Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 Послуги з ремонту автомобілів іноземного виробництва; Лот №2 Послуги з ремонту автомобілів іноземного виробництва
Lot №1 Services in repair of cars of foreign manufacture Lot №2 Services in repair of cars of foreign manufacture
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-09-16-002545-b 8dd58e0c34624aeaafd74ea3384e92e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Винник Олег Григорович

380677181158 lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Винник Олег Григорович
380677181158
lvivemdmk@ukr.net
Додаткові контактні особи: Винник Олег Григорович
380677181158
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO LVIVSKOYi OBLASNOYi RADI "LVIVSKII OBLASNII TsENTR EKSTRENOYi MEDIChNOYi DOPOMOGI TA MEDITsINI KATASTROF"
National ID: 34167494
Contact point: Vinnik Oleg Grigorovich
380677181158
lvivemdmk@ukr.net
Additional contacts: Vinnik Oleg Grigorovich
380677181158
lvivemdmk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 20:00
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 вересня 2020 12:20
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 2 800 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Мова підготовки тендерних пропозицій - укрїанська. Дата і час розкриття тендерних пропозицій 19.10.2020 р 20:00 год.

Тендерна документація

16 вересня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:29
проект договору.docx
16 вересня 2020 12:27
Технічна специфікація.docx
16 вересня 2020 12:27
Тендерна документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 Послуги з ремонту автомобілів іноземного виробництва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot №1 Services in repair of cars of foreign manufacture
Current status: Complete
Estimated total value: 2 400 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 жовтня 2020 15:48
Auction planned date: 29 жовтня 2020 15:48
Закінчення: 29 жовтня 2020 16:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1 Послуги з ремонту автомобілів іноземного виробництва
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot №1 Services in repair of cars of foreign manufacture
CPV: 50110000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 жовтня 2020
UA-2020-09-16-002545-b8dd58e0c34624aeaafd74ea3384e92e5
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Місцезнаходження: 79059, Україна, Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Дулик Богдан Степанович Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 14:26
ТОВ Юнайтед Армор Груп Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасникам необхідно надати: «3.1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг, що є аналогічними за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу». Однак, у складі тендерної пропозиції не надано вищевказаних документів 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг, що є аналогічними за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 09:38
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:28
довідка.pdf
23 жовтня 2020 10:28
лист відгук (1).pdf
23 жовтня 2020 10:28
Договір Швидкі.pdf
16 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:54
цінова про 1лот.pdf
16 жовтня 2020 16:54
довідка про дітей.pdf
16 жовтня 2020 16:54
довідка порядності.pdf
16 жовтня 2020 16:53
New.pdf

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 18:00
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:58
Довідка по ВПВ17
06 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:26
Довідка МВС
02 листопада 2020 15:00
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:31
Виписка.pdf
19 жовтня 2020 16:31
Відгук.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Інші документи.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Статутні новий.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Аналогічний договір.pdf
19 жовтня 2020 16:30
ВПВ17.pdf
19 жовтня 2020 16:30
КК.pdf
19 жовтня 2020 16:30
ТЧ.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дулик Богдан Степанович

ТОВ Юнайтед Армор Груп

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Юнайтед Армор Груп 2 280 000,00
UAH з ПДВ
2 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дулик Богдан Степанович 2 301 600,00
UAH з ПДВ
2 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 18:00
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:58
Довідка по ВПВ17
06 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:26
Довідка МВС
02 листопада 2020 15:00
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:31
Виписка.pdf
19 жовтня 2020 16:31
Відгук.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Інші документи.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Статутні новий.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Аналогічний договір.pdf
19 жовтня 2020 16:30
ВПВ17.pdf
19 жовтня 2020 16:30
КК.pdf
19 жовтня 2020 16:30
ТЧ.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 16:30
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 09:38
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:28
довідка.pdf
23 жовтня 2020 10:28
лист відгук (1).pdf
23 жовтня 2020 10:28
Договір Швидкі.pdf
16 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:54
цінова про 1лот.pdf
16 жовтня 2020 16:54
довідка про дітей.pdf
16 жовтня 2020 16:54
довідка порядності.pdf
16 жовтня 2020 16:53
New.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Юнайтед Армор Груп

ФОП Дулик Богдан Степанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Юнайтед Армор Груп
#39634792
Переможець 2 220 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Юнайтед Армор Груп
#39634792
2 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 20:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:36
Додатковий договір 2 Юнайтед 93.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:34
Додаткова угода 1 Юнайтед.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:55
договір.pdf укладений
13 листопада 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 93/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 93/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 664 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 444 000,00 UAH)