Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка для навчання дітей з особливими потребами
Очікувана вартість
19 219,00 UAH
UA-2020-09-16-002753-c ff73c77d171748a9bd70167cac52d8e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 21:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 14:29
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 14:29
Очікувана вартість: 19 219,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка для навчання дітей з особливими потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50049, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Покровська, 34А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 21:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 21:47
Інтерактивна дошка для кзш №43 16.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендація
Дата подання: 21 вересня 2020 16:16
Дата відповіді: 24 вересня 2020 20:11
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 3.Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику. Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації, а саме в технічну частину, адже достатньо установлених вимог щодо надання тих чи інших документів для того, щоб забезпечити підпорядкований заклад якісним та сучасним обладнанням, а також виконання своїх зобов’язань учасником-переможцем на професіональному рівні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 14 250,00
UAH з ПДВ
14 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛЬШАННІКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 17 295,00
UAH з ПДВ
17 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ " 18 669,00
UAH з ПДВ
18 669,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:57
public_doc.p7s
06 жовтня 2020 16:57
Dovidka_20259364460320937131.pdf.p7s
06 жовтня 2020 16:57
Dovidka_20259364460320937131.pdf
06 жовтня 2020 16:57
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
06 жовтня 2020 16:57
Довідка податкова.pdf
06 жовтня 2020 16:57
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
30 вересня 2020 13:23
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:23
Установчі документи.pdf
30 вересня 2020 13:23
Уповноважена особа.pdf
30 вересня 2020 13:23
Технічні вимоги згода.pdf
30 вересня 2020 13:23
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 13:23
Таблиця відповідності.pdf
30 вересня 2020 13:23
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:23
Лист щодо сертифікації.pdf
30 вересня 2020 13:23
Згода на обробку ПД.pdf
30 вересня 2020 13:23
Документи якості.pdf
30 вересня 2020 13:23
Довідка стаття 17.pdf
30 вересня 2020 13:23
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 13:23
Довідка ліцензування.pdf
30 вересня 2020 13:23
Довідка досвід.pdf
30 вересня 2020 13:23
Довідка довкілля.pdf
30 вересня 2020 13:23
Дислокація.pdf
30 вересня 2020 13:23
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис

Публічні документи

21 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
21 вересня 2020 07:21
cert_1.jpg
20 вересня 2020 22:19
Електронний підпис
20 вересня 2020 22:12
intboard_ut_tbi80i_st_images_14424157053.jpg
20 вересня 2020 22:12
захист довкілля(1.2).pdf
20 вересня 2020 22:12
витяг податок(поясн1.13) .pdf
20 вересня 2020 22:12
Справка не судимости(2.3) .pdf
20 вересня 2020 22:12
порівняльна таблиця.docx
20 вересня 2020 22:12
ДОВІДКА про КРИМІНАЛ(1.8).pdf
20 вересня 2020 22:12
Договор Монобанк(2.2).pdf
20 вересня 2020 22:12
Довідка санкції (1.4).pdf
20 вересня 2020 22:12
Вытяг ЕДР(2.1).pdf
20 вересня 2020 22:12
гарант на поставку(1.1) .pdf
20 вересня 2020 22:12
Дод1інф про уч.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП "ОЛЬШАННІКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ФОП "БАЛАЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 14 250,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
14 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:17
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:01
Договір №72ВТ від 20.10.2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 375,00 UAH)