Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку Селидівського професійного ліцею м. Селидове вул.Чернишевського,9 з улаштуванням системи пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
767 585,00 UAH
UA-2020-09-16-002422-b 0153f2fcdf9b4142946bec6f3205b669
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коряка Тетяна Миколаївна

380623774149 buhg2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Селидівський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02542188
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., Селидове, Чернишевського, 9
Контактна особа: Коряка Тетяна Миколаївна
380623774149
buhg2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:18
Очікувана вартість: 767 585,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 837,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гуртожитку Селидівського професійного ліцею м. Селидове вул.Чернишевського,9 з улаштуванням системи пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, Селидове, Чернишевського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору : Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником у безготівковій формі, таким чином: 1) Попередня оплата на придбання матеріалів у розмірі 30% від загальної суми договору здійснюється Замовником, згідно Постанови КМУ від 4.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами даного Договору шляхом перерахування коштів на не бюджетні рахунки, відкриті в органах казначейства Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок у розмірі 70% від загальної суми договору здійснюється Замовником протягом 60-ти (шістдесяти) банківських днів з дня підписання акту приймання виконаних робіт Сторонами шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Розрахунки здійснюються відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється потягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Пiсляоплата 60 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ ГУРТОЖИТОК.docx
16 вересня 2020 12:09
Проект договору Гуртожиток.docx
16 вересня 2020 12:09
Технічні вимогиГуртожиток.docx
16 вересня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ ГУРТОЖИТОК.docx
16 вересня 2020 12:08
ОГОЛОШЕННЯ_з_додатками ГУРТОЖИТОК.docx
16 вересня 2020 12:09
Проект договору Гуртожиток.docx
16 вересня 2020 12:09
Технічні вимогиГуртожиток.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 17 вересня 2020 11:14
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:11
В Технічних вимогах до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку Селидівського професійного ліцею м. Селидове вул. Чернишевського, 9 з улаштуванням системи пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей» (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)" вказано наступну умову: «Опис обсягу робіт: Роботи з капітального ремонту з улаштуванням системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу i управління евакуюванням людей будівлі. Обов’язкове обстеження об’єкта з складанням акту огляду об’єкту (у довільній формі).» Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність. В разі невнесення змін до умов Тендерної документації, будемо вимушені звертатися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога про попередній огляд об’єкту перед наданням пропозиції в період уточнень не порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенціальних учасників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" 646 061,87
UAH з ПДВ
499 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" 675 475,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" 702 231,77
UAH з ПДВ
694 555,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 13:52
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:05
цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2020 13:05
УСТАВН ДОК-ТИ.pdf
24 вересня 2020 13:05
трудовві книжки.rar
24 вересня 2020 13:05
тирас-працівники.rar
24 вересня 2020 13:05
СТАТУТ-ПРОТОКОЛ.pdf
24 вересня 2020 13:05
соственность пульт.rar
24 вересня 2020 13:05
сертификат ИСО.pdf
24 вересня 2020 13:05
серт. обладнання.rar
24 вересня 2020 13:05
протоколи з ОП-липень 2020.rar
24 вересня 2020 13:05
проект договору.pdf
24 вересня 2020 13:05
про субпідряд.pdf
24 вересня 2020 13:05
про оперативність.pdf
24 вересня 2020 13:05
про захист довкілля.pdf
24 вересня 2020 13:05
про власний пульт.pdf
24 вересня 2020 13:05
посвідчення ПТМ.pdf
