Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт гуртожитку Селидівського професійного ліцею м. Селидове вул.Чернишевського,9 з улаштуванням системи пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
767 585,00 UAH
UA-2020-09-16-002422-b ● 0153f2fcdf9b4142946bec6f3205b669
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Селидівський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02542188 |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., Селидове, Чернишевського, 9 |
Контактна особа: |
Коряка Тетяна Миколаївна 380623774149 buhg2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 767 585,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 837,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гуртожитку Селидівського професійного ліцею м. Селидове вул.Чернишевського,9 з улаштуванням системи пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, Селидове, Чернишевського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | : Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником у безготівковій формі, таким чином: 1) Попередня оплата на придбання матеріалів у розмірі 30% від загальної суми договору здійснюється Замовником, згідно Постанови КМУ від 4.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами даного Договору шляхом перерахування коштів на не бюджетні рахунки, відкриті в органах казначейства | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок у розмірі 70% від загальної суми договору здійснюється Замовником протягом 60-ти (шістдесяти) банківських днів з дня підписання акту приймання виконаних робіт Сторонами шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Розрахунки здійснюються відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється потягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 16:23 |
ОГОЛОШЕННЯ ГУРТОЖИТОК.docx | |
16 вересня 2020 12:09 |
Проект договору Гуртожиток.docx | |
16 вересня 2020 12:09 |
Технічні вимогиГуртожиток.docx |
16 вересня 2020 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2020 16:23 |
ОГОЛОШЕННЯ ГУРТОЖИТОК.docx
|
|||
16 вересня 2020 12:09 |
Проект договору Гуртожиток.docx
|
|||
16 вересня 2020 12:09 |
Технічні вимогиГуртожиток.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 17 вересня 2020 11:14
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:11
В Технічних вимогах до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
«Капітальний ремонт гуртожитку Селидівського професійного ліцею м. Селидове вул. Чернишевського, 9 з улаштуванням системи пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей» (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)" вказано наступну умову:
«Опис обсягу робіт: Роботи з капітального ремонту з улаштуванням системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу i управління евакуюванням людей будівлі. Обов’язкове обстеження об’єкта з складанням акту огляду об’єкту (у довільній формі).»
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність. В разі невнесення змін до умов Тендерної документації, будемо вимушені звертатися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога про попередній огляд об’єкту перед наданням пропозиції в період уточнень не порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенціальних учасників закупівлі.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога про попередній огляд об’єкту перед наданням пропозиції в період уточнень не порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенціальних учасників закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" |
646 061,87
UAH з ПДВ
|
499 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" |
675 475,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" |
702 231,77
UAH з ПДВ
|
694 555,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" #37435330 |
Відхилено |
499 990,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 10:34
|
ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" #40686482 |
Переможець |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 14:45
|
Звіт про виконання договору про закупівлю КР гуртожитку.pdf | укладений |
27 січня 2021 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 09:25
|
додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 09:20
|
додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 09:33
|
Дод.угода.2 дог.67.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 08:51
|
Дод.угода 1 договору 67.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 09:48
|
Дод 3 договору 67.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 13:59
|
Дод.2 догоору 67.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 13:59
|
Дод. 1 договору 67.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 13:58
|
Договір 67.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 13:58
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 листопада 2020 11:15
|
165 000,00 UAH | UA678201720344241002102012774 Селидівський ПЛ |
UA888201720355309000007009582 ТОФ "Торгова Миколаївська Електр.Ком." |
Оплачений |
30 грудня 2020 09:53
|
385 000,00 UAH | UA678201720344241002102012774 Селидівський ПЛ |
UA833808050000000026009529375 ТОВ"ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНIЧ |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в розділ 2 "Вартість договору і умови оплати", виклавши пункт 2.3 в наступній редакції: "2.3 Фінансування здійснюється з місцевого бюджету згідно плану фінансування, що є додатком №4 до Договору, який є невід'ємною частиною договору підряду". |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну виконання робіт до 10 грудня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Подовжити термін виконання робіт до 21 грудня 2020 року. 2. Внести зміни до додатку № 3 Договору - Календарний графік виконання робіт (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
550 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 666,67 UAH)
|