Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015:39520000-3 — Готові текстильні вироби (Модуль пневмокаркасний (6Х10 м) в комплекті з системою опалення, вентиляції, освітлення та додатковим обладнанням)
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2020-09-16-002399-b d56cef05c9a84b60a825155d65a965c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шаповалов

0352243360 mtz.tr@mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління ДСНС України у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 38535547
Місцезнаходження: 46011, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Лесі Українки, 6
Контактна особа: Андрій Шаповалов
0352243360
mtz.tr@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:28
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 14:28
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби (Модуль пневмокаркасний (6Х10 м) в комплекті з системою опалення, вентиляції, освітлення та додатковим обладнанням), в 1 комплект входить: намет пневмокаркасний (6 х 10 м); насос електричний для нагнітання повітря; електрогенератор; кондиціонер мобільний; нагрівач повітря; система освітлення; ліжка (розкладачка) – 16шт.; стіл складний -2 шт.; лави складні - 4 шт.; стільці складні – 16шт.; килимки туристичні (карематам) – 16шт; спальні мішки – 16шт.; біотуалет

ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби (Модуль пневмокаркасний (6Х10 м) в комплекті з системою опалення, вентиляції, освітлення та додатковим обладнанням), в 1 комплект входить: намет пневмокаркасний (6 х 10 м); насос електричний для нагнітання повітря; електрогенератор; кондиціонер мобільний; нагрівач повітря; система освітлення; ліжка (розкладачка) – 16шт.; стіл складний -2 шт.; лави складні - 4 шт.; стільці складні – 16шт.; килимки туристичні (карематам) – 16шт; спальні мішки – 16шт.; біотуалет
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015:39520000-3 — Готові текстильні вироби (Модуль пневмокаркасний (6Х10 м) в комплекті з системою опалення, вентиляції, освітлення та додатковим обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020  —  19 грудня 2020
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата проводиться в національній валюті України - гривня. Опис Попередня оплата (аванс) в розмірі 50% передбачається відповідно до пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.07.2020 №811-р “Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020 року” (Розпорядники (одержувачі) коштів резервного фонду державного бюджету, зазначені у пункті 1 цього розпорядження, можуть передбачати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг попередню оплату для здійснення невідкладних (першочергових) заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у розмірі до 50 відсотків їх вартості на строк не більше трьох місяців). Керуючись вимогами абзацу першого пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (далі – Постанова) (Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 7 Календарні 50
Поставка товару 50% вартості після отримання товару Пiсляоплата 4 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОЛОВІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 408 000,00
UAH з ПДВ
408 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕНТ МОДУЛЬ" 410 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:12
sign.p7s
02 жовтня 2020 13:09
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 13:09
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 13:09
реквізити.pdf
02 жовтня 2020 13:09
Довідки.pdf
02 жовтня 2020 13:09
відгук.pdf
02 жовтня 2020 13:09
витяг з реєстру.pdf
02 жовтня 2020 13:09
виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:45
sign.p7s
21 жовтня 2020 13:38
Довідка з МВС
02 жовтня 2020 12:40
sign.p7s
02 жовтня 2020 12:34
СТАТУТ ТЕНТ МОДУЛЬ.pdf
02 жовтня 2020 12:34
Дог.оренди ТМ.pdf
02 жовтня 2020 12:34
Паспорт кондиционер V1.pdf
02 жовтня 2020 12:34
Паспорт генератор V1.pdf
02 жовтня 2020 12:34
довідка ліжка.jpg
02 жовтня 2020 12:34
Витяг тент Модуль V1.pdf
02 жовтня 2020 12:33
аналогічні договори.pdf
02 жовтня 2020 12:33
довідка_біотуалет.pdf
02 жовтня 2020 12:33
Паспорт освітлення.pdf
02 жовтня 2020 12:33
Тех. х-ки.pdf
02 жовтня 2020 12:33
Насос V1.pdf
02 жовтня 2020 12:33
реєст документів.pdf
02 жовтня 2020 12:33
гарантійні листи.pdf
02 жовтня 2020 12:33
ТП.pdf
02 жовтня 2020 12:33
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 12:33
довідки.pdf

Підстави для відмови в участі

ФОП ГОЛОВІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

Критерій Вимога Підтвердження

ПП "ТЕНТ МОДУЛЬ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОЛОВІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2073903376
Відхилено 408 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 10:58
ПП "ТЕНТ МОДУЛЬ"
#34564841
Переможець 410 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕНТ МОДУЛЬ"
#34564841
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 жовтня 2020 10:08
дод.уг до дог 102.pdf укладений
29 жовтня 2020 10:07
sign.p7s укладений
29 жовтня 2020 09:55
договір 102.pdf укладений
29 жовтня 2020 09:54
sign.p7s зміни до договору
29 жовтня 2020 10:38
sign.p7s зміни до договору
29 жовтня 2020 10:36
дод.уг до дог 102.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, у зв'язку з наступним: 1. Викласти розділ 4. Порядок здійснення оплати та поставки Товару в новій редакції: 4. Порядок здійснення оплати та поставки Товару 4.1. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі. 4.2. Оплата проводиться в національній валюті України - гривні. 4.3. Розрахунки здійснюються за умови повної поставки Товару у розмірі 100% ціни Договору. 4.4. Покупець здійснює оплату на підставі накладної Постачальника протягом 4 (чотирьох) календарних днів з дати отримання Товару. 4.5. Датою поставки Товару є дата передачі його Покупцю в Пункті поставки за підписаними уповноваженими представниками Сторін видатковою накладною (накладною на відпуск товарно-матеріальних цінностей), що завіряється печаткою та підписом осіб, уповноважених на підписання господарських і фінансових документів. 4.6. Постачальник здійснює поставку та відвантаження Продукції Замовнику на територію Управління ДСНС України у Тернопільській області, Тернопільська область м. Тернопіль, вул. Лесі Українки, 6 (далі – місце поставки Продукції) та несе всі витрати та ризики, пов'язані з її доставкою до місця поставки Продукції, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів. 4.7. Товар має бути поставлений в повному обсязі не пізніше 19.12.2020. Допускається дострокова поставка Товару. 4.8. Сторони мають право узгоджувати здійснення огляду товару на будь-якому етапі.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку