 2020 09:25
довідка_субпідряд.pdf
02 жовтня 2020 09:25
довідка_ст17.pdf
02 жовтня 2020 09:25
довідка_санкції.pdf
02 жовтня 2020 09:25
довідка_працівники.pdf
02 жовтня 2020 09:25
довідка_МТБ.pdf
02 жовтня 2020 09:25
довідка_досвід.pdf
02 жовтня 2020 09:25
витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 09:25
акт_огляду.pdf
02 жовтня 2020 09:25
цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 7 630 988,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 15:24

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року №114-ІХ та відповідно до вимог пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації, надсилаємо вимогу до Учасника ТОВ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ" (код ЄДРПОУ 35837877) з переліком інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору №1309-КР від 13.09.2018 року в повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
7 630 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 12:49
Дод угода №4 до дог №235 ТОВ Абсолют Клімат.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 21:38
Дод угода №3 ТОВ Абсолют Клімат.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 21:37
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 16:03
Додаткова угода 2 ТОВ АБСОЛЮТ КЛІМАТ.pdf зміни до договору
25 березня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:54
Дод угода №1 до дог и№235 ТОВ АБСОЛЮТ КЛІМАТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 16:28
Календарний план фінансування робіт.pdf укладений
30 жовтня 2020 16:28
Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
30 жовтня 2020 16:28
Розрахунок кошторисної заробітної плати.pdf укладений
30 жовтня 2020 16:28
Договірна ціна.pdf укладений
30 жовтня 2020 16:27
Договір підряду №235 ТОВ Абсолют Клімат.pdf укладений
30 жовтня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погоджуються , що ціна Договору підряду від 30.10.2020 року № 235 на виконання робіт «Капітальний ремонт приміщень головного корпусу в КМПБ №3 по вул. Василя Кучера, 7 в м. Київ» становить 7 630 988,00 грн. (сім мільйонів шістсот тридцять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 1 271 831,33 грн. (один мільйон двісті сімдесят одна тисяча вісімсот тридцять одна грн. 33 коп.). У 2020 році сума договору становить 3 734 509 грн. 75 коп. (три мільйони сімсот тридцять чотири тисячі п’ятсот дев’ять грн. 75 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 622 418,29 грн. (шістсот двадцять дві тисячі чотириста вісімнадцять грн. 29 коп.). Зобов’язання виникають в межах затвердження бюджетних асигнувань. Оплата здійснюється в межах фактичного фінансування.
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У 2021 році сума договору становить: 3 896 478 грн. 25 коп. (три мільйони вісімсот дев’яносто шість тисяч чотириста сімдесят вісім грн. 25 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 649 413,04 грн. (шістсот сорок дев’ять тисяч чотириста тринадцять грн. 04 коп.). Зобов’язання виникають в межах затвердження бюджетних асигнувань. Оплата здійснюється в межах фактичного фінансування. 2. Викласти п. 22 Договору «АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ, ПІДПИСИ СТОРІН ТА ПЕЧАТКИ» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток №3 - Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погоджуються , що ціна Договору підряду від 30.10.2020 року № 235 на виконання робіт «Капітальний ремонт приміщень головного корпусу в КМПБ №3 по вул. Василя Кучера, 7 в м. Київ» становить 7 601 808,36 грн. (сім мільйонів шістсот одна тисяча вісімсот вісім грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 1 266 968,06 грн. (один мільйон двісті шістдесят шість тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн. 06 коп.).
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 601 808,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 266 968,06 UAH)