24 вересня 2020 13:05
повноваження підпису.pdf
24 вересня 2020 13:05
паспорта на обладнання.rar
24 вересня 2020 13:05
наказ-відпов. за ОП.pdf
24 вересня 2020 13:05
наказ директора.pdf
24 вересня 2020 13:05
МЕД справки.rar
24 вересня 2020 13:05
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
24 вересня 2020 13:05
лист згода.pdf
24 вересня 2020 13:05
кошторис 2ч.rar
24 вересня 2020 13:05
кошторис 1 ч.rar
24 вересня 2020 13:05
керівник робіт.pdf
24 вересня 2020 13:05
квал-ція працівників.rar
24 вересня 2020 13:05
згода на обробку даних.pdf
24 вересня 2020 13:05
дозвіл електромонтера.pdf
24 вересня 2020 13:05
дод. 2 - тех. вимоги.pdf
24 вересня 2020 13:05
дод. 1 деф. акт.pdf
24 вересня 2020 13:05
ДОГОВОРА АРЕНДИ.rar
24 вересня 2020 13:05
договор ДСНС+інструкція.pdf
24 вересня 2020 13:05
довідки - БАНК-вересень.pdf
24 вересня 2020 13:05
довідка зг. ст. 17.pdf
24 вересня 2020 13:05
доверенность Оригинал.PDF
24 вересня 2020 13:05
гарантийный лист.pdf
24 вересня 2020 13:05
ВЕЛЛЕЗ-сертиф.pdf
24 вересня 2020 13:05
АРТОН серт-сотрудники.rar
24 вересня 2020 13:05
Акт огляду.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:12
сертифікати 3.rar
28 вересня 2020 14:12
сертифікати 2.rar
28 вересня 2020 14:12
сертифікати 1.rar
28 вересня 2020 14:12
Сертифікат ISO_9001.PDF
28 вересня 2020 14:12
Пояснення щодо ліцензії.pdf
28 вересня 2020 14:12
ліцензія+декларація.pdf
28 вересня 2020 14:12
Лист-згода.pdf
28 вересня 2020 14:12
документи працівників_2.pdf
28 вересня 2020 14:12
документи працівників_1.pdf
28 вересня 2020 14:12
Витяг платника ПДВ.pdf
28 вересня 2020 14:12
Акт огляду.pdf
28 вересня 2020 14:12
Технічні вимоги.pdf
28 вересня 2020 14:12
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 14:12
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:11
Договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 14:11
Графік виконання робіт.PDF
29 вересня 2020 14:11
сертифікат ISO 9001 монтаж.pdf
29 вересня 2020 14:11
Дозвіл висота.pdf
29 вересня 2020 14:11
Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 14:11
Проект договору підряду.pdf
29 вересня 2020 14:11
Протоколи.pdf
29 вересня 2020 14:11
Довідка про працівників.pdf
29 вересня 2020 14:11
ВИТЯГ ПДВ.pdf
29 вересня 2020 14:11
Наказ ген директор.pdf
29 вересня 2020 14:11
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"

ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
Відхилено 499 990,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 10:34
ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ"
#40686482
Переможець 550 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ"
#40686482
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 14:45
Звіт про виконання договору про закупівлю КР гуртожитку.pdf укладений
27 січня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 09:25
додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 09:20
додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 09:33
Дод.угода.2 дог.67.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 08:51
Дод.угода 1 договору 67.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:48
Дод 3 договору 67.pdf укладений
22 жовтня 2020 13:59
Дод.2 догоору 67.pdf укладений
22 жовтня 2020 13:59
Дод. 1 договору 67.pdf укладений
22 жовтня 2020 13:58
Договір 67.pdf укладений
22 жовтня 2020 13:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2020 11:15
165 000,00 UAH UA678201720344241002102012774
Селидівський ПЛ
UA888201720355309000007009582
ТОФ "Торгова Миколаївська Електр.Ком."
Оплачений
30 грудня 2020 09:53
385 000,00 UAH UA678201720344241002102012774
Селидівський ПЛ
UA833808050000000026009529375
ТОВ"ТОРГОВА МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНIЧ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в розділ 2 "Вартість договору і умови оплати", виклавши пункт 2.3 в наступній редакції: "2.3 Фінансування здійснюється з місцевого бюджету згідно плану фінансування, що є додатком №4 до Договору, який є невід'ємною частиною договору підряду".
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт до 10 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Подовжити термін виконання робіт до 21 грудня 2020 року. 2. Внести зміни до додатку № 3 Договору - Календарний графік виконання робіт (додається)
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 550 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 666,67 UAH)